RSS

weekend cu putin soare si mult vant rece

10 Apr

 
14 comentarii

Scris de pe 10 Aprilie 2011 în de gradina

 

Etichete: , ,

14 răspunsuri la „weekend cu putin soare si mult vant rece

  1. Alexandra

    10 Aprilie 2011 at 21:08

    Ce poze frumoase! Ce catei draguri! Ce gard misto!

     
  2. vasi

    10 Aprilie 2011 at 21:41

    Da, da, sunt de acord cu Alexandra. Frumos!

     
  3. balaurdegradina

    10 Aprilie 2011 at 21:54

    Pozele mi le asum.
    Cateii si gardul is ai vecinilor 😀

     
  4. silavaracald

    11 Aprilie 2011 at 12:02

    Și la mine, la fel. Minus magnolia înflorită. Povestesc mâine de ce. 🙂

     
  5. dr.Lecter

    11 Aprilie 2011 at 14:41

    cainii aia, ce respectuosi sunt cu florile! ai mei, daca trec din livada, in gradina de flori, e jaaaleee!

     
  6. DANI

    11 Aprilie 2011 at 16:36

    Ce vint rece ? Eu vad doar o splendida magnolie ! Splendida ! Uiti de vint ,de rece si de toate cele…

     
  7. balaurdegradina

    11 Aprilie 2011 at 19:47

    lectero, uita-te mai intens: intre caini si flori e un gard din plasa verde. pentru ca baietii astia respectuosi e golani si n-are man’ere deloc cand e vorba de floricele.
    imi povestea vecina ca s-au prins ca blondul e mai sturlubatec si-i place mai mult sa roada. asa ca l-au legat, sa se-nvete minte golanul!
    dupa o vreme, dupa ce au constatat, contrar asteptarilor,ca plantele roase nu se-mputinasera,au pus de-o panda.Si-au avut o mare revelatie: brunul cel bun si cuminte le smulgea din strat si i le aducea blondului, sa nu se plictiseasca 😀

     
  8. balaurdegradina

    11 Aprilie 2011 at 19:49

    Ai perfecta dreptate, Dani! Conditia e sa admiri privelistea din geamul camerei incalzite 😀

     
  9. Minoki

    11 Aprilie 2011 at 21:26

    Buna seara! Eu sunt mai nouta la tine pe blog, da’ mi-o placut tare gradina. Daca e a ta,…cu tot cu catei…felicitari!

     
  10. balaurdegradina

    12 Aprilie 2011 at 11:11

    Bine ai venit, Minoki!
    Bucati din gradina sunt ale mele, bucati (cu gard si caini) is de pe la vecini. Asa ca o sa-mi asum eu frumusel felicitarile, iar vecinii, daca o sa vrea si ei, sa-si faca blog 😀
    Te mai astept.

     
  11. Zana Eficientei

    13 Aprilie 2011 at 20:33

    ce iaz misto! pe mine nu ma lasa ai casei sa-mi fac, din motiv ca ‘ acu’ ne pui sa ti-l facem ,dupa aia sa-l curatam, etc’ 😦

     
  12. balaurdegradina

    13 Aprilie 2011 at 22:02

    la noi au fost distribuite rolurile invers.
    adica eu am marait, ba mai vad inca stele verzi de nervi cand se detaseaza clar turcoazul plastichiu cu detalii oranj al pompei de recirculare a apei – ca element central de decor peisagistic.

     

Lasă un răspuns

 
