RSS

rautaciupisme

24 Feb

De cand cu ninsorile astea dobandim noi tabieturi ale diminetii: eu, impreuna cu lopata mea rosie curatam intr-o veselie curtea si drumul, Ciupi o taie fericita prin mahala, isterizeaza toti cainii vecinilor, dupa care vine sa se mai certe putin cu Berny si Freddie, „peretenii” ei de dupa gard.

Ooo, de-as gasi un traducator autorizat! Gras as plati sa-mi spuna ce-au ei de impartit la gard!

Pe cat de mica, pe-atat de maiestuoasa, mangafaua cea carna si pufoasa se retrage demna si-i lasa pe cei doi flacai mofluzi si melancolici .

Ei da, maine va fi o noua dimineata!

 
12 comentarii

Scris de pe 24 Februarie 2011 în blanosii

 

Etichete: , , , , , ,

12 răspunsuri la „rautaciupisme

  1. Constantin

    24 Februarie 2011 at 21:42

    Bietii de ei! Viata de caine… dupa porti. 🙂

     
  2. cafeauata

    25 Februarie 2011 at 0:03

    Cu cata dragoste vorbesti despre infumurata ta! E absolut normal sa fie increzuta si sa-i lase pe „baieti” cu ochii in soare, doar ea e cea mai frumoasa si desteapta din zona, ei…niste catei amarati acolo… Mi-e dor de sforaitul unui pekinez!

     
  3. simf

    25 Februarie 2011 at 9:44

    si la noi lopata tot rosie e. cainii sunt trei si pleaca spre padure, mai ispititoare sunt vulpile, iepurii decat cainii din sat.

     
  4. Mihaela

    25 Februarie 2011 at 13:14

    Eu cred ca spuneau cam asa ceilalti caini din spatele portilor:
    -fugi,fugi, du-te de aici, vrei sa incalci teritoriul nostru…
    pleaca, aici e curtea mea …si a lui astalalt mai urat de langa mine
    (dupa care unul din ei se opreste si intervine:)
    -stai ma, nu simti, e fata, hmm ce miros imbietor vine dinspre ea, e vecina noastra, n-o mai alunga , poate se imprieteneste cu noi si ne mai viziteaza mai des …

     
  5. Dana Vlad

    25 Februarie 2011 at 17:07

    Frumoase poze! Se vede că prietenii sunt invidioşi că nu sunt şi ei liberi! Dar oricum cred că s-au bucurat de vizită!

     
  6. balaurdegradina

    26 Februarie 2011 at 10:22

    Constantin, pana la urma un gard este tot un gard! Cred ca vecinii mei patrupezi ar prefera unul de sarma ghimpata, numa sa aiba ei un loc’sor pe unde s-o stearga ori de cate ori li se pune pata 😀
    Desi- sunt martor- pe cat sunt de mari pe-atata is de cuminti si de bine educati!

     
  7. balaurdegradina

    26 Februarie 2011 at 10:27

    Ei, cafeluto, n-am vazut inca detinator de pekinez (mai ca nu-mi vine sa zic stapan, ca nici nu-i foarte clar cine-i, pana la urma, sefu’ intr-o relatie cu un astfel de patruped) care sa nu fie topit dupa fornaitorul sau 😀

     
  8. balaurdegradina

    26 Februarie 2011 at 10:30

    simf, cred ca si cainii tai inalta rugi aprinse in fiecare seara pt.inca o zapada zdravana 😀 da’ motanii… ei ce parere au?

     
  9. balaurdegradina

    26 Februarie 2011 at 10:34

    Mihaela,
    Da, da … si ea le raspunde: sunteti mari da’ prosti, nu stiti sa va comportati rafinat in prezenta unei dame fine, asa ca mine … ia uitati ce codita infoiata, ce blond patinat, ce crupa elansata, ce ochi frumos bulbucati … marlanilor, nu sunteti demni de atentia mea 😀

     
  10. balaurdegradina

    26 Februarie 2011 at 10:38

    Dana, pe cat ii vezi de mari, pe-atata-s de prietenosi (recunosc – cu mine, postasul si gunoierii cred ca au alte pareri ). La inceput imi era frica sa ma apropii de gard, acuma facem adevarate sedinte de masaj printre ostrete 😀

     
  11. elena agachi

    8 Martie 2011 at 19:19

    Ceva nu e in regula cu tema ta, iti alungeste fotografiile si, Doamne, is asa de frumoase! 🙂

     
  12. balaurdegradina

    8 Martie 2011 at 19:53

    Da Elena, am bagat si eu de seama, da’ nu ma prind care-i baiu’ !
    De pe trei monitoare diferite se vede in exact trei feluri 😀

     

Lasă un răspuns

 
