RSS

photoshoot

21 Aug

De dimineata imi pozam de zor numita orga vegetala:

Nu ma-ntrebati de ce ii zic asa

Asa-mi vine, pur si simplu. Ei, si la un cadru mai indepartat

am simtit,asa , o falfaire discreta a frunzisului, mai mult o parere, de fapt o banuiala … ati ghicit: concreta      😀

Si iata-ne: balaura mare si balaurul mic, in egala masura speriati, ne studiam – pititi pe dup-o frunza!

Ne-a picat fisa cam deodata ca nu suntem reciproc periculosi, asa ca ne-am relaxat, iar eu am inceput sa fac poze mai ceva ca un paparazzo

Si pe cand ne-am luat noi rolurile in serios si-am inceput, eu sa caut unghiuri mai percutante, el (sau ea?) sa pozeze  cu real talent

s-a terminat bateria-n aparat.

Asa ca ne-am vazut fiecare de treburi.

 
11 comentarii

Scris de pe 21 August 2010 în de gradina

 

Etichete: , ,

11 răspunsuri la „photoshoot

  1. Vaca Verde

    21 August 2010 at 21:01

    hihi, tare faina si intamplarea si soparla! 🙂

     
  2. balaurdegradina

    21 August 2010 at 21:46

    de-o vreme-ncoace e tot mai palpitant la mine in gradina!

     
  3. gradinaritdupaureche

    21 August 2010 at 22:14

    Eee..ce draguta e! Parca e buna in gradina ca mananca insecte.

     
  4. balaurdegradina

    21 August 2010 at 22:25

    pe chestia asta mizez si eu!

     
  5. Elisa

    22 August 2010 at 9:41

    Zorelele mele au sufocat leandrii si tot ce mai era in jardiniere pe acel gard.
    Balauri „”” de acestia am vazut si eu ,in fuga,pe aici.
    Superba-i natura,Doamneeee 🙂
    Duminica frumoasa iti doresc din suflet,Laura si tantarii sa te ocoleasca !

     
  6. balaurdegradina

    22 August 2010 at 12:16

    Elisa, n-au incotro cu ocolitu’!
    Mi-am pus buchete de lavanda-n ferestre, iar in gradina imi ademenesc balaurasi mancatori de tantari 😀

     
  7. Alexandra

    22 August 2010 at 12:35

    Discovery Channel, Animal Planet, auzi Laura, nu vrei un televizor, ca eu n-am ce sa fac cu el!

     
  8. Alexandra

    22 August 2010 at 12:37

    Siscovery Channel, Animal Planet, auzi Laura, nu vrei un televizor, ca eu n-am ce sa mai fac cu el…

     
  9. Alexandra

    22 August 2010 at 16:09

    Laura, ti-am trimis un comantariu, cred ca e in spam!

     
  10. balaurdegradina

    23 August 2010 at 13:42

    Da’ cum reusisi fataaa s-ajungi de 3 ori la spam?

     
  11. balaurdegradina

    23 August 2010 at 13:44

    Si tradu, rogu-te, faza cu televizoru’ 😀

     

Lasă un răspuns

 
