RSS

de la trimisul special din londra

05 Oct

Cica Londra mai poate arata si asa

Diferenta consta si-n varsta ochiului care priveste. Care simte incotro sa se uite ca sa vada ceea ce vrea sa vada.

Dar nu e numai asta.

Mi se pare tare versatil orasul asta … iti scapa printre degete , nici macar nu se sinchiseste sa te lase sa crezi ca l-ai ghicit !

Cand traditional pana la obsesie, cand rece si dur … si liric, si modern cu fata umana, ba de-a dreptu’ rural prin unele locuri …

Eh, Londra asta …  cred ca o sa trebuiasca  sa ma stradui sa mai trec pe-acolo, nu de alta, da’ sa ma lamuresc si eu cum sta treaba cu orasul asta  😀

 
6 comentarii

Scris de pe 5 Octombrie 2010 în de viata

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “de la trimisul special din londra

  1. gradinaritdupaureche

    6 Octombrie 2010 at 0:31

    🙂 Asa, asa…sa iti mai faci drum pe acolo, cat mai curand.

     
  2. Alexandra

    6 Octombrie 2010 at 7:36

    Si sa ma iei si pe mine!
    4 zile am stat si eu in Londra, complet insuficient si de cativa ani ma tot screm sa merg iarasi. Dar stii ce fac? Ma duc la primavara sa-mi iau si butasi de trandafiri de la maestrul Austin, care nu e foarte departe de Londra. Si tot asa, a fost soare tot timpul, in aprilie!!Acum toata ziua am sa visez la Londra, ce mi-ai facut tu mie…

     
  3. victoriacus

    6 Octombrie 2010 at 12:49

    minunat

     
  4. balaurdegradina

    7 Octombrie 2010 at 21:45

    acuma … de-un rau mare … ce sa fac? …m-oi sacrifica, daca-i musai …
    ca-i musai!

     
  5. Bulent

    9 Octombrie 2010 at 16:02

    Si eu am fost surprins de atmosfera din Londra, nici eu nu stiu ce sa cred acum, nici nu stiu daca imi place sau nu orasul.

     
  6. balaurdegradina

    9 Octombrie 2010 at 17:31

    Bulent, inseamna ca-mi confirmi concluzia: musai cel putin inca o recidiva!

     

Lasă un răspuns

 
