RSS

Si totusi e toamna

14 Noi

Vazuta de dupa

si dincolo de geamuri

 
15 comentarii

Scris de pe 14 Noiembrie 2010 în de gradina

 

Etichete: , ,

15 responses to “Si totusi e toamna

  1. silavaracald

    14 Noiembrie 2010 at 13:47

    Ce curioase privesc cucuietele tale de flori la frigul însorit de afară! Mai ales mușcata aia roșie!
    Mie, toamna abia de acum începe să-mi placă. A devenit mai austeră, lipsită de artificii. Deja începe să aducă cu un peisaj bergmanian.

     
  2. balaurdegradina

    14 Noiembrie 2010 at 13:55

    Si pe mine ma fascineaza nonsalanta de dincoace de geam: unele infloresc obraznice, altele fac radacini si-s in pregatiri pt.la anu’… in timp ce, cum zisasi, afara e tot mai bergmanian peisajul .

     
  3. Alexandra

    14 Noiembrie 2010 at 16:53

    Daca ar tine-o asa pana la primavara, jur ca toamna ar deveni anotimpul meu preferat!

     
  4. gabriela

    14 Noiembrie 2010 at 16:57

    ce frumoasa toamna e la tne acasa. A inflorit si craciunita. 🙂

     
  5. balaurdegradina

    14 Noiembrie 2010 at 19:02

    da, anul asta si-au facut de cap toate craciunitele 😀

     
  6. balaurdegradina

    14 Noiembrie 2010 at 19:04

    alexandra, si de craciun zici sa ninga cu flori de ciresi? 😀

     
  7. gabriela

    14 Noiembrie 2010 at 20:33

    de Craciun asteptam lalele si zambile. 🙂

     
  8. Constantin

    14 Noiembrie 2010 at 22:50

    A inflorit Schlumbergera? Vineri si ale mele aveau bobocii gata sa pocneasca, probabil au inflorit zilele astea. De azalee ce sa mai zic? Am ramas fara grai. Saptamana frumoasa tuturor!

     
  9. redsky2010

    15 Noiembrie 2010 at 13:21

    ce explozie de culori si inauntru si afara. eu zic ca suntem rasfatati anul acesta! ce cadou mai frumos se putea decat vremea aceasta calda si insorita?

     
  10. Alexandra

    15 Noiembrie 2010 at 19:09

    Daaa, iar de Pasti sa culegem via!

     
  11. balaurdegradina

    15 Noiembrie 2010 at 20:45

    Constantin, abia acuma m-am prins ca nici macar nu m-am laudat cu toate-nfloriturile din casa. Nu-i nimic, cu restul va „opresc” zilele viitoare 😀
    Redsky, de-atata rasfat mie mi se cam face frica.Oare nu apare si reversul in curand?
    Ale, io vreau si niste fulgi autentici. Numa’ asa, de-o bulgareala!

     
  12. Manole

    16 Noiembrie 2010 at 14:05

    Frumoasa craciunita rosie mai ai! 🙂

     
  13. balaurdegradina

    16 Noiembrie 2010 at 14:41

    Mestero, recunosc ca nu i-am rezistat anul trecut !Dupa ce-am iesit cu ea din magazin, toata numai muguri, toata numai boboci, am inceput sa-mi pun intrebarea existentiala: asteia unde-i mai gasesc loc in casa?
    Asa ca am dus-o la birou. Unde vad ca-i merge excelent, desi nu m-am prea ocupat de ea (schimbat ghiveci, niscai ingrasamant si alte bibilituri).

     
  14. Zana Eficientei

    16 Noiembrie 2010 at 22:19

    frumoase flori, bizara toamna… in cativa ani, o sa ni se para Bacovia science fiction 🙂

     
  15. balaurdegradina

    17 Noiembrie 2010 at 11:58

    eu, totusi, mai sper intr-o iarna decenta.

     

Lasă un răspuns

 
