RSS

italianca

25 Aug

Cand am cumparat-o din piata, anul trecut, l-am intrebat pe precupet „da’ cum ii zice? ”

– Nu stiu doamna, c-am adus-o din Italia, de la un pretin care se ocupa de masini, nu de flori.Aicea am inmultit-o si-i mere tare bine.Io le zic italience!

Italianca i-am zis si eu.

A iernat in garaj.Nu cred ca i-au placut conditiile  de-acolo, ca in primavara am crezut c-o s-o ia catre raiul florilor galbene…

Si uite ca, totusi, si-a revenit!

Stie cineva  cum i se zice … in rumeno?

 
5 comentarii

Scris de pe 25 August 2010 în de gradina

 

5 responses to “italianca

  1. irenadaiana

    25 August 2010 at 22:10

    ai cautat si pe imagini?

     
  2. gradinaritdupaureche

    25 August 2010 at 23:52

    E frumoasa „italianca”! Sau mai bine: „ma che bella!” 😀
    Cauta dupa calceolaria rugosa…asta este?

     
  3. balaurdegradina

    26 August 2010 at 11:20

    Esti tare, Dana 😯
    Dupa pozele studiate cred ca nu e chiar rugosa … mai degraba integrifolia … dar cu certitudine calceolaria!

     
  4. pur si simplu

    26 August 2010 at 11:20

    Si eu cred ca italianca ta este mexicanca floare papuc (calceolaria rugosa) sau sora ei din Chile calceolaria integrifolia. E greu de spus dupa poza. Orice ar fi este tare frumoasa.

     
  5. Alexandra

    26 August 2010 at 15:23

    Stai ca apare acum Constantin se te lamureste el!

     

Lasă un răspuns

 
