RSS

dare in urmarire generala

02 Apr

Poza fata:

Poza profil

Am cumparat-o anul de trecut de la supermaket. Avea o eticheta foarte spalacita, din care tot ce-am inteles e ca este cataratoare si vine din Olanda.

Am pus-o intr-o jardiniera de beton ce margineste terasa din spatele casei. Peste vara s-a dezvoltat frumos, dar n-a dat nici un semn ca ar dori sa se catere pe ceva, desi avea toate conditiile.Tarziu, in toamna, dupa vreo doua nopti geroase, m-a bantuit senzatia  ca nu prea are sanse sa supravietuiasca peste iarna. Asa ca am luat ultima crenguta care mai dadea semne de viata si-am tuflit-o intr-un borcan cu apa.

S-a straduit saracuta peste iarna, vad ca s-a prins si are de ganduri marete pentru mai departe, da’ nu-mi dau seama ce marca e!

Daca o recunoaste cineva … parati-o! Ne faceti un bine amandurora 😀

 
5 comentarii

Scris de pe 2 Aprilie 2011 în de gradina

 

Etichete: ,

5 răspunsuri la „dare in urmarire generala

  1. androxa

    2 Aprilie 2011 at 18:59

    I am originally from holland ..this looks like hedera helix but there are many variations nowadays. the leaves on the photos look a bit deformed so its hard to be sure.

     
  2. dr.Lecter

    2 Aprilie 2011 at 19:34

    aoleo! io am o banuiala! mie mi se pare ca e cam arbore, ala!!!! sau o iedera cataratoare, foarte puternica! pai, abia e nou nascuta si are deja tulpina lemnoasa! si e germinat greu! vei avea un platan, in fata casei! =))

     
  3. balaurdegradina

    2 Aprilie 2011 at 20:25

    mi-ar place un platan.
    da’ ma tem ca nu-i.

     
  4. zephirine

    2 Aprilie 2011 at 21:43

    mai mult ca sigur ca e CISSUS sau popular vita de apartament. am avut si eu si am pierdut-o, desi nu e chiar pretentioasa. dar efrumoasa.

     
  5. balaurdegradina

    4 Aprilie 2011 at 21:14

    zephirine, ai perfecta dreptate!
    incerc de-o gramada de vreme sa compun o bulina rosie maaaare de tot, da’ nu-mi iese, asa ca o sa ma limitez la un muuultuumeesc plin de admiratie!
    (si la o lejera invidie, da’ nu se pune, ca e una din aia constructiva 😀 )

     

Lasă un răspuns

 
