RSS

doar primavara

25 Mar

 
13 comentarii

Scris de pe 25 Martie 2011 în de gradina, de viata

 

Etichete:

13 răspunsuri la „doar primavara

  1. Gabriela

    25 Martie 2011 at 22:50

    Ce atitudine de sefa are Ciupi!
    Brandusele sunt superbe.

     
  2. VictorCh

    26 Martie 2011 at 4:37

    IN SFARSIT reusesc si eu „sa intru” din nou pe acest blog (neputinta personala, ocazionata de lipsa mea de timp / energie / dispozitie, nu de vreo interdictie a netului).

    Si totusi – CE planta cataratoare este pozata in a doua fotografie (de sus in jos) prezentata in articol?

     
  3. balaurdegradina

    26 Martie 2011 at 9:53

    Gabriela, ea chiar este sefa! Chiar daca noi nu recunoastem functia ei, chiar daca Bisi o mai scarmana cand il exaspereaza dincolo de limita bunului simt, ea STIE ca este SEFA !!!

     
  4. balaurdegradina

    26 Martie 2011 at 9:56

    VictorCh, clematita!
    Nu intreba de care clematita, ca e prea mult pentru memoria mea 😀

     
  5. Dani

    26 Martie 2011 at 18:51

    Tare frumoase sint brindusele, asa cum rasar printre frunzele uscate !

     
  6. silavaracald

    27 Martie 2011 at 10:45

    Atenție însă cu ele! Cu brânușele!
    Arată superb, dar sunt otrăvitoate, cred că știi. Eu am aflat-o destul de curând, dar mai bine mai târziu decât niciodată.
    ––––––––––––––––––––––––––
    De comă Ciupi-faraoanca! Ați ieșit bine după inspecția ei? Că nu pare prea mulțumită… :)))))))))

     
  7. balaurdegradina

    27 Martie 2011 at 12:09

    Dani, si pe mine ma emotioneaza grozav modul in care explodeaza teatral in fiecare primavara!

     
  8. balaurdegradina

    27 Martie 2011 at 12:22

    SLVC, nu stiam … important de retinut ca-s otravitoare!
    Cat despre minimatracucă, n-avem nici o sansă s-o multumim, este prin definitie nemultumită de tot ce inspecteaza! (Daca afla sefimea de la Fisc or sa vina sa mi-o confiste 😀 )

     
  9. cafeauata

    28 Martie 2011 at 1:11

    Stie sa pozeze fotomodeala ta!

     
  10. simf

    28 Martie 2011 at 12:26

    mi-am umplut sufletul cu brandusele tale. ale mele nici n-au aparut, dar inca mai sper.

     
  11. victoriacus

    29 Martie 2011 at 12:12

    Ce frumos.Si eu ador saprivesc cum se trezesc toate la viata

     
  12. Ana lu' Manole

    29 Martie 2011 at 13:06

    Ce poze frumoase ai facut! Felicitari! 🙂

     
  13. balaurdegradina

    29 Martie 2011 at 16:00

    Simona, or sa iasa, totul e sa nu disperi!

    Victoria, grea patima asta cu constatatu’ trezirii la viata! In fiecare dimineata trebuie sa fac un tur complet prin curte. Si cum magarii astia (stiu ei care) mi-au mai si furat o ora , ajung la birou la ore tot mai boeme 😀

    Mestero, multam! Cred ca primavara asta atat de asteptata ma inspira 😀

     

Lasă un răspuns

 
