RSS

inc-o leapsa!

04 Dec

De data asta de la Victoria.

1.Cand erati mici si va intrebau „ce vrei sa te faci cand vei fi mare” ce raspundeati ?
Alpinista!

2.Care erau desenele animate preferate?
Tom si Jerry

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
Cea de la implinirea a 6 ani. A fost ultima.

4.Ce jocuri preferate aveati?
De-a v-ati-ascunselea.Ma piteam atat de bine incat adormeam asteptand sa fiu gasita, in timp ce toata familia era la faza de smuls parul din cap c-a disparut copilu’ .

5.Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
N-am calatorit pana-ntr-atat incat sa ma satur si sa nu mai vreau.

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai
Gimnastica (m-am si tinut de ea f-o 4 ani).Patinajul (am copilarit langa patinoarul cel mare din parcul central… maama ce distractie era in fiecare iarna!).Inotul (inca ma mai dedulcesc la el).

Pasiune nesportiva: cartile! (nu manualele 😀  )Am avut o perioada lunga in care am citit aproape maladiv, oriunde, oricand,orice,  in care numaram orele si minutele pana cand voi ajunge din nou la cartea cu greu abandonata…

7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat
 Remooo Geeeermani! Matusi-mea avea un disc el… Doamne, mult am putut dansa cu poza lui in brate. Cred ca aveam vreo 4-5 ani…

8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
La trei ani si jumatate : primele patine! Cu ghete albe! Din otel nemtesc! Habar n-aveam ce-i nemtesc, da’ era absolut fabulos. Mama zice ca atunci cand le-am descoperit (regizasera un scenariu foarte elaborat) de emotie am uitat sa mai si respir, m-am albit atat de tare incat m-au stropit pe fata cu apa rece, sa-mi revin.

Da, stiu, leapsa trebuie data mai departe. Uite cum facem: e cadou pt.toata lumea! Cine vrea sa faca o scurta incursiune in copilarie sa se serveasca cu o leapsa!

PS. dr. Lecter vine cu o idee suuper: pt.mai multa unitate si pt.amuzament si pt evitarea plictiselii va invit sa raspundeti aici la intrebari.  Bineinteles daca aveti chef si placere 😀

 
21 comentarii

Scris de pe 4 Decembrie 2010 în de viata

 

Etichete: , , ,

21 responses to “inc-o leapsa!

  1. Alexandra

    4 Decembrie 2010 at 16:34

    Sunt dragute lepsele astea cu intrebari, ne fac sa ne cunoastem mai bine intre noi, e ca si cum am sta la o bere si am depana fiecare amintiri. Stii ceva de Dana ( gradinarit), ca n-a mai dat de multisor niciun semn de viata.

     
  2. balaurdegradina

    4 Decembrie 2010 at 17:08

    Intru si eu mereu pe la ea, da’ degeaba.
    Nici Huni nu se prea arata.

     
  3. dr.Lecter

    4 Decembrie 2010 at 18:19

    pai sa vezi ce am inteles eu din lepsele astea! ca nu e chiar ok sa o preiau si eu si cititorii tai, pentru ca, daca le punem la noi pe blog, se plictisesc cititorii. noi ne cam invartim in cerc blogaresc si dam la toti de aceeasi leapsa. si laam commenturi gen: am scris la lecter ce trebuia, sau am lasat la balaura raspuns.
    asa ca tu ai pus asta, la tine comentez
    1. voiam sa ma fac doctor veterinar, mai tarziu s-a stabilit insa verbalitatea, litera, comunicarea.
    2. desenul animat cu ciorile heckel si jeckel, si …oblio!!!
    3. la 7 ani. a fost prima si ultima aniversare. erau la moda jeleurile de fructe si am mancat 3 cutii, apoi m-au dus la spital
    4. ma jucam un joc pentru baieti. se numea ]n partea noastra: BAŞ. se inşirau multe nuci pe un rand. de la o distanţă de 5 m se arunca o bilă, ca la popice sau bowling. bila era tot o nuca, înfăşurată în straturi multe de izolier band si umpluta cu bucatele de plumb(i). unde rupea randul, luai nucile, cele de la dreapta randului rupt. mai jucam cartoane, cu feţe de chibrituri. superb!
    5. n-am reusit sa vad peru si chile, partea de mituri si istorie
    6.nu am avut pasiuni sportive, ci doar am practicat sporturi. gimnastica pana la 13 ani si karate de performanta pana la 26 de ani. apoi amatorism pana la 32. apoi am imbatranit
    7. primii cantareti de care am auzit in viata mea au fost julio iglesias, bobby solo si doina badea. ai mei aveau televizor la vremea primului si celui de al doilea cerb de aur si toata strada venea la noi sa-i vada. in primii mei 4 ani, in casa noastra se fredonau melodiile lor.
    8. nu am o relatie stabila si onesta cu mos craciun, tocmai pentru ca la 6 ani am aflat prea brutal cine sunt ei. de craciun imi fac singura daruri. e un motiv de ultra shopping la haine.
    9.

