RSS

o alta dimineata de iulie

24 Iul

 In zori de zi, din mahalaua mea, intrezarind orasul dintre dealuri

Cu siguranta va fi o zi calda

Muscatele vecinilor, impertinent aristocratice,  tusa clara de linie si culoare

intr-un contrast desavarsit cu jardinierele mele nebune

Da, stiu … trebuia sa fie o variatie subtila de movuri in texturi variate, cu discrete insertii de alb, oranj si crem … discrete zic … ei, asta e … a iesit ce-a iesit, nu-i nimic, nu-i nimic , mie mi-s dragi si asa, cacofonice, razand isteric de pretentiile mele . 

Da, recunosc, m-am cam scapat la culori tari, da’ cum sa rezist la atata nonsalanta oranj?

Asa ca ma intorc la verdele primar.

Inainte

si dupa

Pentru ca, fireste, fiind din nou sambata, m-am alintat regeste,  cu un tuns iarba performant.

Despre rosii, numai de bine, maine!

 
6 comentarii

Scris de pe 24 Iulie 2010 în de gradina

 

Etichete: , , ,

6 responses to “o alta dimineata de iulie

  1. gradinaritdupaureche

    24 Iulie 2010 at 22:57

    Altfel e privelistea cu soare. Imi plac fotografiile cu gazonul…lipseste mingea 🙂

     
  2. balaurdegradina

    25 Iulie 2010 at 7:37

    ai dreptate, lipseste mingea!
    si uite cum ma paleste disperarea realizand ,inca o data,ca intram intr-o alta etapa a vietii: in toata casa nu avem nici o minge!

     
  3. miculmartian

    25 Iulie 2010 at 21:16

    Ce n-as da sa fie asa si diminetile mele de iulie!

     
  4. balaurdegradina

    25 Iulie 2010 at 21:45

    Or sa fie.
    Precis.

     
  5. easygreeny

    26 Iulie 2010 at 20:23

    ce frumos se vede orasul 🙂

     
  6. balaurdegradina

    26 Iulie 2010 at 21:30

    e ciudat ca la inceput n-am bagat de seama.
    acuma mi se pare, pe zi ce trece, tot mai palpitant!
    in fiecare zi orasul pare altfel 😀
    si, da, indiferent de vreme, e frumos!

     

Lasă un răspuns

 
