RSS

ziua preumblarii. spectacolul strazii

26 Sep

La portile imparatesti

Atentie va rog, fotografiem

Say cheeeeeeeese

 Soldatelul de plumb

Mi s-a parut un personaj desprins din Spargatorul de nuci, muzica lui Ceaikovski a inceput sa mi se deruleze in cap, si-am tot avut senzatia ca o sa-l vad dansand cu pusca pe post partenera 😀 

In volume mari arata cam asa

In volume mai mici, ca de obicei, m-a fascinat aranjamentul floral. La noi pare un adevar unanim recunoscut: muscatele sunt flori modeste. Ia uitati-va la ele ce tinuta nonsalant regala pot sa aiba!

Trafalgar Square

Caci toata lumea fografiaza pe toata lumea

Atmosfera e relaxata

Si cred ca acum e clar pentru toata lumea: spectacolul strazii e pentru mine distractia cea mai mare!

Sa continuam sa intram in atmosfera, deci:

Mi-a fost tare mila de tandem (dar in mod special de cal  😀 ), turistii pot sa fie asa o pacoste cu aparatele lor de fotografiat

Exercitiu de democratie

Eh, democratie-democratie… da’ pana la gard!

A, si sa nu uit de flori:

Ce privilegiu: sa vezi ca e trei si zece trecute fix chiar pe cadranul Big Ben

Fotografiind dantelaria imensa a palatului  Westminster am descoperit ca in permanenta pe cerul Londrei este un avion.Din orice unghi privesti.

Traversand Tamisa, nu pot sa nu mai constat (a cata oara? ) ca englezii astia conduc complet pe dos, fapt care-mi provoaca un disconfort continuu

Tamisa, vazuta de pe pod, nu intrebati de pe care

Da, are si Londra o „roata mare”, care, bineinteles e „cea mai mare”, construita de unu’ care e fooaarte celebru, si de pe care vezi niste peisaje absolut demential de frumoase. Insa eu, care stiam ce-am patit in analoaga ei din Prater-ul vienez (unde am avut primul acces de panica la inaltime) am stat cuminte  si-am preferat sa-i fac poze de la sol 😀

Pacat ca fotografiile atenueaza perceptia inaltimii. E intradevar uriasa!

Oare acestei englezoaice pistruiate cum i-o fi zicand?

Atmosfera e in continuare relaxata, pomii sunt magnifici, si nu pot sa nu ma minunez cat amar de populatie calatoare se poate plimba pe malul garlei

Traversam din nou, pe un alt pod (din nou n-are rost sa-ntrebati cum ii zice 😀 )

Unii trec pe deasupra, altii pe dedesubt

O ultima privire catre roata

Incepe sa se insereze

Asa ca teleap-teleap, cu talpile trudite rau, ne indreptam catre efemerul acasa.

Va urma

 
5 comentarii

Scris de pe 26 Septembrie 2010 în de viata

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

5 răspunsuri la „ziua preumblarii. spectacolul strazii

  1. Alexandra

    26 Septembrie 2010 at 18:09

    Foarte frumos reportaj, Laura! Dar spune-mi, nu mai erau porumbei in Trafalgar Square?

     
  2. cristina

    26 Septembrie 2010 at 18:25

    Frumos, frumos. Poze facute cu sufletul, oameni multi si chiar si o pasare. Se vede ca iti place si ca te simti bine acolo, chiar daca englezii astia habar n-au pe ce parte se conduce corect.

     
  3. balaurdegradina

    26 Septembrie 2010 at 19:37

    Ale, oare chiar asa, ce le-o fi facut porumbeilor?
    Cristina, nici chiar ei nu-s perfecti 😀 , dar, una peste alta, te-ajuta sa te simti bine, cel putin ca turist.

     
  4. victoriacus

    26 Septembrie 2010 at 20:46

    Minunat.Frumoase poze….frumoasa tara………frumos oras

     
  5. pur si simplu

    27 Septembrie 2010 at 12:21

    Bietele picioare! Le-ai cam torturat. Dar merita. Pozele sunt cu adevarat splendide!

     

Lasă un răspuns

 
