RSS

cautari, gasiri, reclame si nervi

04 Iun

De la o vreme am inceput sa ma uit in statistici, la termenii cautarilor.

Pe de o parte ma tot mir cum ajung oamenii sa se-mpiedice de pragul blogului meu, sa-mi deschida usa si sa arunce o privire curioasa (sau nu) la povestile si pozele si poznele mele.

Pe de alta parte sunt contrariata, cateodata amuzata si de cele mai multe ori fascinata  ca cea mai frecventa cautare este legata de pantofi, la trei luni dupa ce am postat unicul meu articol in care aparea acest cuvant.Ieri, bunaoara, am fost gasita de oameni care cautau „pantofi cu toc” / „poze cu pantofi cu toc” / „imagini cu pantofi cu tocul cel mai mare din lume”. Azi au urmat „pantofi cu toc de domnisoare / poze cu pantofi cu toc/ pantofi cu toc”. Zi de zi intru la statistici si vanez cuvantul „pantofi”. Este acolo, ma saluta amical, in cel putin o formulare. Am impresia ca pantofii sunt mai cautati pe net decat sexul 😀

Tot azi am dat cu ochii de o cautare cu iz exotic: „e bine sa pozezi entitati” !

Uuuuuu…palpitant! O fi bine, de ce sa nu fie bine , da’ cum de-ateriza entitatea fix in gradina de balaur?

Ia sa vedem in ce context m-am dat prinsa – mi-am zis, asa ca i-am dat aceeasi tema de cautare, la randu-mi , domnului Google, sa vedem de ma gaseste. Iara domnul Google, vrednic si amabil mi-a propus cat ai zice entitate cateva sute de adrese la care gasise dumnealui oarisce referiri despre binele pozarii entitatilor.

Incep sa alunec pe titlurile propuse:  Sfat achizitie: Nikon D7000 sau Canon 50D? / Mai aveti timp pana pe 16 mai sa depuneti declaratia privind / aparitii spiritiste / Cum sa ai rezultatele unui geniu si stilul de viata al unui rockstar / poezi de dragoste pentru doamna invatatoare / Doctor analize sanatate / fete cu numele de dana care sug / forumul pasionatilor de trenuri si trenulete / Vechile metehne sunt cele care l-au atacat, energetic, din nou / Dumitru Staniloae: „ Ecumenismul este produsul masoneriei … 

In sfarsit, la pagina 56 , (cineva a fost mai mult decat consecvent daca a ajuns pana aici cu cautarile si probabil ca a mers pana-n panzele albe, adica la pagina 61)  dau de
nu inteleg « Balaura si gradina sa mai mult sau mai putin fermecata”  Hopaa, asta-s eu! In sfarsit! Verific, sa vad ce am eu comun cu pozatu’ entitatilor, constat ca, intradevar, apar intr-un comentariu ambele cuvintele, ies de pe linkul respectiv … si intru repede la loc. Zarisem ceva, dar procesasem cu intarziere.

O reclama!

Ads by Google

Mai ieftin ca un outlet
Oferte in Cluj la incaltaminte moda & altele – 70% reducere
www.groupXX.ro/Cluj_Napoca_Pantofi

About balaurdegradina

Cred ca oamenii sunt buni si rai si frumosi si urati si plicticosi si interesanti.Inca imi starnesc curiozitatea.

View all posts by balaurdegradina »

18 Comments

Posted by balaurdegradina pe 22 august 2010 in de viata

 Pai de cand am eu reclame pe blogul meu?

Google zice ca el a pus-o. Pai de ce? Ca pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa-i fac reclama lu’ tetea nustiucare de vinde pantofi (bineinteles pantofi !) la Cluj. Sau vrea sa-mi faca o surpriza, iar la sfarsit de luna o sa-mi zica sa trec pe la casierie?

Mai oameni buni, care va stiti cu reclamele si cu dreptul unora de-a mi le posta fara-ntrebari sau alte introduceri, luminati-ma si pe mine, ca io nu stiu cat de tare sa ma enervez! Si asta ma enerveaza ingrozitor!

