RSS

e toamna nebun de frumoasa

16 Oct

Ce premonitie!

Ieri m-am apucat de pozat lumea, parca presimtind ca toata lumina asta aurie n-o sa mai tina mult.

Dimineata cu aburi subtiri de ceata nehotarata

care se razgandeste rapid si lasa loc seninului.

Putintel mai tarziu, pe celalalt deal. Padurea se joaca de-a culorile

Si-n curte se schimba tonurile

Si volumele.

Ce-a mai ramas din straturile mele

Nu m-am indurat sa sap si galbenelele.

Traversand parcul cel mare, in graba catre birou: 

Ei si ele

Mic dejun

Nu vreau sa le dau idei mancatorilor de lebede

Constat cu bucurie ca metodele de plimbat nepoteii in parc evolueaza, odata cu vremurile

Cine stie care va fi trendul pe cand o sa-mi vina si mie randul 😀

Asta e. Toamna.

Cum sa n-o zici?

Ascultă cum cântă întâiele brume,
dezmăţ de culori e-n copacii ursuzi.
Acum te poţi pierde pe străzi fără nume,
e toamnă nebun de frumoasă la Cluj.
Horia Badescu

 
18 comentarii

Scris de pe 16 Octombrie 2010 în de viata

 

Etichete: , , , , ,

18 răspunsuri la „e toamna nebun de frumoasa

  1. Vaca Verde

    16 Octombrie 2010 at 18:30

    este, clar, cel mai frumos anotimp! multumim pt foto! 🙂

     
  2. balaurdegradina

    16 Octombrie 2010 at 19:49

    dupa posibilitati, verdeo 😀 caci daca m-as si pricepe …

     
  3. gradinaritdupaureche

    17 Octombrie 2010 at 0:14

    Frumoase poze!
    De-ar fi toata toamna asa…ce bine ar fi.

     
  4. Alexandra

    17 Octombrie 2010 at 12:12

    Uite cum scoate doamna Toamna tot ce-i mai romantic in tine!Si nu mai fi modesta, esti un artist foto amator cu mult talent!Am zis!

     
  5. irenadaiana

    17 Octombrie 2010 at 19:24

    sugestive atat pozele cat si comentariile. ultima cel putin poate fi imortalizata intr-un tablou-aviz amatorilor de pictura-oricat de mohorate ar fi unele zile , toamna ramane regina anotimpurilor. bravo balaurico. ai prins esenta.iar versurile… no comment.

     
  6. Constantin

    19 Octombrie 2010 at 21:24

    Felicitari,Laura! DSC03926 e tare frumoasa.Ai un Sony N1,nu-i asa?

     
  7. Zana Eficientei

    19 Octombrie 2010 at 22:03

    vreau sa fiu bunica!!! da’ nu vrea fi-miu 😦 inca … 🙂

     
  8. victoriacus

    20 Octombrie 2010 at 7:53

    hahahaha,cea mai tare poza de anul asta .Cea pe care ai intitulat-o : „ei si ele”
    Da,chiar frumos a fost.Sper sa mai fie asa,chiar daca la grade mai utine.Macar sa mai vedem soarele.

     
  9. balaurdegradina

    20 Octombrie 2010 at 23:40

    Constantin, esti singurul care s-a prins ca aparatul e de vina (da, e sony), da’ lasa-le pe doamne sa creada ca eu chiar stiu sa fac poze 😀

    Zano, nu-i dupa noi, da’ pana la urma tot ne-a veni randul!

    Victoria, si eu m-am amuzat grozav cand i-am vazut cat de tacticosi erau pe malul apei. Si cand am mai vazut si plasuta „de-un leu” atarnata de suport … m-am si repezit cu poza pe ei 😀

     
  10. Constantin

    21 Octombrie 2010 at 16:29

    Si ce,eu am spus altfel?Iaca,o mai spun o data:doamnelor,Laura chiar stie sa faca fotografii!

     
  11. balaurdegradina

    21 Octombrie 2010 at 19:57

    Constantine, prima poza reusita promit sa ti-o dedic !

     
  12. dama fara camelii

    21 Octombrie 2010 at 21:10

    Daca balaurul a venit cu imaginile, dama sa vina cu fondul sonor:

    Nu stiu daca pentru voi este o melodie … nebun de frumoasa, asa cum este pentru mine.

     
  13. balaurdegradina

    21 Octombrie 2010 at 22:22

    Esteeeee!

     
  14. Constantin

    22 Octombrie 2010 at 23:54

    Multumesc!Astept fotografia.Până una-alta acum poti vedea(cel putin asa cred) si niste fotografii de-ale mele,postate pe pagina mea.

     
  15. dama fara camelii

    24 Octombrie 2010 at 9:33

    Dar cred ca si melodia asta se potriveste si anotimpului si etichetei puse de tine de a fi „nebun de frumoasa” : http://www.youtube.com/watch?v=YK7A8WdT9i0
    Zile frumoase de toamna!

     
  16. Covaci

    29 Octombrie 2010 at 17:31

    Sunt foarte faine pozele.
    Felicitri 😉

     
  17. balaurdegradina

    29 Octombrie 2010 at 19:36

    Multumesc, Covaci.

     

Lasă un răspuns

 
