RSS

Miercurea fara cuvinte

25 Mai

Hai sa mai tac si eu. Macar miercurea. Deci…

Oferta.

 
 

Etichete: ,

19 responses to “Miercurea fara cuvinte

  1. vasi

    25 Mai 2011 at 8:30

    Vreau si eu 2 kg :)) , dar sa nu fie nici prea coapte, nici prea verzi si vreau si pret negociabil si transport gratuit pana la domiciliu !!!!!
    Ia sa vedem daca poti sa nu zici nimic? :))))

     
  2. Mariana

    25 Mai 2011 at 8:34

    Eu nu vreau nimic(am si eu in gradina);vreau doar sa admir frumoasa poza!

     
  3. Escu

    25 Mai 2011 at 10:10

    @vasi: doar 2 kg?
    eu vreau mai multe…sa pun de-un tort!

     
  4. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 10:34

    😀

     
  5. Vaca Verde

    25 Mai 2011 at 11:00

    si euuu! 🙂

     
  6. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 11:41

    Sa va fie rusine, nu lasati omul sa taca!
    Si ca sa va mai tai din pohte: n-am rezistat, dupa ce i-am tras o poza pentru posteritate am halit-o cu maxim de nerusinare 😀
    Era incinsa de la soare (ce atata spalat?), aproape dulce si aproape aromata. Dac-as mai fi lasat-o macar inca o zi…
    Acuma mi-am invatat lectia, patrulez devotat prin zona si astept…

     
  7. redsky2010

    25 Mai 2011 at 11:59

    ce expresiva e,foarte fain surprinsa in ambientul ei! ma duc sa rapesc vreun kil din piata azi!

     
  8. Sorin

    25 Mai 2011 at 12:02

    Buuun , deci ai mâncat-o , consumator de bun ce eşti , nu-i numic mai aşteptăm , la celelalte suntem abonaţi !

     
  9. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 12:34

    redsky, mie mi s-a parut ca tufita de capsun isi etaleaza fructul precum un somelier de casa mare prezinta o sticla de vin de colectie 😀
    fapt pt care, de emotie, am si mancat rapid oferta!

     
  10. DANI

    25 Mai 2011 at 14:25

    Deci, oferta s-a volatizat ! Chiar,mai trebuiau vreo doua zile, sa se coaca bine. Nerabdator e balaurul, in fata capsunilor !

     
  11. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 14:55

    Nu disperati!
    O sa mai fie 😀

     
  12. se-cret

    25 Mai 2011 at 15:46

    Mulțumesc,dar te rog să-mi pui numai căpșuni copți !!!
    Sunt frumoși la tine anul acesta!

     
  13. CARMEN

    25 Mai 2011 at 18:36

    Hmmmm, ce apetisant! vezi sa nu patesti ca noi! si la noi s-au înrosit primii doi capsuni, i-am admirat zi de zi pâna când am hotarâtât ca mâine este ziua X, îi putem savura. Dimineata cu pricina însa nu am mai gasit nici unul! O mierla atrasa de rosu sângeriu le-a halit înaintea noastra :))
    Happy WW!

     
  14. androxa

    25 Mai 2011 at 19:04

    Strawberries are the angels of the earth, innocent and sweet with green leafy wings reaching heavenward. 🙂

     
  15. Adinuca

    25 Mai 2011 at 20:25

    Atat am de spus: wow!

     
  16. silavaracald

    25 Mai 2011 at 21:00

    Te-ai molipsit și tu. 😀

     
  17. balaurdegradina

    25 Mai 2011 at 22:17

    Se-cret, un bob zabava … urmeza recolta capsunilor copti !

    Carmen, de asta mi-a fost si mie frica si-am cazut in pacatul lacomiei repezite, ca n-ar fi prima oara cand se-nfrupta alti hotomani de gradina din primul fruct atent si pofticios monitorizat de subsemnata 😀 Si multumesc pentru WW, e grozava!

    Androxa, amin! 😛

    Adinuca, eu am zis „mmmm” …

    SLVC, n-am avut incotro, a fost mai tare decat mine 😀

     
  18. kekee

    26 Mai 2011 at 22:21

    Safiro, bag samă că te-ai înţeles cu slvc.
    Amu’ mă duc să îmi iau din frigider
    😛

     
  19. balaurdegradina

    29 Mai 2011 at 7:37

    Mariana, cu greu te-am gasit la spamuri, aproape ca nu te vedeai pitita intre qlmcvlmd si hlwenymyo 😀
    S-au vazut capsunii mei de-acolo?

     

Lasă un răspuns

 
