RSS

inventarieri

30 Ian

Vad ca toti astia impatimitii de gradina facem cam aceleasi chestii.

Ne inventariem resursele.

Cu cele proaspat cumparate am numarat 117 pliculete. Grea patima asta cu semintele! Cateodata ma intreb unde si cand o sa le insamantez pe toate…nu apucat sa-mi raspund niciodata .  Presupun ca mi-ar ajunge pt.toata mahalaua, nu pentru cei 50 de mp alocati gradinii mele de zarzavaturi 😀

2. Cautam informatia (carti, web, blog etc), o sistematizam, o impartasim, o verificam, o confruntam

3. Purcedem la elaborarea maretelor planuri.Aici n-am nici o ilustratie.Inca nu e gata.Inca modific, imbunatatesc, modernizez, asamblez, extind, restrang… Visez.

Afara e… iarna.

Parca tot mai iarna, pe zi ce trece.

(ia sa vedem: ghiceste cineva ce-i mogaldeata inecata in zapada? )

De-atata alb, si-atata cer inalt si senin dealurile mele imi creaza senzatia ca-s intr-o statiune montana 😀

Pana acum iarna a fost frumoasa pe-aici.A avut de toate: si ger si zapada,  ma face sa sper intr-o vara frumoasa .

Da’ asa incepe sa ma roada un dor de primavaraaaaa …

 
27 comentarii

Scris de pe 30 Ianuarie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , , ,

27 responses to “inventarieri

  1. Constantin

    30 Ianuarie 2011 at 23:08

    Woow!! 117? Numai sa le numeri si-i greu, dar sa le mai si semeni pe toate!! Dar cred ca putin din fiecare se poate. O saptamana usoara iti doresc!

     
  2. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 9:12

    Cu modestie 117 😀
    Asta dupa ce le-am aruncat pe cele expirate si dupa ce-am pus deoparte dublurile, cu care-i voi cadorisi pe altii .
    Baiul e ca nu ma pot abtine: de cate ori intru in magazin manifest tendinte compulsive de-a uita de mine la raionul de seminte… ar tebui sa pun bazele organizatiei CSA(Cumparatorii de Seminte Anonimi).
    Parca ma aud:
    – Sunt Balaura si sunt dependenta de cumparatul de seminte… 🙂
    O saptamana usoara iti doresc si eu, Constantin!

     
  3. dr.Lecter

    31 Ianuarie 2011 at 10:57

    Esti chiar pasionata! Incep sa inteleg de ce esti balaur de gradina! Fereasca Dumnezeu sa iti ravaseasa cineva straturile de flori! Ai putea sa-ti faci un business din asta.
    chiar,ce ai acolo, ascuns? Vreun arbust protejat de ger?

     
  4. kekee

    31 Ianuarie 2011 at 11:20

    O plăntuţă protejată.
    ps.
    Ia-ţi un canar ( şi ai cui cadorisi seminţele ).

     
  5. Andra Fernandez

    31 Ianuarie 2011 at 14:10

    Si eu vreau primavara. Gata! M-am saturat! E prea frig si nu mai am loc in casa de ghivece. Si pentru mine cumparatul semintelor este o boala. Noroc ca mi-am facut un plan, o lista, de la care m-am abatut destul de putin. Oricum de fiecare data cand „scap” la seminte nu ma pot controla exact ca un dependent (asa cum bine spui). Am pastrat seminte de la aproape toate plantele pe care le-am cultivat anul si anii trecuti si daca nu ma las ademenita voi putea chiar sa temin tot ce am si sa inlocuiesc cu seminte proaspete in toamna. Mi se strange inima cand trebuie sa arunc plicuri nedesfacute sau partial folosite. Ai o colectie impresionanta si chiar si sub zapezi gradina ta arata minunat.

     
  6. irenadaiana

    31 Ianuarie 2011 at 16:26

    http://irenadaiana.wordpress.com/2011/01/13/miroase-a-primavara/
    – Sunt Daiana si sunt dependenta de cumparatul de seminte… 🙂

     
  7. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 16:43

    Buna ziua, Daiana, bine-ai venit la sedinta dependentilor de cumparat seminte 😀

     
  8. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 16:45

    Lectero, marturisesc ca DA. Eu insami ma minunez de pasiunea asta care m-a napadit, si nu da semne sa-mi treaca.

     
  9. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 16:59

    Kekee, te-ai prins! Nu-i nici wigwam-ul unui indian rau, nici igloo-ul vreunui inuit de Manastur: e Tensi (hortensia mea cea jumulita) bine incotosmanata, in asteptarea unor zile mai bune!

     
  10. Ana lu' Manole

    31 Ianuarie 2011 at 22:13

    Tu si cu Elisa imi faceti pofta de plantat semincioarele :))
    Era sa-ti spun ca e vreo magnolie da vazui ca tocmai zisesi de hortensie!
    Cand incep sezonul de pus borcanele/paharele/capacele…al meu imi zice ca vrea sa emigreze…ca oricum il dau afara din casa! :)))))
    Si io n-am decat 14 mp :)))) Se poate si mai rau, parol! :))))

     
  11. Alexandra

    31 Ianuarie 2011 at 22:18

    Sunt Alexandra si sunt dependenta de cumparatul semintelor! 😀

     
  12. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 22:38

    Barbatii astia, Mestero, n-au pic de sensibilitate feminina-n ei 😀 Exact asa maraie si balaurul consort!

