RSS

baba number five+one

06 Mar

(A dracu’ baba! )

„Ninge iar” am auzit dimineata mormaitul Balaurului Consort.

„Visez” mi-am spus si-am adormit la loc.

Se pare ca in somnul scurt ce a urmat am continuat sa prelucrez informatia. Am deschis ochii rostind cu voce tare: NU SE POATE !

Si viata mi-a aratat – a cata oara? – ca, totusi, SE POATE!

Ninge-n draci, parca cu furie, parca cu disperare.

Pana la urma reusesc sa ma intreb „si ce daca?”.

Asta nu mai e iarna, face parte din joaca primaverii cu nervii nostrii!  Mugurii inca n-au plesnit, florile nu-s in pericol, daunele se refera doar la zbarnaiala nervilor intinsi in asteptari rozalii.

Rabdare deci: O SA VINA!

 
17 comentarii

Scris de pe 6 Martie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , ,

17 responses to “baba number five+one

  1. cristina

    7 Martie 2011 at 10:29

    ha, acelasi lucru mi l-am spus si eu aseara, cand am vazut fulgii mari si grei, usor viscoliti. abia ce tunsesem sambata niste pomi, in speranta ca nu va mai da vreo alta nenorocita de zapada. n-a fost sa fie.

     
  2. gradinaritdupaureche

    7 Martie 2011 at 11:54

    Toate ca toate, dar eu m-am saturat de dat la zapada!

     
  3. Mihaela

    7 Martie 2011 at 13:11

    Eu zic altfel : lasa sa ninga acum , decat sa ninga in aprilie peste pomi infloriti, cum se mai intampla in cate-un an. E normal sa mai ninga, pe calendarul vechi ar fi fost inca pana pe 13 martie, tot februarie 🙂 .

     
  4. redsky2010

    7 Martie 2011 at 13:42

    aici azi e primavara ceea ce va doresc si voua! 🙂

     
  5. Ana Pinescu

    7 Martie 2011 at 14:17

    Mda… si peste dealurile moldave ninge, padurea este inca plina de zapada, in curte abea zaresc un petec de pamant.
    Mugurii de liliac stau gata-gata sa pocneasca, in schimb la streasini turturii stau lipiti si plang doar pe la pranz…

     
  6. balaurdegradina

    7 Martie 2011 at 22:06

    Vad ca atingem toata gama trairilor legate de imprimavararea asta mereu amanata … jale, razvratire, lirism, pragmatism, optimism … eu una, cel putin, le tot rotesc intre ele, sar dintr-o iritare incrancenata inspre vise cu ciripeli si pomi in floare … dupa care plonejez in amintiri din copilarie cu multa zapada si gheata pe ciresii infloriti … si parca imi da ghes o unda de rabdare inteleptita…
    Pana la urma nu depinde de noi, vremea isi va face de cap fix cat va vrea ea si poate ca e mai bine asa.

     
  7. Alexandra

    8 Martie 2011 at 9:58

    Babe nebune! 🙂

     
  8. simf

    8 Martie 2011 at 13:19

    sigur vine, m-am uitat eu sub zapada la plantute si ele asa spun. un bob zabava doar.

     
  9. cafeauata

    8 Martie 2011 at 16:24

    Oricate grade ar arata termometrul, uite ce zi frumoasa este azi! La multi ani frumosi!

     
  10. ba_laura

    8 Martie 2011 at 18:38

    La multi si primavaratici ani, doamnelor!

     
  11. GabiA

    8 Martie 2011 at 21:28

    „La Multi Ani!” de 8 Martie.

     
  12. gradinaritdupaureche

    8 Martie 2011 at 22:05

    LA MULTI ANI!

     
  13. Constantin

    8 Martie 2011 at 22:29

    La multi ani, Laura!

     
  14. ba_laura

    8 Martie 2011 at 23:08

    Multumesc! La multi ani si voua!

     
  15. ade

    10 Martie 2011 at 18:53

    Azi parca s-a mai incalzit., soarele si-a aratat fata, dar tot frig e. Si in fiecare dimineata cand trag jaluzelel ma pregatesc sa vad odata primavara si caldura. Ia-o de unde nu-i.
    La multi ani!

     
  16. balaurdegradina

    11 Martie 2011 at 9:31

    Asa e Ade, si-n aceasta dimineata am aruncat un ochi optimist pe geam si era sa raman fara el (la optimism ma refer 😀 ): senin, soare, zapada,0 grade, aparenta incremenire. Oricum e un progres substantial de la -7!
    Si multumesc de urare, s-avem multi ani, cu primaveri fabuloase!

     
  17. vasile dumitru

    3 Aprilie 2012 at 19:14

    bestial text! adica „balaurial”!

     

Lasă un răspuns

 
