RSS

ieri, azi

21 Feb

Ieri dimineata. Zapada in retragere, petece minuscule de iarba, miros de reavan, promisiuni de verde crud…

Imaginatia o ia razna… parca vad si parc-aud poporul vietatilor microscopice de sub stratul inghetat … intinzandu-se, trosnindu-si incheieturile, cascand, oftand… trezindu-se, sau pregatindu-se sa se trezeasca , doar vine primavara si sunt atatea de facut!

Azi dimineata.

Ninge vesel peste-un cor de mormaieli plictisite … miliardele marunte se retrag plictisite , intru continuarea deacum plictisitorului somn de frumusete.

Zvon de raspandaci: dati de stire mai departe, se-amana cu o saptamana Marea Trezire!

 
7 comentarii

Scris de pe 21 Februarie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , ,

7 răspunsuri la „ieri, azi

  1. victoriacus

    21 Februarie 2011 at 21:27

    off, ce ma enerveaza asteptarea asta care se tot prelungeste

     
  2. cafeauata

    21 Februarie 2011 at 22:10

    Si pe Pata a fost la fel! Pana mi-am plimbat „fata” azi dimineata, mi-au inghetat mainile, iar ea a „spus” repede: hai acasa ca din nou e iarna! Ai tai catei cum reactioneaza? Eu m-am saturat!!!!

     
  3. balaurdegradina

    22 Februarie 2011 at 9:23

    Eu ma tot consolez barbateste: mai bine sa ninga acuma decat in mai!
    Bineinteles ca exista varianta pesimista „si acuma si in mai”, dar mai trebuie exersat un pic de optimism, sa nu picam in neagra deznadejde 😀
    Cainii mei… Pe Bisi cred ca-l dor rau ciolanele (cele care-au mai ramas functionale), de dimineata a fost ursuz si s-a cerut repede la el in „birou”, adica intr-un dulap din garaj de unde considera el ca poate tine gospodaria sub control. Ciupi freamata! Stie ca de cate ori se lasa cu zapada eu si lopata mea rosie intram in actiune…si sa te tii atuncea distractie!
    Ma duc sa ne distram 😀

     
  4. dr.Lecter

    22 Februarie 2011 at 18:58

    eu cred ca se prelungeste cu o luna, sau doua! ce sa fac, sunt mai morocanoasa, zici ca sunt sobolul din Degetica.

     
  5. balaurdegradina

    22 Februarie 2011 at 20:43

    da’ de ce nu cu trei sau cu patru?
    cobeste numa’, sa vezi ce-o sa ti-o iei de la atata haram de gradinari refulati, ce bantuie pe net in asteptare de primavara!

     
  6. Zana Eficientei

    23 Februarie 2011 at 20:20

    hear! hear! gradinarii refulati protesteaza – mie imi cresc rasadurile in fiecare zi si ma apuca spumele cu fiecare fulg.

     
  7. balaurdegradina

    23 Februarie 2011 at 21:48

    nu eu, nu eu…lecterita o cobit!

     

Lasă un răspuns

 
