RSS

ierburi.vară

08 Iun

Da. De miercurea fara cuvinte vorbeam aicea.

 
19 comentarii

Scris de pe 8 Iunie 2011 în de gradina

 

Etichete: , ,

19 responses to “ierburi.vară

  1. abbilbal

    8 Iunie 2011 at 9:36

    Frumoase plante şi implicit frumoase fotografii.

     
  2. silavaracald

    8 Iunie 2011 at 11:50

    Și ierburile astea se numesc cum?
    Că unele seamănă a o variantă de stuf. 🙂

     
  3. se-cret

    8 Iunie 2011 at 12:53

    Doar ierburi,vara,și totuși sunt fotogenice!
    Îmi plac fotografiile.

     
  4. irenadaiana

    8 Iunie 2011 at 13:41

    vad ca-ti plac. nu vrei niste seminte de la monstrul meu ierbos ca e in plina forma?
    http://irenadaiana.wordpress.com/2011/05/31/monstrii-sacri-din-gradina-mea/
    🙂

     
  5. redsky2010

    8 Iunie 2011 at 14:25

    ce stralucire frumoasa au spicele astea. am vanat si pe strada ceva asemanator, sunt tare aspectuoase!

     
  6. Lumi

    8 Iunie 2011 at 16:08

    Happy WW!

     
  7. Tudor Enea

    8 Iunie 2011 at 18:14

    Interesante „ierburi”
    Zi senina sa ai!

     
  8. Omuldelamunte

    8 Iunie 2011 at 21:39

    La mine, la tulpina nucului am lăsat nişte fire netunse care s-au dovedit a semăna cu firele tale. Este gazon ajuns la vârsta rodniciei, adică are seminţe. Numai că al tău este mai în vrej şi-i gata gata să dea în stuf.

     
  9. balaurdegradina

    8 Iunie 2011 at 23:05

    No in sfarsit liber la net!
    Abbibal, si inca ce-o sa se mai faca! (Implicit, explicit si mirobolant 😀 )
    SLVC, denumirea lor semistiintifica este „stufițe de cluuj”. Pe aia stiintifica n-o stiu.
    Se-cret, multam ! Promit sa ma stradui in continuare!
    Daiana, ba da.
    Redsky, eu cred ca ele ne inconjoara, da’ ori le starpim prea devreme, ori le tundem prea drastic, ori n-avem ochi sa le vedem (de cele mai multe ori).

     
  10. balaurdegradina

    8 Iunie 2011 at 23:11

    Lumi, multam! Asisderea!
    Tudor, nici tutun nu mai fumez, zau ca ierburile mele nu-s „din alea” 😀
    Munteanule, ce te invidiez pentru nucul din curte! (ca prestufoase am si eu 😀 )

     
  11. CARMEN

    8 Iunie 2011 at 23:29

    foarte faina perspectiva fotografiilor. Excelente imagini!
    Happy WW! 🙂

     
  12. by Cetateanu

    9 Iunie 2011 at 2:15

    Sunt ierburi din clasa Buruianus Verdecus. Sunt plante rare, cresc in curtile oamenilor si reprezinta hrana pentru animale preistorice precum capra, oaia, calul sau vaca.

     
  13. Costin Comba

    9 Iunie 2011 at 2:17

    Salutare. Planta din fotografia 4, o foloseam pe post de aruncator de muguri. Indoim coada peste mugur, la baza lui, si trageam de coada pana zbura varful.

     
  14. irenadaiana

    9 Iunie 2011 at 10:45

    tu spune-mi unde! Cand si cum , vad eu. 🙂 🙂 🙂

     
  15. Omuldelamunte

    9 Iunie 2011 at 12:11

    „Nu mai bea atâta apă c-o să faci broaşte-n burtă!” îmi zicea mama o vorbă învăţată de la bunica, care o ştia de la străbunica, care o ştia de la vechii daci.
    O să-ţi crească brotaci prin stufărişul ăsta care a ajuns la streaşină şi nu dă semne că s-ar opri. Ăştia orăcăie ca greierii când nu poţi să dormi…
    Vorbeam de brotaci, pentru că stufărişul nu latră ca oile.

     
  16. Omuldelamunte

    9 Iunie 2011 at 12:13

    …pe care…

     
  17. balaurdegradina

    9 Iunie 2011 at 16:29

    le-ai baut!

     
  18. ba_laura

    9 Iunie 2011 at 20:20

    Cetatene, acuma m-am prins de ce fiarele mele ultramoderne (un caine, o catea, 3 brotaci + melci si limacsi fara numar, fara numar, fara numar) nu se arata interesate: e papabune doar pentru preistorice!

    Salut Costine, si noi ne „impuscam” cu ele. Si le ziceam pishtolete 😀

    Daiana, vineeee adresa, doar putintica zabava 😀

     
  19. balaurdegradina

    9 Iunie 2011 at 20:33

    Carmen, te-ai pitit la spamuri da’ tot te-am gasit pana la urma!
    Multumesc, la fel iti doresc. Plus un spor de sanatate pentru cei dragi!

     

Lasă un răspuns

 
