RSS

rusinarea nudistelor

21 Aug

Le-am promis ca le fac de mandra minune si le dau pe post, ca s-au obraznicit din cale-afara si s-or dedat din greu la mana!

Nu m-or crezut .

Ei, iata-le:

mai bine zis ceea ce a mai ramas de ele

(ce sa le mai zic ca ma doare sufletul de ele …)

Persoanele interesate sa retina ca, in continuare, nu se inregistreaza nici urma de buruiana!

Slaba consolare: macar anul asta nu pot sa ma plang ca m-am spetit in lupta cu buruienile!

Oricum, pot sa incep sa trag concluzii utile pt.anul viitor:

rotatia plantarii (ca rotatia culturii mi se pare mult prea mult spus) +spatiu mai consistent intre plante+ folia speciala si coaja macinata n-o sa-mi lipseasca din niciun strat + am sa incep din timp stropirile cu ceai de ceapa si de usturoi,macerat de urzica, iar din jumatatea lui iulie pana in august am sa trec pe piatra vanata.

Dupa care o sa vad ce-o sa culeg si-o sa trag concluzii pt.viitorul an viitor.

 
7 comentarii

Scris de pe 21 August 2010 în de gradina

 

Etichete: , , , , , ,

7 responses to “rusinarea nudistelor

  1. gradinaritdupaureche

    21 August 2010 at 11:55

    Saracele! daca nu au fost cuminti…si ce de conditii au avut

     
  2. huni

    21 August 2010 at 13:45

    Felicitari! Fructe sunt, buruieni nu…ce altceva ti-ai mai putea dori?

     
  3. balaurdegradina

    21 August 2010 at 14:35

    Intreaba-ma cate fructe am aruncat.
    Sau mai bine nu, nu ma intreba.

     
  4. Alexandra

    21 August 2010 at 15:18

    Cred ca le-ai rasfatat prea tare. Adevarul e ca a fost un an cu mana la greu pentru ca si in solar s-au manat, ce sa mai zic de cele de afara!Ai dreptate, pana nu experimentezi pe pielea ta, n-ai cum sa inveti temeinic. Oricum, ai ceva rosii!

     
  5. ba_laura

    21 August 2010 at 21:29

    Alexandra, anul trecut pe vremea asta, incepusem sa ma rog de vecini sa-mi accepte donatiile in rosii…

     
  6. Gabriela

    12 Noiembrie 2010 at 11:21

    Laura, am intrat pe blogul tau si nici nu stiu la care articole sa las comentarii mai intai! Mi-a placut povestirea dulce-amara cu mutatul in casa noua (mi-a amintit de propriile mele patanii cu constructia casei, cu mesterii, cu materialele de constructii, ce mai! o adevarata saga!), am admirat gradina pe luni si inchei acest prim comentariu cu un sfat pentru rosii: neaparat trebuie plantate in alt loc anul urmator! Daca la alte legume mai treaca-mearga cu rotatia culturilor, la rosii poate iesi un dezastru. Eu nu am stropit rosiile deloc anul acesta, am avut toata vara pentru mancare, am congelat suc de rosii la greu si am avut si ceva gogonele pentru muraturi. Rosiile Cherry, pe care le-am plantat prima data, au dat o recolta de neimaginat!

     
  7. balaurdegradina

    12 Noiembrie 2010 at 12:14

    Bine-ai venit Gabriela!
    Da, la aceeasi concluzie am ajuns si eu: obligatoriu „montez” la anu’ rosiile in alt strat. Am inceput de pe acum proiectarea gradinii de legume de anul viitor si sunt la faza studiului, a combinatiilor si permutarilor 😀

     

Lasă un răspuns

 
