RSS

dumineca

04 Apr

Intr-un cuvant o dumineca reusita!

 
14 comentarii

Scris de pe 4 Aprilie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , ,

14 responses to “dumineca

  1. vasi

    4 Aprilie 2011 at 22:08

    Hai ca cu mararul te cam increzi , ha,ha,ha 🙂

     
  2. balaurdegradina

    4 Aprilie 2011 at 22:13

    Recunosc 😀

     
  3. vasi

    4 Aprilie 2011 at 22:52

    Dar ce arbust ai langa gard sprijinit de suportul verde, in ultima poza, cu bodyguard-ul langa el?

     
  4. simf

    5 Aprilie 2011 at 8:33

    ce ma bucur de forsitiile tale! astept vesti cand si unde o sa le plantezi.

     
  5. dr. Lecter

    5 Aprilie 2011 at 11:03

    eu n-am mai vazut la altcineva atata dragoste fata de plante. cred ca le dai si nume, fiecareia

     
  6. Doina

    5 Aprilie 2011 at 12:31

    Urmaresc acest blog de un an de zile. Ma bucur ca am gasit pe internet grupul de gradinari din care faceti parte. Povestile voastre m-au inspirat si recent am luat decizia de a-mi schimba si eu viata in bine, petrecandu-mi timpul liber in gradina. De curand mi-am facut si un blog ca martot al evolutiei mele. Va astept la paradisulmeu.wordpress.com cu speranta ca o sa gasiti cat mai multe informatii utile si ca voi face parte din comunitatea voastra.

     
  7. balaurdegradina

    5 Aprilie 2011 at 20:50

    Vasi,e o tufa de trandafir salbatic.
    In cu totul si cu totul alta ordine de idei trebuie sa ti-l parasc pe blogul tau, pentru ca ma persecuta intr-un mare fel!
    Intr-o dupamiaza am intrat si eu, ca un om normal, pe usa din fata si a trebuit sa multumesc cu aceasta unica manifestare de bunavointa din partea lui. In rest…pe orice cale incerc sa-l abordez (prin link-ul de pe blogul meu, prin linkuri de pe alte bloguri, unde esti trecuta in blogroll, prin gougalire, tastand direct adresa ta de web) raspunsul vine rapid „oops, could not find http://www...” Merg pe varianta „acces a cached copy of www”, reusesc sa intru, dar doar asa, pana in prag … nu pot citi decat strict ceea ce este afisat pe prima pagina, nu vad comentariile, nu pot pune intrebari, de arhiva ce sa mai zic?
    Partea absolut enervata ca abordezi subiecte care de care mai interesante, si eu n-apuc sa vad decat inceputul, de parca m-as uita numai la promo-uri! Te rog fa-i ceva, descanta-l, imbuneaza-l, sa nu ma mai tot rejecteze!

     
  8. balaurdegradina

    5 Aprilie 2011 at 20:59

    Doina, bine-ai venit printre blogheristii gradinari, si felicitari pentru hotararea de a te lasa bantuita de pasiunea gradinaritului.
    N-o sa fie numai cu floricele si albinute, dar o sa te simti de tare multe ori fericita si ocrotita in gradina ta.
    Promit sa te vizitez (am vazut ca ai deja un blog dichisit) si te mai astept pe-aici.

     
  9. balaurdegradina

    5 Aprilie 2011 at 21:02

    Simona, deja le-am ochit niste locuri numa’ bune.
    Precis o sa mai auziti si-o sa mai citit de(spre) ele!

     
  10. balaurdegradina

    5 Aprilie 2011 at 21:20

    Lectero, nici nu stiu daca pot s-o numesc dragoste…cuvantul care-mi vine cel mai rapid in minte e mirare, o uriasa mirare, vecina cu venerarea.
    Suna cam bizar ce spun, pretios, da asta e! Crescuta printre ziduri, betoane, asfalturi si claxoane descopar acuma, tarziu cum e cu mirabila samanta.
    Si da, aproape toti pomii din gradina mea au cate un nume de alint 😀

     
  11. vasi

    5 Aprilie 2011 at 23:09

    Ia incearca acum, ca si moooor!

     
  12. Didina

    6 Aprilie 2011 at 0:30

    Noa, Baluro, că eu am intrat la vasi-gioni din prima! Cred că ai netezit tu drumul. Și am nimerit exact la căpșunit, ceea ce ar cam trebui să fac și eu, pentru că ai mei sunt cam deși.

     
  13. cafeauata

    6 Aprilie 2011 at 1:58

    Faraoana este superba ca intotdeauna!

     
  14. balaurdegradina

    6 Aprilie 2011 at 8:09

    Vasi, cum ziceam si la tine acasa: mergeeeeee 😀

    Didino, na ca si io!
    Alta viata, acuma sa te tot plimbi pe blogul ei, ca ai la ce te uita!

    Cafeluto, astazi si-a facut de cap faraoana, si s-a izmenit, si-a vrut cand in casa cand afara, pana m-am ratoit la ea.
    Fapt pentru care s-a cam suparat pe mine si si-a cam retras ambasada! Acuma s-a aciuat pe langa Balaurul Consort si se uita impreuna la un film.

     

Lasă un răspuns

 
