RSS

sambata

04 Apr

Din pacate mirosul nu-l pot incarca pe blog.

 
6 comentarii

Scris de pe 4 Aprilie 2011 în de gradina

 

Etichete: , ,

6 responses to “sambata

  1. DANI

    4 Aprilie 2011 at 9:45

    Imi place, sa vad plantute ude in ploaia de primavara …Parca aud, cum urca seva si se umfla bobocii…

     
  2. viatalatara

    4 Aprilie 2011 at 10:19

    Uite cum zambesc ele in ploaie, dragalasele!

     
  3. silavaracald

    4 Aprilie 2011 at 11:35

    Hai că azi m-am învrednicit și eu și mi-am aranjat grădina de flori. Am plantat doi trandafiri. Îi luasem pentru că am avut impresia că se uscaseră alții doi. Când să-i scot însă din pământ… surpriză: aveau muguri sub pământ. Așa că i-am lăsat. Dar i-am pus și pe ceilalți, printre ei.
    Am mai pus și nite semințe, iar în timpul ăsta, mi-au ieșit și plăntuțele pe care le-am pus într-o cutie, în casă.
    Abia aștept să văd ce va ieși de data asta, pentru că în nici un an grădina mea nu arată ca în cei precedenți.

     
  4. irenadaiana

    4 Aprilie 2011 at 11:58

    hai sa vorbim cu astia de la wordpress. cu aceeasi problema ma confrunt si eu.
    http://irenadaiana.wordpress.com/2011/04/04/muguri-albi-si-roz-si-flori/ 🙂

     
  5. simf

    4 Aprilie 2011 at 14:16

    mmmm, miroase puternic a verde.

     
  6. balaurdegradina

    4 Aprilie 2011 at 22:02

    dani, si eu am senzatia ca le aud pulsand…

    vlt, la ploaia asta asa frumoasa eu cred c-au ras cu lacrimi 😀

    slvc, asta e bonusul suprem: ca nu-i niciodata la fel!

    daiana, ce-ar fi sa cerem si niscai despagubiri ?

    simona, da’ de-ai sti ce frumos a cantat!

     

Lasă un răspuns

 
