RSS

toamna

04 Sep

Zori de toamna

Inca dezmat de volume si culoare in geam

dar ingloband deja, discret, inceputul sfarsitului

Acum o saptamana craitele incercasera, negre, uscate si ciufute, sa explice natiunii  ca  si-au facut cu prisosinta datoria, asa ca prefera sa se retraga. M-au prins intr-o faza profund nedemocratica, iar tratamentul  administrat li s-a parut de-a dreptul umilitor

Dar a functionat! Dupa o saptamana pare sa le fi revenit pofta de viata si cocheteaza cu o a doua tinerete (ar trebui sa ma tund?)

Sa nu uitam, toamna se culeg roadele:

Cu cele 18 prune bistrite frumos coapte si aromate, culese cu tot dichisul (plus cele 4 ramase pe ram, pana la deplina maturizare), prunul este campionul absolut al tuturor pomilor plantati in gradina noastra acu’ 3 ani.

Iar pruna aceasta poate spune o intreaga filozofie despre cat de important e mediul ales  atunci cand e vorba despre dezvoltarea personala

Pentru unii , insa, efortul intelectual  poate fi ravasitor

Asa ca sa lasam filozofia pe altadata.

 
7 comentarii

Scris de pe 4 Septembrie 2010 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , , ,

7 responses to “toamna

  1. Alexandra

    5 Septembrie 2010 at 10:39

    Ha,ha! Eu saptamana asta ma tund sigur, gata, m-am hotarat! Craitele tale m-au convins!

     
  2. victoriacus

    5 Septembrie 2010 at 13:15

    Superbe petuniile.Anul asta am avut si eu cateva productie proprie,dar cam rare ca nu am stiut ce si cum.Dar la anul ma specializez 🙂
    Foarte dragalas catelul.Imi vine sa il pup in bot :))

     
  3. balaurdegradina

    5 Septembrie 2010 at 13:55

    Ale, dac-as fi sigura ca functioneaza m-as rade-n cap 😀

     
  4. balaurdegradina

    5 Septembrie 2010 at 13:58

    Victoria, nici nu stii cata disponibilitate poate manifesta pentru pupaturi! 😀

     
  5. Alexandra

    5 Septembrie 2010 at 17:58

    Ha! Ha! Am avut o vecina de bloc,cam zapacita ea,intr-o zi s-a ras in cap, ne-am intalnit la ghena de gunoi si era sa scap galeata din mana cand am vazut-o. Ai ei erau ok, cu exceptia catelusei, Daisy, un teckel simpatic, care cand vecina isi dadea jos peruca, incepea sa schelalaie si se ascundea sub masa din bucatarie! Chestii povestite de sotul doamnei… Asa ca nu, nu merge ras, dar nr. 1-2 maxim, zica ca ar merge.

     
  6. balaurdegradina

    5 Septembrie 2010 at 18:06

    Bine ca mi-ai spus!
    Eu am 2 potai! Iti dai seama ce concert ar iesi in fiecare seara?

     
  7. gradinaritdupaureche

    6 Septembrie 2010 at 7:50

    🙂
    Frumoasa e toamna la tine la ferestre!
    Iar pe aia mica nu o mai lasa cu rebusul in fata atata timp ca o sa ii pui ochelari.

     

Lasă un răspuns

 
