RSS

nu inteleg

22 Aug

Daca tot am scapat cu calculatorul intreg, m-am apucat sa-mi fac ordine intre poze.Si daca tot fac ordine ma mai uit, sa vad de ce-am fost in stare.

Iar acum is la faza in care ma mir si ma tzutzui: cum am reusit eu, pe nebautelea si fara sa fac ghidusenii in photoshop (nu de alta, da’ habar n-am cu ce s-ar manca), sa pozez 3 (trei) luni (selene, artemise) pe-un cer unde nu era niciuna?

De fapt era luna pe cer, da exact in partea opusa, acolo unde in mod traditional (  😀  ) rasare la ora respectiva .

Ok se reflecta. In ce? Si de ce de 3 ori?

Sa fie clar pentru toata lumea: nu-mi amintesc sa ma fi  rapit vreodata extraterestrii,  nu cred ca ma urmaresc ozn-urile, iar cu buhuhu-urile n-am avut niciun fel de contact, de niciun nivel.

Ciudat e ca in poza imediat urmatoare nu se mai vede nicio decat o luna

M-am apucat sa mai caut printre poze, si uite c-am gasit una facuta cu vreo 2-3 saptamani in urma, aceeasi postata de cer, aproximativ aceeasi ora, doar ca mult mai innorat

Bineinteles ca urmatoarea n-are niciun fel de luna falsa

Recunosc ca si in ziua de azi este pt.un mine un mare mister cum am reusit sa termin 17 ani de scoala fara sa inteleg absolut nimic din ceea ce se cheama fizica (Elisa, iarta-ma, din pacate n-am avut nicio profesoara care sa-si faca pulover cu vectori, pt.ca dac-as fi avut cu certitudine as fi iubit-o si pe ea, si pe materia pe care o preda !).

Da’ poate se-ndura cineva si-mi da si mie o explicatie cat de cat adecvata nivelului meu de comprehensiune (gen „stai linistita, e de la bujii”).

Pleeease…

––––––––––––––––––––––––––––––-

Experiment (ca tot am chiulit la orele de laborator):

Adicatelea am iesit pe balcon si-am pozat luna, direct si fara nici o figura de stil.Dupa care am marit imaginea si-am fortat putin contrastul.Si poza s-a umplut de luni fantomatice. Dati click pe ea si o sa va convingeti.Putin straniu … da n-arata rau.

Deci asta era: un cocktail de miraje, fete morgane, reflexii , temperaturi si lentile.

Noroc cu Elisa 😀

 
18 comentarii

Scris de pe 22 August 2010 în de viata

 

Etichete: , , , , ,

18 responses to “nu inteleg

  1. Alexandra

    22 August 2010 at 20:59

    Hai ca mi-a cazut mandibula!De obicei am o replica spontana la mai orice, da acum lasa-ma sa ma gandesc si revin.

     
  2. gradinaritdupaureche

    22 August 2010 at 22:16

    Era parca o padure pe langa Cluj unde s-au inregistrat diferite fenomene legate de OZN-uri… 🙂
    Stai pe langa?

     
  3. balaurdegradina

    22 August 2010 at 22:40

    peste-un deal…

     
  4. gradinaritdupaureche

    23 August 2010 at 7:50

    Si te mai miri! 🙂

     
  5. Victoria

    23 August 2010 at 9:43

    Norocul meu ca nu am vazut asa ceva

     
  6. balaurdegradina

    23 August 2010 at 12:17

    Adevarul e ca nici eu n-am vazut nimic ciudat in timp ce faceam pozele.
    Abia ieri, cand le-am „inventariat” am bagat de seama …

     
  7. Leo

    23 August 2010 at 16:28

    Fulgere globulare ? Eu sper din toata inima sa fie ceva paranormal !

     
  8. Alexandra

    23 August 2010 at 18:41

    Deci inca n-ai descoperit! Hmmm, a mai fost si faza cu gladiola… Te pune serios pe ganduri.

     
  9. balaurdegradina

    23 August 2010 at 22:12

    Ma tem ca e de-a dreptu’ abnormal!

     
  10. Elisa

    24 August 2010 at 20:26

    Laura,tu stii ca eu sunt convergenta,am spus-o de multe ori pe blog (deci sunt fffprinsa cu ceva anume ) si pe urma daca eu iti raspund mi-e ca piere misterul.
    Sunt mai multe variante,hahahaha….:
    1. ai pozat din spatele unei ferestre cu geam dublu(eu nu vad decat 2 imagini)
    2. daca 1 nu se aplica atunci este o reflexie gen FATA MORGANA (asa cum vezi copacii si in realitate si in imaginea rasturnata din aerul fierbinte de deasupra soselei
    3.daca 1. si 2. nu se aplica atunci,hahahaha…atunci una din ele este o stafie (ai vazut ca in anumite poze apare imaginea unei entitati care nu se vede cu ochiul, se prinde doar in camera foto ,deci o energie electromagnetica a unei persoane care a plecat dintre noi insa revine sub forma de energie fiindca poate,sau ii place,sau are ceva de spus,sau…)
    4. daca 3 se aplica atunci nu te speria ca ai prins-o doar tu… :)))))
    buhu-hu 😆

     
  11. Elisa

    24 August 2010 at 20:35

    Pardon,este MIRAJUL iluzia optica de pe sosele,caci FATA MORGANA este ceva mai la orizont 😀

     
  12. balaurdegradina

    24 August 2010 at 22:46

    Elisa, s-o luam organizat, pe puncte:
    1. nop, nici vorba de vreun geam.
    3.ti-am zis ca is ca betonu’ si nu rezonez la stafii…
    4.de ce sa ma speriu eu? sa se sperie ele de mine, ca le-am prin asupra faptului!
    2.cred ca asta e! se si confirma, in urma experimentului meu mai mult decat stiintific 😀

     
  13. huni

    25 August 2010 at 1:02

    Ia vezi asta…daca ai rabdare sa citesti :): http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare

     
  14. huni

    25 August 2010 at 1:16

    PS: pe ultima poza se poate observa o combinatie dintre fenomenul mentionat in comentariul meu anterior si zgomotul produs de sensorii aparatelor digitale la sensitivitate (ISO) mare. Poza este facuta cu ISO 400, care de obicei la aparatele compacte (cum este si sony-ul tau) deja produce destul de mult zgomot.

     
  15. balaurdegradina

    25 August 2010 at 11:38

    Huni, am inteles … e de la bujie 😀
    Ceea ce m-a siderat total este de unde stii tu ce pozaras am eu.
    (Bunaoara abia zilele trecute am avut curiozitatea sa vad ce marca zice ca are, iar pana o sa ma prind cate stie sa faca va mai curge multa apa pe Somes…)

     
  16. huni

    25 August 2010 at 18:07

    Ehhehehe…e magie. Am puteri paranormale :). Lasa ca si cu wordpressu’ ai zis asa si vezi ca deja este experta :).

    (Informatiile despre camera expozitie etc. ect. sunt stocate in imagine si se pot citi foarte usor, se numesc informatii EXIF)

     
  17. mariana

    27 Septembrie 2010 at 19:46

    Mi s a intamplat si mie acest fenomen. Sunt particule fine de apa!

     
  18. balaurdegradina

    28 Septembrie 2010 at 19:34

    Ei, Mariana, iar ma bagi in ceata 😀 Nu putem sa ziceam ca e de la bujii?

     

Lasă un răspuns

 
