RSS

gunoi,straturi, mulci in stil seherezada (1)

06 Iun

Familia il numeste „colaboratorul tau”.Adica al meu.

E maruntel, mai brunetel de la natura, are o toliga trasa de-un calut aproape costeliv.Prin februarie, cand ti-e mai dor de primavara, (niciodata toamna, cred ca atunci furnizeaza pe baza de comanda) ma trezesc cu el la poarta : haida doamna ca tzam adus gunoi!

Degeaba ma pun in gura cu el, nu pleaca pana nu-mi lasa-n batatura rodul fermentat si frumos putrezit al unor vajnice rumegatoare hranite in special cu loboda  (deduc logic dupa ulteriorul asalt biologic al buruienilor). Pretul este, bineinteles, dublu fata de cel perceput unor domni care stiu sa se targuiasca. De fapt nu e chiar asa: in pretul negociat de mine este inclusa si manopera (saltatul peste gard, imprastierea, sapatul pe langa pomi)! Anul asta, pt.ca m-am lasat la mai multe transporturi, bonusul  consta in reconfigurarea straturilor de legume.

Operatiunea  a avut loc in lipsa mea. La receptie constatat ca am niste straturi frumos inaltate (cred si eu, la cat amar de gunoi a fost inglobat in ele) si foaaarte late. Si uite asa ma podidesc  broboanele: cum o sa plivesc buruienile ? Pt. ca la un strat cu latime de 2 m + la cat au rumegat doamnele vaci, sau oi, s-au ce vor fi fost ele,ca sa produca atata amar de material biologic… precis va urma o lupta dura buruieni versus legume, din care luzeritze  vor iesi, cu certitudine, salele mele!

Si-am tot brobodit, si m-am tot chitit, pana intr-o buna zi cand in creierii mei incinsi s-a produs declicul: mulcire se numeste rezolvarea problemei mele. Marturisesc ca huni  a fost factorul declansator de idee.Dupa ce-am vazut ce-a facut el mi-am pus intrebarea: eu de ce nu?

(Acuma incep sa banuiesc ca n-ar fi fost rau sa mai intreb inca odata…)

Va urma…

 
2 comentarii

Scris de pe 6 Iunie 2010 în de gradina

 

2 responses to “gunoi,straturi, mulci in stil seherezada (1)

  1. huni

    6 Iunie 2010 at 15:57

    Sa intrebi ce?🙂

     
  2. ba_laura

    6 Iunie 2010 at 19:49

    „eu de ce nu?”
    raspuns: in gunoi,straturi, mulci in stil seherezada (3), care va urma…

     

Lasă un răspuns

 
