RSS

in continuare ploua

26 Iun

suntem aproape de sfarsitul lui iunie.
ok, la cluj iunie e o luna traditional ploioasa, da’ parca se cam intrece de data asta!
de dimineata tarcoteste-ntruna, cand o bura fina-fina, cand un val mai hotarat, iar cerul e ba plumb-uracios, ba gri-perlat.
gradina mea „de la strada”:

in poza pare un pui de jungla in devenire, de fapt si in realitate e tot asa ( lipsesc doar lianele si-un tarzan blond si fotogenic :D) .
de-o buna bucata de vreme voiam sa scot bulbii si sa fac ordine si disciplina in zona (din aceea cu fite, cu folie si cu scoarta macinata), si-am tot asteptat sa se usuce frunzele, si-am tot amanat, pana cand buruienile s-au invrednicit si s-au laietit cu nerusinare, de nu mai stiu pe unde-or fi bulbii…
ma amuza craitele, modeste si dezinvolte, reusesc sa se descurce si sa arate bine in orice conjunctura.
La coltul legumelor:

pozat de la distanta, ca ploua prea umed ( 😀 ) ca sa ma deplasez pana acolo… rosiile sunt tot piticoate, dar sanatoase si vartoase.
Folia continua sa-si faca datoria: nici urma de buruiana in straturile imbracate! Promit ca dupa ploaie o sa vin cu fotografii mai edificatoare.
Si daca eu, care stau la adapost uscat privesc ploaia de dupa un geam batand marunt din buze

oare el, mititelul, ce-o fi zicand si pe unde s-o fi ascuns?

caci ea, mititica, uitata putintel pe balcon

a fost profund bulversata

 
7 comentarii

Scris de pe 26 Iunie 2010 în de gradina

 

7 responses to “in continuare ploua

  1. gradinaritdupaureche

    26 Iunie 2010 at 22:52

    Foarte frumoasa gradina de fite! Felicitari! Dar mie mi-au ramas ochii la aia mica. Sta la ciufulit? 🙂

     
  2. balaurdegradina

    27 Iunie 2010 at 9:31

    sta la orice vrei sa-i faci.
    e o catelusa model.
    singurul defect: injura ca un birjar cateodata…

     
  3. Alexandra

    27 Iunie 2010 at 10:16

    De la voi vine ploaia asta! Gata, m-am prins, nu degeaba se spune ” vine ploaia de la Cluj” . Mai oameni buni, vorbiti si voi cu cineva, ca acolo la Cluj aveti relatii sus-puse, sa ne mai lase cu ploaia asta,ce naiba! Eu am inceput sa fac igrasie la creier, uite am corectat textuletul asta de vreo patru ori!

     
  4. balaurdegradina

    27 Iunie 2010 at 14:31

    ooo alexandra,
    si eu care credeam ca ploaia asta de nu se mai termina este rodul „urarilor de bine” din partea celorlalti romani, care vad, seara de seara la televizoare „chip frumos, drag si luminos”…

     
  5. Alexandra

    27 Iunie 2010 at 14:44

    Acu ca a iesit soarele si mi s-a luat negura de pe creier, s-ar putea sa ai dreptate, tu, Balauro, maica!

     
  6. huni

    28 Iunie 2010 at 11:36

    Craitele ne plac si noua (mai bine zis ne place orice planta care se descurca in conditii vitrege :)).
    Ai si pestisori in iazul din fata?

     
  7. balaurdegradina

    28 Iunie 2010 at 14:16

    pesti nu, doar 2 brotacei.

     

Lasă un răspuns

 