     
  4. Vaca Verde

    4 Decembrie 2010 at 18:23

    🙂 faine raspunsuri! e amuzant sa iti amintesti tot felul de lucruri din copilarie…

     
  5. balaurdegradina

    4 Decembrie 2010 at 20:23

    cum am uitat de oblio?!
    si obliooo, si obliooo !

     
  6. balaurdegradina

    4 Decembrie 2010 at 20:31

    da, verdeo, m-am amuzat si citind raspunsurile voastre si scriindu-le pe ale mele 😀

     
  7. Zana Eficientei

    4 Decembrie 2010 at 23:23

    1. Arheolog. Pan’ la urma am ajuns sa fac sapaturi, da’ in dinti. 🙂
    2. Woody Woodpecker si, bineinteles, Disney-urile toate. Doamne, ce am mai plans la ‘Bambi’ …
    3.Tot aia de la 6 ani – m-au scos ai mei la restaurant, ca eram domnisoara mare, si, atunci cand a venit tortul, niste engleji care se aflau intamplator in aceeasi carciuma mi-au cantat ‘ Congratulations’ a lui Cliff Richards 🙂
    4. Cate jocuri …- toate imi placeau – tarile, ratele si vanatorii, regina pe furate.
    5. N-am ajuns in Irlanda. Visez sa ajung acolo.
    6. Gimnastica (ritmica) si lectura – ce potriveala! 🙂
    7. ABBA, probabil…ca nu mai tin minte.
    8. O casa de papusi, cu toata mobila, vesela, tot. N-am dormit toata noaptea dupa ce am primit-0!

     
  8. Matrixbrain

    5 Decembrie 2010 at 2:10

    1.Avionist. Dar va rog sa nu ma afle Neamtzu_Tziganu c-o sa ma faca plagiator laudaros … Il stiu ce-i poate (pi)elicea.
    2. Meteor XL5 … icselfaiv pentru cunoscatori, un fel de film de papusi. Facusem pasiune pentru fata din film.
    3. Majoratul. A fost prima petrecere pe care am regizat-o jeo moamem mi maiself. Cu magnetofon portabil Grundig si vizichi de la shop. Leshinnn!
    4. Porcii la jir … ceva cu pietre lespezi-plate gen- asezate in stiva, pe care trebuia s-o darami cu un bolovan de pe la 7 m distanta.
    Tzurca la tzest, (un fel de oina degenerata in basseball … sau invers). In loc de batele americane, aveam batace (l-am auzit pe catzavencul ala care se intituleaza scriitor in comunism ca li s-ar spune BATAGE … habar n-are!!).
    Piquick. Un fel de-a alergatelea pe crengile generoase ale unui nuc secular, crescut intr-o panta. Elasticitatea crengilor permitea ascensiuni si coborari rapide, mai ales pentru cei abili. Nici dreq nu ma prindea.
    5. E multe. Aia cu calatoriile o dau cu C/P. Dar mai am: sa calaresc cat ma pot tine in sa, sa fac o scufundare de macar 10 m adancine, sa am o discutie de 1 ora cu Olivia Newton John, 2 ore cu Andrei Plesu, 3 ore cu … asta pana la 24 … progresiv, cu reply in zilele urmatoare … Samd, gen ;))
    6. Am mai zis Olivia Newton John?! Cum adica nu era sportiva?? ‘ai ca nu va pricepeti 🙂
    Tenisul de camp, dar m-am apucat tarziu de el …
    Muzica, am urmat si curs particolir de 3 ani … subinginer, cum ar veni. Rebusul (ala adevarat, nu integrame de doi lei snopul.) Mircea Guja, ca sa dau un nume.
    Limbile straine … si etimologia. Uneori aberez inspirat si chiar descopar chestii.
    7. Creedence Clearwater Revival
    „She’s daughter to the mayor messing with the sheriff
    Driving’ in a blue car she don’t see no red light … a.s.o.”
    Moliiiiiiiiiinnaaaaaaaa tananananaaaaaaaaaaaaaa Perfecta linie melodica si orchestratie. Era nevoie de ei, de Beatles-i si de inca multi altii sa apara ABBA.
    Remo Germani le cam tragea cu „nonan dare contam buro perla strada diba ceai”, iar Rita Pavone avea boala pe feldmaresali.
    8. O masinuta de jucarie. Semana cu un Molotov … Hey, nu va speriati ca nu-s piroman. Asa se numea masina, era un modalash rusesc. Toata din lemn, vopsita foarte viu … ceva cu cutie verde … avea usi, volan si sofer … normaaaal, cu sapca rosie … era o nebunie. Vopseaua era protejata cu lac incolor si degaja un miros de lemn combinat cu ceva chimic, dar placut. … Ciudat … multe mirosuri toxice sunt agreabilee … eram disperat dupa mirosul gazelor de esapament.

