RSS

viata de caine

01 Iun

(din ciclul „miercurea fara cuvinte„)

 
9 comentarii

Scris de pe 1 Iunie 2011 în hai sa vorbim discutii

 

9 răspunsuri la „viata de caine

  1. se-cret

    1 Iunie 2011 at 11:31

    Codiță de câine…
    Oare cu ce se ocupă pe cealaltă parte proprietarul cozii?

     
  2. abbilbal

    1 Iunie 2011 at 16:35

    Noa serbus. IO crede că „propritarul” cozii face adiţionale la telefon.

     
  3. balaurdegradina

    1 Iunie 2011 at 19:25

    Se-cret, proprietareasa pur si simplu vigileaza. Eu munceam, iar ea vigila, nu care cumva sa atace dusmanul.

    No serbibus Abbibal! Nu-i da idei, ca numa’ dintr-astea n-o facut pana acuma.

     
  4. cafeauata

    4 Iunie 2011 at 15:51

    Stiu ca nu este recomandat, dar tare i-as mai motrosi codita! Sa o vad nervoasa, latrand, maraind, cu dintii la vedere. Mi-e draga.

     
  5. balaurdegradina

    4 Iunie 2011 at 22:07

    Pfai si ce i-ar placea s-o enervezi 😀 Abia asteapta s-o enerveze cineva!

     
  6. gabyral

    9 Iunie 2011 at 9:29

    Intai am crezut ca-i un bonsai, de fapt doi, codita – Kengai (cascada) si tuia – Chokkan (vertical drept).
    Al meu Beagle o tine sus ca pe stindard, parca varfu’ alb ar fi steagu’ pacii.
    Daca sta asa linistit ori haleste ceva, ori sforaie visand la fundu’ intrusilor(bigalutu’ meu sforaie mai abitir ca bunica ).

     
  7. balaurdegradina

    9 Iunie 2011 at 20:32

    Gaby, si blonda mea cea cârna are in mod normal o coadă ca un panas auriu, inca putin rasucită, ca să-i mai dea un pic de grandoare imperiala!
    In poza cred ca picotea sub pretextul ca vigileaza in preajma mea. In sensul ca ea nu sta niciodata, ea ma apără pe mine 😀
    Intotdeauna m-au emotionat „bigălii” cu aerul lor de pair pisicher, care pare sa nu vada si sa nu auda, dar dispus in orisice secunda sa puna de-o trasnaie.

     
  8. Zamfir POP

    10 Iunie 2011 at 22:12

    Când hălăduim prin iarbă înaltă ori prin lanuri, codiţa-stindard a lui Ulise îmi spune pe und-emi umblă animalu’.

     

Lasă un răspuns

 
