RSS

seara de vara

20 Iun

Azi am avut o sueta generala de familie.
Ne-am adunat o sama de oameni de toate varstele pe terasa acoperita din spatele casei, am mancat, am baut, am povestit despre cei vii si cei dusi, ne-am induiosat si ne-am ras si ne-am simtit bine.
Intre timp a tras o ploaie ropotita, dupa care soarele s-a strecurat printre nori, iar gradina si-a schimbat fata.
Si dupa ce-am mai povestit noi un pic, si-am spart gasca, m-am pomenit savurand cu toti porii (usor sensibilizati de o bere fara alcool 😀 ) o seara dulce de vara, nici prea calda nici prea rece, nici prea umeda si nici prea uscata, cu vegetatia duduind verde in toate ungherele gradinii .
Si mi-am amintit de incepututuri…


Acum, perfectibila mea gradina arata asa:




Iar despre cum va arata atunci cand va fi perfecta … asta e o alta poveste!

 
13 comentarii

Scris de pe 20 Iunie 2010 în de viata

 

13 responses to “seara de vara

  1. victoria

    20 Iunie 2010 at 22:13

    wow,minunata transformare.Sa va fie de bine si sa va bucurati de ea.

     
  2. balaurdegradina

    20 Iunie 2010 at 22:39

    Multumesc, Victoria!
    Nici cu gradina ta nu mi-e rusine, marturisesc placerea vinovata de a trage zilnic cu ochiul prin ea…

     
  3. Alexandra

    20 Iunie 2010 at 22:45

    E bine ca esti optimista, Balaura! Eu stiu sigura ca a mea nu va fi niciodata perfecta. Motive: buruieni, uscaturi,vreme dusmanoasa,mutat de colo colo diverse plante , din diverse motive si ar mai fi. Oricum iti doresc sa o aduci cat mai aproape de perfectiune si sa va bucurati de ea cat se poate!

     
  4. gradinaritdupaureche

    20 Iunie 2010 at 22:52

    Imi place tare mult! Cred ca v-a dat ceva batai de cap sa o ganditi…fiind in panta.

     
  5. balaurdegradina

    21 Iunie 2010 at 9:20

    Alexandra, eu sunt de principiul ca nu perfectiunea conteaza, ci drumul spre ea!

     
  6. Alexandra

    21 Iunie 2010 at 9:24

    Da, corect!

     
  7. Viatalatara

    21 Iunie 2010 at 10:10

    Impresionanta transformare. Probabil iti creste inima cand vezi diferenta. Mie mi-ar creste 🙂

     
  8. huni

    21 Iunie 2010 at 11:27

    Ce tot vorbesti acolo BaLaura, tu nu stii ca ideea este sa nu fie perfecta? Pai daca totul este perfect ce mai faci tu in gradina? Stai numa si bagi beri (fara alcool bineinteles) de te saturi :).
    Deci, eu iti doresc sa nu fie gradina ta niciodata perfecta, ca sa ai tot timpul de lucru in ea :). Oricum, este frumoasa si acuma.

     
  9. balaurdegradina

    21 Iunie 2010 at 12:58

    Huni, sa fim oameni seriosi, dac-as sti ca-s aproape de a atinge perfectiunea as turna beton peste tot!
    Unde-ar mai fi distractia?

     
  10. huni

    21 Iunie 2010 at 13:03

    Exact 🙂

     
  11. huni

    21 Iunie 2010 at 13:05

    Ce de gravatare aloca blogu’ tau, parca m-as uita in oglinda :))

     
  12. balaurdegradina

    21 Iunie 2010 at 13:13

    Gradinaritdupaureche,
    La-nceput n-am gandit nimica 😀
    „Blocatara” de-o viata, habar n-aveam ce-ar trebui sa vreau!
    Da’ uite, mi-ai dat o idee pt un nou post: „din esec in esec spre gradina multvisata”!

     
  13. irenadaiana

    21 Iunie 2010 at 15:07

    Simplu,
    Te invidiez!! Pentru tot ce-ai facut si pentru tot ce mai poti face :).

     

Lasă un răspuns

 
