RSS

frunza verde, verde, verde

02 Iun

La intoarcerea din vacantele mele petrecute, fara exceptii, la gura de varsare a Dunarii in Marea cea Neagra, printre dune de nisip si vegetatie pierita si chinuita, aveam un fix, de fapt doua: sa vad  verde, da’ asa un verde, de sa ma doara ochii … si sa vad asfaltul ud, lucind electric in ploaie.

In diminetile trecute, inspectandu-mi mirabila gradina, mi-am amintit de verdele dorit in copilarie si adolescenta , de visul de a plonja intr-un verde incomensurabil de verde.

Verde pe verde, verde langa verde, verde in verde.

Inca nu e perfect, mai avem de lucrat la tema aceasta, dar suntem pe drumul cel bun.

Iar despre asfaltul lucind electric in ploaie, asta e deja o alta poveste…

 

Cautarea zilei : „cizme foarte inalte cu tocuri enorme poze”

 
10 comentarii

Scris de pe 2 Iunie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , ,

10 responses to “frunza verde, verde, verde

  1. DANI

    2 Iunie 2011 at 12:18

    Cam asa ma simt si eu vara, cind totul se usuca de caldura. Vreau padurea verde de acasa … Verde pur, frunze proaspete, translucide …

     
  2. balaurdegradina

    2 Iunie 2011 at 17:21

    Macar la tine gradina-i mult mai precoce la inverzit 😀
    Noi abia ne dezmeticim din iarna, pe cand tu ai verde adevarat in gradina.

     
  3. Ana lu' Manole

    2 Iunie 2011 at 20:30

    Nu-i asa ca-i fabulos verdele asta? 🙂

     
  4. balaurdegradina

    2 Iunie 2011 at 21:08

    nespus si formidabil de fabulos!

     
  5. gradinaritdupaureche

    2 Iunie 2011 at 23:57

    Eu vreau verde, verde iarna.
    Cand sunt la mare, pot sa mai rabd. 😀

     
  6. Georgiana

    3 Iunie 2011 at 15:23

    un verde de care vorbesti, am văzut undeva prin Austria. n-au atâta praf ca la noi, poate de aia.
    Verdele-i culoarea mea preferată şi verzi mi-s şi ochii (na! că m-am dat şi rotundă acum!).
    te pup. uikend frumos să ai!

     
  7. Alexandra

    3 Iunie 2011 at 21:48

    Bai ce pitipoance intra la tine la cautari! Frate! 🙂
    Eu mai aveam una pe cad ma intorceam din vacantele prelungite pe coclauri, cu mamica mea geolog: sa vad Casa Scanteii si sa aud huruitul tramvaiului 14!!! 😀

     
  8. balaurdegradina

    3 Iunie 2011 at 22:24

    Dana, curios lucru, iarna is impacata cu lipsa verdelui.(atuncea vreau alb de sa ma doara ochii 😀 ) Toamna ma satisface orgia de culori. Primavara devreme savurez verdele in doze homeopatice, de la primul fir, al doilea fir … In schimb vara, ei vara lacomesc la verde, muult verde!

     
  9. balaurdegradina

    3 Iunie 2011 at 22:46

    Georgi, ai fost norocoasa! Eu am avazut Austria mai mult de pe autostrada, tot injurand panourile alea mari care ma impiedicau sa vad cat de verde e verdele lor, decat asa, respectuos, de la distanta, sa nu-i iau şmacul 😀 Sau in mediul urban, unde, intradevar au parcuri foaarte verzi. ( ca ochii tai 😀 )
    Mulţu de urare, sa-ţi fie si ţie vikendu’ fix cum ti-l doresti!

     
  10. balaurdegradina

    3 Iunie 2011 at 22:52

    Ale, ai sa razi, da’ pt.ca eu am calatorit pentru intaiasi data cu tramvaiul la Bucuresti, de fiecare data cand calatoresc cu tramvaiul am senzatia ca-s un pic in Bucuresti 😀

     

Lasă un răspuns

 
