RSS

panselute

31 Mai

Panselute mici

Si panselute mari

Balaurul Consort e multumit.

Si mai inaugurez o rubrica:

Reclama nemascata : azi despre sapunurile care mi-au transformat chinurile postgradinaritului intr-o placere de-a dreptul copilaroasa.  Partea aceea neplacuta a gradinaritului, cand te intorci cu mainile bine-bine innegrite de pamant, cu unghii cernite si degete amortite si stii ca urmeaza o lupta luunga cu peria … ei bine, s-a transformat intr-un moment placut…fara exces de clabuci, cu blandete si simt de raspundere sapunul convinge mizeria sa te lase-n pace, iar la final pielea ramane fina si recunoscatoare.

 
7 comentarii

Scris de pe 31 Mai 2011 în de gradina

 

Etichete: , ,

7 responses to “panselute

  1. simf

    31 Mai 2011 at 8:24

    cred si eu, panselutele alea mari sunt de-a dreptul speciale.

     
  2. cristina

    31 Mai 2011 at 8:43

    ia sa-mi spui daca si la tine se intampla acelasi fenomen: dupa o vreme, panselutele (alea mici, da?) incep sa faca flori din ce in ce mai mici.

     
  3. silavaracald

    31 Mai 2011 at 10:04

    Panseluțe nu am anul acesta, ci doar rude de-a lor mai sărace:Trei frați pătați, la munte.
    Săpunurile… Sunt ale Alexei, nu? Mi-am comandat și eu două de la ea. Foarte plăcute.

     
  4. balaurdegradina

    31 Mai 2011 at 11:38

    cristina, confirm!

     
  5. balaurdegradina

    31 Mai 2011 at 11:45

    SLVC, si eu aveam curtea plina de patati dintr-astia tare simpatici. Anul asta m-au ocolit, si zau daca inteleg de ce.
    Si da, sapunul e produs de Ale, sper sa nu-i treaca entuziasmul 😀

     
  6. Alexandra

    31 Mai 2011 at 21:35

    Fetelor, ma omorati! 🙂 Eu voiam sa fiu low profile, ori sub acoperire!
    Multumes pentru cuvintele frumoase, nici nu stiti cat de mult inseamna pentru mine. Dupa cum ma prezint la momentul asta, sunt departe de a ma potoli.

     
  7. balaurdegradina

    31 Mai 2011 at 22:26

    Sai linistita, noi n-o sa recunoastem in nici un caz ca despre tine barfeam 😀

     

Lasă un răspuns

 
