RSS

gunoi,straturi, mulci in stil seherezada (3)

08 Iun

Sa povestim putin si despre costuri:
1. folia – de fapt se vinde sub numele de „pasla pt buruieni”.Eu am cumparat-o de la Baumax, cred ca la un pret in jur de 30 lei pe un pachet ce contine 8 mp (5×1.6ml).
In instructiuni zice ca „suprima utilizarea insecticidelor si pesticidelor, dupa recoltare poate fi adunata, pliata si pastrata intr-un loc uscat, putand fi utilizata de mai multe ori, sau poate sa ramana intinsa pe strat , dublul sau efect de reglare a caldurii si umiditatii favorizand recolte succesive” (uf, bineinteles ca traducerea imi apartine).

2. Pe stratul meu cu o suprafata aproximativa de 6 mp am mai folosit 2 saci de coaja de copac macinata, a cate 15 lei /buc. Bineinteles ca nu e vorba de scoarta din aceea colorata care este mult mai scumpa.

3.La o prima vedere rezulta o cheltuiala cu materiale auxiliare de 9 lei/mp. La o suprafata mica, asa cum am eu, nu e un capat de lume, mai ales daca reuseste sa ma scuteasca de lupta cu buruienile (si daunatorii!).La o suprafata mai mare nivelul de suportabilitate este direct proportional cu indeplinirea tuturor promisiunilor de pe eticheta, inclusiv cele cu prelungirea perioadei de folosire la mai mult de un sezon.

4.In plus, pentru mulcire nu este nevoie sa folosesti coaja macinata, sau numai coaja macinata.Traiasca paiele uscate, talasul, frunzele macinate!
……………………………………………………………………………..
la cererea comentatorilor:

 
4 comentarii

Scris de pe 8 Iunie 2010 în de gradina

 

4 responses to “gunoi,straturi, mulci in stil seherezada (3)

  1. balaurdegradina

    9 Iunie 2010 at 22:37

    Pusesem si-o poza cu folia in ambalajul original.
    Recitind postarea m-am pomenit intrebandu-ma „oare cu cat au platit-o pt.reclama asta mascata?”.
    Asa ca am sters-o!
    😀

     
  2. Elisa

    27 Iunie 2010 at 17:38

    Ei si tu acuma….vroiam si eu sa cumpar pentru la anul,sa incerc unu,doua straturi macar pentru ardei,dar pot calca pe ea?Nu se crapa/sparge?
    Sa vedem unde gasesc eu plasa din asta pentru buruieni?Zici ca scria in engleza? Deci cine o produce,totusi…fa-le reclama daca merita 🙂
    Cata reclama gratuita am facut eu peblooog!!!!

     
  3. balaurdegradina

    27 Iunie 2010 at 20:45

    ok,elisa, m-am executat.
    1. am pus poza la loc
    2. am mai dat amanunte despre folie aici: https://balaurdegradina.wordpress.com/2010/06/27/pauza-de-ploaie/

     
  4. Elisa

    27 Iunie 2010 at 22:25

    O…Laura draga,nu trebuia sa pui poza pentru mine,dar acum dac-ai postat-o o maresc si inregistrez in materia cenusie 🙂 Sper sa gasesc pe undeva,daca nu…imi aduc din Australia,hahahaha!

     

Lasă un răspuns

 
