RSS

Ea

11 Sep

Se numeste Ciupi.

 Ciupica. Ciupiota.Vuvuzeta.Cutra.Nebuna.Pipeta.Tzutzulina.

A aparut in casa noastra acum aproape 2 ani.

Inainte de aparitia ei, toata familia, fara exceptii a avut acelasi tip de reactie:

– Ce „marca” e?

– Pechinez.

– Da’ mie nu-mi plac pechinezii!

Toti , din nou fara exceptie, am exclamat, cand am dat de ea:

– Ce draguta eee !

Si uite-asa ne-am captusit cu ea: tandrete ambulanta, clovn in miniatura, naivitate patrupeda, rautate dragalasa, inima de leu, sonerie pe patru labute .

Bun.Asta stiam despre ea pana acuma.

Si iata ce-a relevat consumarea primul os adevarat:

 
14 comentarii

Scris de pe 11 Septembrie 2010 în blanosii, de viata

 

Etichete: , , , , ,

14 răspunsuri la „Ea

  1. Alexandra

    11 Septembrie 2010 at 17:49

    E draguta foc! Sa-ti traiasca!

     
  2. balaurdegradina

    11 Septembrie 2010 at 19:25

    Seamana cu stapana 😀 (nu la nas!)

     
  3. gradinaritdupaureche

    11 Septembrie 2010 at 23:22

    🙂 E o frumoasa si o dulce!

     
  4. Manole

    12 Septembrie 2010 at 9:46

    Ce sufletel de toata dragostea! Sa fie sanatoasa! 🙂

     
  5. Alexandra

    12 Septembrie 2010 at 9:59

    Pai se spune ca ne alegem animalele de companie dupa chipul si asemanarea noastra. Asa ca trebuie sa semene cumva si cu stapana…

     
  6. victoriacus

    12 Septembrie 2010 at 22:01

    ce-mi placeeeeee :))))

     
  7. huni

    13 Septembrie 2010 at 10:15

    Nici mie nu-mi plac pechinezii, dar privirea din prima poza mi-a schimbat instantaneu parerea!

    PS: ce mananca osul din ultimele poze :D?

     
  8. balaurdegradina

    14 Septembrie 2010 at 8:11

    Ei, Huni, ce sa manace? O pechineza 😛

     
  9. balaurdegradina

    14 Septembrie 2010 at 8:26

    Ale, nu prea mai apuc sa-mi aleg eu animalultele de pe langa casa, ma aleg ele pe mine 😀
    In cazul Ciupicai, niste „parinti” responsabili, care realizasera ca nu pot avea grija de un animalut, m-au curtat mai multe saptamani pana cand m-am lasat cadorisita cu ea .
    Pe vremuri, daca cineva mi-ar fi spus ca seman cu un pechinez ar fi realizat rapid ca si-a fortat norocul.Acuma sunt la faza in care simt doar nevoia sa mentionez ca are picioarele mai subtiri si mai strambe, iar nasul iese din discutie!

     
  10. balaurdegradina

    14 Septembrie 2010 at 8:39

    e dimineata, si in loc sa fiu in masina, pe drum catre birou, stau cu ciupineta in brate si citim comentariile (am vrut sa-i fac o poza cu atitudine de adevarata intelectuala, dar -conform unei traditii deja incetatenite- bateriile aparatului ne-au scos limba).
    mi-a zis sa va transmit ca da din codita pentru toti vizitatorii si le multumeste pentru urari!

     
  11. spufi

    16 Septembrie 2010 at 12:06

    e adevarata? omg ce expresii poate sa aiba:-)) si inteleg ca o mai si puneti sa rezolve rebusuri si sa se uite la tv saracuta pana cade lata, tare o mai persecutati!

     
  12. balaurdegradina

    16 Septembrie 2010 at 12:47

    da s-o vezi cum ne pune la punct 😀
    in ultima vreme nici nu mai vrea sa se uite la integrame, vrea doar anagrame si sudoku!

     
  13. cafeauata

    14 Februarie 2011 at 0:20

    Abia acum am descoperit-o pe Ciupica ta! Sa-ti spun ca am avut o pechineza 13 ani, ca orice catel am avut dupa aceea nu a mai fost la fel, ca pozele ei stau si acum la vedere (chiar daca a „plecat” in ’96), ca a fost primul catel pe care l-am avut si care ne-a dat multe lectii de viata, ca era stapana Gheorgheniului si rasfatata tuturor, ca nici un vecin din bloc nu a putut sa nu o iubeasca… Acum avem o teckeluta nebuna, obraznica, dar minunata!
    Tot despre o pechineza poti citi aici http://fosile.wordpress.com/2011/01/16/la-valea-iadului/
    Ma bucur ca te-am cunoscut!

     
  14. balaurdegradina

    14 Februarie 2011 at 0:44

    Eu am inceput cu teckeli (sarmosi). De fapt il mai am inca pe Bismarck.
    Impreuna cu Ciupi fac un tandem de mai mare hazul!

     

Lasă un răspuns

 