 
10 comentarii

Scris de pe 4 Iunie 2011 în de-a naibii

 

Etichete: , , , , , , , ,

10 responses to “cautari, gasiri, reclame si nervi

  1. eumiealmeu

    4 Iunie 2011 at 22:16

    încerc să mă dumiresc. aveai pe blog reclamă de care tu nu ştiai? şi tocmai asta te-a scos în evidenţă, chiar dacă la pagina cincizeci şi…?
    există o protecţie a consumatorilor împotriva lui Google? te pomeneşti că pentru o asemenea întrebare voi fi pusă sub cenzură şi computerul meu nu va putea să mai acceseze respectivul site……… 🙂
    spor-t.

     
  2. balaurdegradina

    5 Iunie 2011 at 11:04

    Tutiealtau, incep sa inteleg ce se intampla, nu si de ce.Pe blogul meu nu este nici un fel de reclama (ma, rog, sunt niste recomandari facute de mine pentru niste produse bune, da’ asta nu se pune).
    In mod miraculos, reclamele apar in momentul in care fac cautari pe google, folosind google chrome, pe o oarecare cautare , ex:”panselute balaur” . Accesand linkul propus de google o sa apara postarea „botanica aplicata”. Cu reclama. Ciudat este ca daca iesi si reintri reclama dispare.

     
  3. Omuldelamunte

    5 Iunie 2011 at 15:43

    Ciudat este cum ai ajuns pe blogul meu. Să fie de la grădină? Să fie de la balaur?
    Cum de nu îndrăzneşti să comentezi? Eu nu mănânc oameni ca balaurii.
    Sunt un fluture. În stomac.,..

     
  4. balaurdegradina

    5 Iunie 2011 at 18:32

    Ei Itanule, cum sa ajung? Din aproape in aproape 😀
    Asa-s balaurii, mimoootici si spaimosi! De prima impresie! Dupa ce le trec fiorii debutului incep sa dea cu comentariile in stanga si-n dreapta, de nu mai incapi de ei.
    Mi-a placut la tine-n gradina, pitita-n stratul cu rosii inima de bou, am vazut, auzit, mirosit o gramada de povesti fenomenale. Asa ca te-ai mai captusit c-un client 😀

     
  5. Alexandra

    5 Iunie 2011 at 21:50

    Entitati? As zice ca mai degraba cu iz esoteric!
    Cine stie ce fantome-balaur umbla pe la tine prin gradina!

     
  6. balaurdegradina

    5 Iunie 2011 at 22:03

    Ale draga, fix la aceasta varianta nu m-am gandit! Sa stii ca in seara asta ma pun la panda si nu ma las pana nu iau de guler o entitate din asta !

     
  7. silavaracald

    6 Iunie 2011 at 14:39

    M-ai făcut să-mi scrântesc ochii căutând reclama aia, care nu există la tine pe blog, Ulterior am aflat, din comentarii, unde se pitește.
    În schimb, am remarcat că si trecut blogrollul de două ori, așa cum am pățit și eu mai demult. 😀

     
  8. balaurdegradina

    6 Iunie 2011 at 19:14

    SLVC, am facut-o inadins, se numeste gimnastica oculara, si practicata zilnic (atentie!) conduce la scaderea numarului dioptriilor! Ma rog, in cazul vederii tale agere, are rol preventiv 😀

     
  9. silavaracald

    7 Iunie 2011 at 11:16

    Daaa! Mi se mai zice ”Ochi de șoim”! Drept îi că mă ajută la asta și dioptriile, dar numai la citit. Când mă ajută. Când nu, conchid că autorul e prea încriptat pentru mine. 🙂

     
  10. Florina

    12 Iunie 2011 at 12:31

    La mine s-au înmulţit „comentariile” de la site-uri cărora le este lemne să plătească reclama.

     

Lasă un răspuns

 