     
  9. irenadaiana

    5 Decembrie 2010 at 3:23

    1. „altista” – rog cititi „r” in loc de „l”
    2. grea intrebare – Va amintiti le Lolek si Bolek? Aveau un creion destept care facea tot felul de minuni. Cred ca-mi doream tare mult unul la fel. Si bineinteles W. Disney . Pacat ca-l vedeam doar duminica. In restul saptamanii era doar Mihaela. Imi amintesc si ora de la 7:20 la 7:30. 🙂
    3. cea de la 22 – atunci l-am cunoscut pe M.
    4. ascunselea in gradina la dom’Milan – era o gradina parasita sau mai bine zis lasata in paragina. Si panza-ncurcata.
    5. sa vad India
    6. nu m-am dat in vant dupa sport niciodata. Alte pasiuni , in afara de muzica? Constructiile – restul au ramas in faza de hobby.
    7. gianni morandi , amalia rodrigues
    8. sa castig o masina rosie cu antena. era vesnica dorinta pe care o puneam cand eram mica. Mai tarziu ai mei au cumparat o Dacie , rosie si cu antena. 🙂

     
  10. balaurdegradina

    5 Decembrie 2010 at 12:33

    zano, si eu am pe lista irlanda!
    matrixbrain, yeee… moli-i-i-i-na, where you going to ? … asta a fost o descoperire mai tarzie (ale adolescentei valuri ), si maaama ce-am stiut dansa pe ea … si-am jucat si turca, eram singura fata acceptata in jocul asta de baietii de la bloc.
    daiana, si cum a fost prima plimbare cu dacia rosie si cu antena?

     
  11. silavaracald

    6 Decembrie 2010 at 11:48

    1. Profă de engleză.
    2. Donald rățoiul.
    3. În urmă cu cinci ani.
    4. Partizanul. Era un careu din două pătrate mari, în care stăteau echipele combatante. Șpilul era să lovești cu mingea pe unul din echipa adversă, ca poi să treacă în spatele careului tău, de unde, primind mingea de la coechipieri, te putea vâna la rândul lui etc. Mai greu cu explicatul decât cu jucatul. 😀
    5. Să văd Japonia și SUA, dar nu cred să fie posibil, pentru că nu zbor cu avionul decât sub narcoză totală, Doamne ferește! 🙂
    6. Handbalul. Am și jucat un timp, dar fiind mai firavă, era cam dur pentru mine. Oricum, eram pivot-extremă. Din cele nesportive: cititul mereu și mereu.
    7. Era o formație sud-americană, ceva cu Los-nu-mai-știu-cum. Să mă pici cu ceară dacă-i mai știu numele, dar una dintre melodiile lor mă mai bântuie și acum. Să v-o cânt și vouă: ”ay, ay, ay, ay, ayyyyyyyyyyyy”! Vă place?
    8. Mă bucur de orice cadou, dar îi cer întruna doar sănătate pentru mine și ai mei. Știu, nu e un obiect…

     
  12. irenadaiana

    6 Decembrie 2010 at 15:53

    mishto de tot balaurico , mai ales cand mi-am luat carnet si m-a trimis tata la Brasov ,zindula ,zindulica , aveam 18 ani , permisul abia luat de-o saptamana , aveam casetofon (portabil nu auto) si da-i bataie cu muzica-n cap , pe la baraj pe la Siriu pe la dr. Lekter p’acolo. Cine mai era ca mine?

     
  13. balaurdegradina

    6 Decembrie 2010 at 21:47

    m-ai nenorocit SLVC!
    mi-ai infipt in creier ayayay-ul repectiv, nu stiu daca-i acelasi cu-al tau, il tot fredonez astora pasibili de-a si-l aminti, toata lumea zambeste, toata lumea-l stie si toata lumea zice: looos, loos… ceva cu los 😀

     
  14. balaurdegradina

    6 Decembrie 2010 at 21:48

    daiana, in traducere ardeleneasca: nu te-ai fi dat pe-un jeb de cuie 😀

     
  15. irenadaiana

    7 Decembrie 2010 at 13:52

    am prins esenta da’ ce-i ala „jeb” bre tanti Balaurica? Ca statui si io fonoua ani prin Brasov da zau nu’s ce-i ala. 🙂

     
  16. balaurdegradina

    7 Decembrie 2010 at 14:55

    buzunar!

     
  17. balaurdegradina

    7 Decembrie 2010 at 15:41

    abia acuma incep sa inteleg nostalgiile tale legate de munti si de dealuri , daiana…

     
  18. silavaracald

    8 Decembrie 2010 at 10:40

    Hai că te scot din suferință, că i-am găsit!
    Dacă nu era postarea asta a ta, rămâneam cu o amintire șchioapă.
    Deci, ăștia sunt!

     
  19. balaurdegradina

    8 Decembrie 2010 at 12:28

    Deci DA! Ei sunt 😀

     

Lasă un răspuns

 
