RSS

urari

01 Ian

Pana mai an faceam tot felul de bilanturi sentimentale si mai putin sentimentale la final de an: „aia n-am facut, nici aia n-am facut, aia numa’ pe jumate”.De la o vreme mi-am dat seama ca ma incrancenam tot mai abitir in a subevalua realizarile trecutului an si in a le supraevalua pe cele puse-n carca urmatorului. Asa ca m-am cam lasat pagubasa.

Ba’ am observat ca -obligatoriu- vine-o vreme in care mi se face dor de fiecare leat trecut … E un proces ciudat, asemanator fezandarii vanatului, amintirea anului trecut trebuie sa stea la maturat in paț de alte vremuri  ca sa-i pot aprecia cu-adevarat savoarea.

Asa ca am sa sar peste bilantul personal al anului 2010 si n-am sa mai fac urari mirobolante pt.2011 (desi sunt o persoana deschisa surprizelor placute 😀 )

Am sa-mi doresc, am sa ne doresc, am sa va doresc doar ca 2011 sa fie un an bun si sa fim sanatosi  !

Caci semne bune se si arata in bobii mei:

La multi ani!

 
9 comentarii

Scris de pe 1 Ianuarie 2011 în de viata

 

Etichete: , , ,

9 răspunsuri la „urari

  1. silavaracald

    1 Ianuarie 2011 at 17:44

     
  2. Elisa

    1 Ianuarie 2011 at 21:31

    Laura, tunde graul ca sa se indese 🙂
    LA MULTI ANI!

     
  3. irenadaiana

    1 Ianuarie 2011 at 21:57

    La multi ani Balaurico si asa cum spui chiar tu , sa fim sanatosi si bucurosi. Ca in rest le-om duce toate cum or fi , cum or veni s-or si duce. Deci inca o data un an nou fericit . Te imbratisez! 🙂

     
  4. huni

    1 Ianuarie 2011 at 23:03

    La Multi Ani Balaura, sa fie 2011 asa cum ti-l doresti tu!

     
  5. gradinaritdupaureche

    2 Ianuarie 2011 at 1:19

    La multi ani!
    Sa ai parte doar de impliniri in 2011!

     
  6. Manole

    2 Ianuarie 2011 at 17:44

    La multi ani cu veselie! Sa fii iubita! 🙂

     
  7. Alexandra

    2 Ianuarie 2011 at 18:52

    La multi ani, Laura! Sa se implineasca tot ce-ti doresti!

     
  8. pur si simplu

    4 Ianuarie 2011 at 13:01

    La multi ani! Sa ai parte de multe flori, numai de vorbe frumoase si sa fii fericita alaturi de cei pe care ii iubesti. Sanatate si mult noroc!

     
  9. Dama fara camelii

    10 Ianuarie 2011 at 20:38

    Sa ai motive sa fii vesel in 2011 !

     

Lasă un răspuns

 
