RSS

Gata!

14 Apr

De patru ani astept!

De azi incolo puteti sa-mi spuneti dama cu camelii!

 
12 comentarii

Scris de pe 14 Aprilie 2011 în de gradina

 

Etichete: ,

12 responses to “Gata!

  1. Mihaela

    14 Aprilie 2011 at 9:50

    Am avut si eu camelie si am pierdut-o, abia recent am dat tot plimbandu-ma pe net de blogul asta , care spune cum se ingrijesc cameliile . Cred ca te va surprinde si pe tine :).http://gradinardebucuresti.blogspot.com/

     
  2. silavaracald

    14 Aprilie 2011 at 9:56

    Eu n-am pierdut-o încă, dar i-a căzut floarea și nu știu dacă se hotărăște să mai de alta. Așa că dau o fugă la gradinardebucuresti să văd ce și cum.

     
  3. balaurdegradina

    14 Aprilie 2011 at 10:17

    Ai dreptate Mihaela, chiar sunt surprinsa! Ma si mir cum de-a supravietuit, ba a mai si facut fori Cameluţa mea 😀
    Promit sa iau aminte!

     
  4. balaurdegradina

    14 Aprilie 2011 at 10:18

    SLVC, verifica-i bobocii!

     
  5. DANI

    14 Aprilie 2011 at 12:04

    Sa-ti creasca mare si sa vezi multe flori de la ea ! Foarte bun blogul gradinarului din Bucuresti ! O sa aprofundez si eu … Am doua camelii, dar nu mi-am batut prea mult capul cu ele pina acum . Merita, sa am mai multa grija de ele !

     
  6. Ana lu' Manole

    14 Aprilie 2011 at 12:25

    A meritat asteptarea 🙂

     
  7. victoriacus

    14 Aprilie 2011 at 20:23

    sa te bucuri de ea 🙂
    Sunt si eu proaspata si fericita posesoare a unei camelii Lavinia Maggi.Sper sa reusesc sa o ingrijesc asa cum trebuie

     
  8. Alexandra

    14 Aprilie 2011 at 21:39

    Sau Balauru ‘ cu camelii. :D))

     
  9. balaurdegradina

    14 Aprilie 2011 at 22:08

    Dani, e momentul sa trecem la masuri stiintifice! De-acuma-ncolo n-avem nici-o scuza sa le mai neglijam!

    Mestero, acuma s-arata greutatea zicerii ” mai bine mai tarziu decat nicidata”

    Victoria, chiar ma bucur! Sa ti se arate si tie !

    Alexandra, de ce nu?

     
  10. Georgiana

    15 Aprilie 2011 at 15:26

    am trecut sa dau un pupic damei cu camelii 🙂

     
  11. balaurdegradina

    15 Aprilie 2011 at 18:18

    ioi ce-ai emotionat-o pe dama!
    mnoah-mnoah, ca sa nu zici c-ai trecut pe la casa pustie 😀

     

Lasă un răspuns

 
