RSS

Dupa ploaie

20 Mai

In sfarsit a tras o ploaie adevarata! Cam zgomotoasa, cu efecte speciale, lumini, galagii, rockereala cu haulituri…dar adevarata, cu apa despletita, siroind din toate directiile. Pamantul uscat si parca satul de prea multe promisiuni mincinoase a inghitit fara sa cracneasca toata cascada asta pravalita din cer, fara sa se incurce cu balti sau siroaie ulterioare.

Am ajuns acasa cand ploaie se mai potolise, chiar daca nu de tot, si mi-am gasit gradina usor obosita  dar pe de-a-ntregul multumita de aceasta intamplare palpitanta, respirand parca in alt ritm si pregatindu-se pentru treburi marete.

Profit de aceasta ocazie ca sa declar deschis sezonul de curcubee.

Uitasem … cautarea zile: „problema: in doua vase sunt 54 de flori.daca din prima vaza se iau 17 flori,iar in a doua se mai pun 5 flori,atunci in prima vaza vor fi de doua ori mai multe flori decat in cea de-a doua vaza.cate flori sunt in fiecare vaza? rezolvati!”

 
19 comentarii

Scris de pe 20 Mai 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , ,

19 responses to “Dupa ploaie

  1. Ursu Florin

    20 Mai 2011 at 22:40

    Ce bine ca a plouat. La mine nu vrea sa ploaie ..

     
  2. balaurdegradina

    21 Mai 2011 at 8:16

    Si eu am asteptat cam multisor. S-a tot anuntat, a tot promis, da’ mai mult de forma. Pana la urma o sa vina si ploaia pe care o astepti tu 😀

     
  3. Alexandra

    21 Mai 2011 at 18:27

    Binenteles! Numai tu puteai sa prinzi un curcubeu dublu!
    P.S. Esti o figura! 😀 Stii tu de ce…

     
  4. gradinaritdupaureche

    21 Mai 2011 at 21:08

    Cred ca la tine este Tara Curcubeelor! 🙂

     
  5. Constantin

    22 Mai 2011 at 10:52

    Ha, voua va arde de curcubee si copilu’, sau parintii lui? 🙂 asteapta para malaiata. 45 si 9 . Nu cred ca mai vrea si rezolvarea. 🙂
    Laurico, ce te mai joci tu cu lumina! Fain!

     
  6. silavaracald

    22 Mai 2011 at 11:24

    Ba să rezolvi mătăluță, că de-aia am dat la medicină, că nu-mi plăcea matematica. 😀

     
  7. balaurdegradina

    22 Mai 2011 at 16:15

    Ale, sa stii ca mi-au mai zis-o si altii 😀

     
  8. balaurdegradina

    22 Mai 2011 at 16:20

    Dana, am bagat si eu de seama … cum trage-o ploaie, cum ne-ncercuieste macar un curcubeu. Cred ca le place sa se joace printre dealuri.

     
  9. balaurdegradina

    22 Mai 2011 at 16:57

    Constantine, precis parintii erau disperatii cu cautarea 😀
    Treaba lor, sa se descurce, eu am urat exercitiile astea si pe vremea mea si pe vremea copilului meu. (Parc-o vad pe fie-mea urland „nu cu acolada (adica in sistem), pe noi doamna ne-o invatat altfeeel !”
    Iar cu lumina nu ma joc eu, ea se tot joaca cu mine si ma tot provoaca…

     
  10. cristina

    23 Mai 2011 at 13:51

    problema ca problema, ca am eu altele mai grele pe cap, dar cum e posibil sa ploua atat de rar la tine??? la mine ploua „ca-n rammstein”, ca sa zic asa, in fiecare ziulica. in fiecare, ma-ntelegi?

     
  11. balaurdegradina

    23 Mai 2011 at 22:11

    Cristina, eu nu mai stiu ce sa cred…Doar toata lumea stie ca noi suntem fruntasii in reumatisme pe toata tara, si asta nu degeaba!
    Vad ca in primavara asta sudul trage tare pentru titlu’, iar noi ne-am lasat pe tanjala, de-am ajuns sa ne bucuram cand mai trage cate-o ploaie.
    Las’ ca vine el iunie si-ncepe ploaia sa ne faca program zilnic! Si-atuncea, probabil, o sa se insenineze la voi.

     
  12. kekee

    24 Mai 2011 at 22:52

    bă Safiro , tu glumeşti ???
    Asta-i problemă de gimnaziu. Ecuaţie de gradul 2 cu două necunoscute .
    Păi pe asta o rezolvă şi vanghelu.
    În primul ghiveci sunt 45 şi în a doua 9 .

     
  13. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 10:22

    kekee, pentru un om care a avut probleme cu aritmetica dintr-a-ntaia si pana a terminat facultatea sa stii ca e chiar o problema! am invatat chestii dintr-astea cu semne si cu cifre numa’ cand chiar n-am mai avut incotro: inainte de examenele de treapta, bac, admitere, sesiune 😀
    iar stilul asta nu e unul care sa te ajute sa iubesti matematica 😀

     
  14. GabiA

    27 Mai 2011 at 20:02

    Dragut, superb spre sublim, de apreciat peisajele dar sa nu uitam ochiul din spatele apartatului.
    E, acum gata cu linguseala ca avem treaba….
    Ne poti detalia putin prima poza, coltul dreapta jos?
    O fi o mica piscina sau un iaz dragut?
    Poze mai in prim plan? Multumesc.

     
  15. balaurdegradina

    28 Mai 2011 at 6:36

    GabiA, multumesc pentru „linguseala” 😀
    Nici piscina, nici iaz, pur si simplu niste trepte (foarte ude) care coboara catre nivelul terasei.
    Terenul meu e in panta, pentru amplasamentul casei s-a „muscat” binisor din el, asa ca treptele (cate patru-cinci) fac parte cam peste tot din peisaj.

     
  16. dorina

    13 Martie 2012 at 22:58

    si la mine a+b=52 insa a-ul e 41 si be-ul 13. da-ne rasp. corect.

     
  17. dorina

    13 Martie 2012 at 23:00

    p.s. ce era mai putin 😛 important n-am scris: imi place blogul tau.

     
  18. balaurdegradina

    14 Martie 2012 at 9:11

    dorina, e clar ca lumina zilei: c-ul ti-a acordat un discount de 2 😀
    atentie,trebuie neaparat facturat!

    si p.s. – ioi ce ma bucur!

     
  19. d

    14 Martie 2012 at 9:27

    as fi vrut sa pun mai mult da’ batea la ochi.
    p.s. sa nu-i impozitezi ca poate ajung la 50. 2 lasa-l bacsis ca esti o doamna ( contabila din tine oricum m-a taxat hehe ).

     

Lasă un răspuns

 