     
  13. balaurdegradina

    31 Ianuarie 2011 at 22:39

    Buna seara Alexandra, bine-ai venit la sedinta dependentilor de cumparat seminte!

     
  14. victoriacus

    31 Ianuarie 2011 at 22:45

    Ma inscriu si eu in organizatie,avand in vedere ca nu ma pot opri.As da sute de lei(noi) pe seminte :))) De joi,3 Februarie,incep sa pun in pahare ca nu mai pot sa astept :)))

     
  15. Zana Eficientei

    31 Ianuarie 2011 at 23:12

    haha…tocmai ce-am plantat primele seminte pentru rasaduri. n-am mai rezistat, stiu ca e prea devreme, insa am zis ca poate asa vine mai devreme primavara 🙂 cat despre seminte, mai bine sa nu mai aducem subiectul in discutie 🙂

     
  16. silavaracald

    1 Februarie 2011 at 11:24

    Fii atentă aici!
    O să fiu cu ochii pe tine și o să fac exact ce vei face tu în grădină, că n-am timp să mă apuc să studiez singură (mici probleme de viață, deh!).
    Deci, tu o să fii guru-ul meu în materie de grădinărit, că văd că te pricepi.
    Și spune-mi, te rog, rețeta aia cu care îți stropești tu rosiile vara: proporțiile exacte. Adică zeama aia de usturoi, ceapă și urzici.
    Noa, ce bine că am rezolvat problema asta!
    :-*

     
  17. simf

    1 Februarie 2011 at 12:17

    sunt madra ca am depasit faza de negare si pot spune acum: da, sunt dependenta de cumparat seminte (in zapada e un aspersor?)

     
  18. balaurdegradina

    1 Februarie 2011 at 12:19

    Ladies, wellcome to the club!
    Impreuna vom invinge! (Vedem noi ce: obsesia, semintele, gradina…)

     
  19. balaurdegradina

    1 Februarie 2011 at 12:21

    SLVC, sa vezi ce ne-om rade cand o sa culegem avioane si povesti cu avioane 😀

     
  20. balaurdegradina

    1 Februarie 2011 at 13:37

    Simona, nu e un aspersor, e Tensi (hortensia mea cea infofolita de iarna) 😀

     
  21. Maria Ionescu

    1 Februarie 2011 at 15:08

    La mine dependenta a devenit cronica, asa ca, slabe sanse de normalitate.Anul asta ,am sa seman toate semintele a caror termen a expirat.Voi avea ceva de lucru, avand in vedere ca am descoperit ca am si din 2005,stranse de mine,basca cele cumparate. La cumparaturi de seminte merg singura,ca sa evit intrebari de genul: nu sunt prea multe? sau : crezi ca poti sa le pui pe toate,ca mai ai si de anul trecut? Am crezut la un moment dat ca am vreo suferinta…din cand in cand scot pliculetele si-mi imaginez locul plantutelor in gradina si desenez parcelute ,pe care le tot schimb…Azi am dat o tura prin solar si cand am vazut salatelele cu frunzele rosii si varza chinezeasca cu frunzele zimtate, rasarite, zau am vrut sa le pup, asa frumoase sunt aliniate acolo in tunelul experimental facut in noiembrie.

     
  22. VirtualKid

    2 Februarie 2011 at 21:51

    Eu spun ca ar putea sa fie un smochim pus la iernat!

     
  23. balaurdegradina

    2 Februarie 2011 at 23:41

    Ioooi, ce bine c-ai banuit smochinuuu!
    Saracutul, pe el l-am bagat in garaj, si-am uitat de el.
    Statea pe uscat de mai bine de-o luna! Multam ca mi-ai amintit de el!

     
  24. balaurdegradina

    2 Februarie 2011 at 23:52

    Maria, eu nu le pup, le mangai! Mereu imi reprosam ca oricat incerc sa ma abtin tot scap cate-o mana si mangai, macar un pic, rasadurile abia rasarite…
    Si-am citit mai zilele trecute ca e chiar recomandat .
    De fapt acolo sugerau folosirea unei coli de hartie care s-o treci fin peste varfurile plantutelor, cica le-ntareste, e ca un fel de bodybuilding pt.ele 😀

     
  25. balaurdegradina

    2 Februarie 2011 at 23:53

    VirtualKid, nu-i smochin, e hortensie!

     
  26. Mihaela

    23 Februarie 2011 at 14:15

    Nu inteleg de ce ai incotosmanat hortensia? Ele rezista la iernile din tara noastra .

     
  27. balaurdegradina

    23 Februarie 2011 at 22:16

    Pentru ca se tin ele tare pe parcursul iernii, insa sub -15 grade Celsius nu chiar dau coltul, da’ li se cam duc naibii crengutele cu muguri.
    Si mai mult par foarte infofolite. De fapt e o folie pusa pe trei bete.

     

Lasă un răspuns

 
