RSS

recolta

17 Iun

Asta e recolta mea de cirese.

Toata recolta mea de cirese.

 
26 comentarii

Scris de pe 17 Iunie 2011 în de gradina

 

Etichete: ,

26 responses to “recolta

  1. vasi

    17 Iunie 2011 at 8:46

    Pai trebuie sa te gandesti foarte bine ce sa faci mai intai, dulceata sau compot?
    A, coditele pentru ceai si samburii la compost :))
    Cred ca secretara ta este devina, nu a fost destul de vigilenta 😦

     
  2. irenadaiana

    17 Iunie 2011 at 10:12

    uau!!!!!!!!!!!!!! tot e bine , la mine nici atat. 😦

     
  3. DANI

    17 Iunie 2011 at 13:02

    Le-au mincat pasarile ?

     
  4. balaurdegradina

    17 Iunie 2011 at 13:37

    Vasi, m-am hotarat!
    Mai intai o sa fac un compot, ca-i mai usurel, si dupa aia si-o dulceata 😀

     
  5. kekee

    17 Iunie 2011 at 15:00

    Îţi fac lipeala cu ceva transportator, ca să poţi exporta producţia ?
    :))
    Haidi bre Safiro , dar păsăruicile alea nu s-ar îndulci o ţâră ?

     
  6. mihaelacp

    17 Iunie 2011 at 16:01

    Inteleg ca cireșelul era inca puiuț . Nu-i bai, anii viitori o sa faca mai mult sa va puteti satura si tu , si pasarile cerului . Sa nu-l faci incă parchet, asa cum se vede in fundalul din imagine! Mai dai o șansă!

     
  7. Alexandra

    17 Iunie 2011 at 16:50

    :D)))
    Nu m-am putut abtine, ce vrei! 😀

     
  8. Maria Ionescu

    17 Iunie 2011 at 20:54

    Cred ca ai avut ceva probleme cu culesul !

     
  9. ba_laura

    17 Iunie 2011 at 23:12

    Dani, le-au mancat pasarile!

    Kekee, bestiile de pasarele le-au halit mai mult de-a naibii! Precis m-au vazut tot dand tarcoale pomisorului si numarand ciresele si testand nivelul de coacere, da’ m-au lasat in pace sa visez. Si sa salivez. Si-au operat discret si fara mare tevatura.
    Sa faca bine sa se indulceasca ca niste pureci, viermisori, gandacei si alte alea,ca daca le mai prind dedandu-se la fructele mele mult asteptate nudiste fac din ele!

    Mihaela, cum sa-i fac una ca asta ciresului? Mai degraba ii tocmesc garda de corp la anu’ sa-l pazeasca de grauri !

    Ale, pe amandoua ne-au cam calcat hotii! Tu patimisi cu trandafirii, eu cu ciresele… 😀

    Maria, da, cred ca pot spune cu toata convingerea ca am avut probleme cu culesul. Oare ma pot declara fermier calamitat?

     
  10. silavaracald

    18 Iunie 2011 at 14:02

    Cu siguranță. La recolta prezumată, te umplu ăștia de bani! 😀
    Când era mai mic, obișnuiam să acopăr cireșul cu o plasă pescărească, altfel la fel pățeam și eu.

     
  11. Omuldelamunte

    18 Iunie 2011 at 23:49

    Costelive rău cireşele astea! Eu, ca să scap de grauri, stau toată ziua-n pom şi fac ca uliul. Uliiiiiuuu!
    De fapt, sunt singurul uliu de pe pământ care mănâncă cireşe.

     
  12. mirela omota

    19 Iunie 2011 at 9:51

    o,doamne da ce sa intamplat? sarmanele cirese! dac le-a mincat pasarile sa fie de sanatatea voastra sa nu-ti para rau dac nu …nu stiu …tre sa iei masuri anu viitor!spor la treaba si multa racoareeee!

     
  13. mirela omota

    19 Iunie 2011 at 13:08

    azi plimbindu-ma cu piticul casei am vazut un cires la niste vecini care au pus o sperietoare in virful ciresului pt pasari!poate asa ar trebui sa faci la anu! frumoasa curte aveti!si cutulusi deasemenea!

     
  14. ba_laura

    19 Iunie 2011 at 17:19

    haita a mea a dormit in post! i-am si certat si au mimat ca le pare rau.
    pentru la anu’ mi-am planuit mai multe modalitati de a baga spaima in haiducii inaripati!
    nu stiu daca o sa-mi tina figura, da’ macar sa stiu ca i-am stresat putin 😀

     
  15. ba_laura

    19 Iunie 2011 at 17:31

    SLVC, una din variantele de protectie a ciresului planificate pt viitor ar fi cu plasa (eu am din plastic, pentru gaini, da’ sper sa fie valabila si pentru grauri). M-am mai gandit si la niste fasii de plastic legate de crengi, sa falfaie cat mai suprarealist in vant…

    Itane, cred ca esti, deasemenea, unicul uliu de pe pamant care mai azvarle-n plisc si cate-un biberon cu coniac.

     
  16. Zamfir POP

    19 Iunie 2011 at 23:48

    Te poţi declara un fermier puţin ratat. Încearcă cu cartofi.

     
  17. Adinuca

    20 Iunie 2011 at 23:18

    Seamana incredibil de bine, izbitor de bine cu a mea. Nu cumva de fapt ai furat-o? Avand in vedere cele expuse, am cumparat 3 kile de-o dulceata. Rusine tuturor pasarilor. Spunea cineva pe la mine ca le este sete si de aia papa fructele. Dar au ditamai raul langa mine chiar nu se poate face o excursie organizata la adapat, sau cum s-o spune cand beau pasarile apa. Lasa fluturatul suprarealist de fasii si cumpara o plasa maaaareeeee cu care sa imbraci tot pomul si sa o legi jos. D-aia cu care am acoperit eu mazarea dupa ce au mancat-o ciorile. Ca tot patitu-i priceput
    Traiasca lupta antigraureasca, anticioreasca si anticocosereasca!

     
  18. balaurdegradina

    21 Iunie 2011 at 11:41

    Nu recunosc nimic, Adinuca 😀
    Pana la urma, ca sa fiu sigura, cred ca o sa pun o plasa maaaaare, cu fasii suprarealiste !!
    La lupta dar!
    Jos ciocurile de pe fructele gradinarilor cinstiti!
    Haai la luupta cea maare…

     
  19. Gabriela

    26 Iunie 2011 at 10:19

    e mortala fotografia cu fostele cirese. 🙂

     
  20. balaurdegradina

    26 Iunie 2011 at 15:10

    de-a dreptu’ dureroasa…

     
  21. Eugenia

    30 Iunie 2011 at 8:57

    Macar de nu faceau risipa si mancau tot fructul!! 🙂

     
  22. balaurdegradina

    30 Iunie 2011 at 11:24

    Asa e cu toate hotiile, Eugenia, paguba provocata furatului e mult mai mare decat castigul furului 😀

     
  23. phlox

    28 Iulie 2011 at 10:38

    Zmeoaico, pune-le (agatate, fireste 🙂 ) niscaiva cedeuri/devedeauri. Sclipocesc si nu le place neam! Sigur, si falfalicile nu-s rele, asa ca poate faci o combinatie. Si daca nu le alungi cu asa ceva, macar vei fi invidiata pentru un asa pom de craciun! 🙂 🙂 🙂

     
  24. balaurdegradina

    28 Iulie 2011 at 21:18

    phlox, o sa le pun de toate: si falfaiele…si dvd-uri … si niscai globele. Sper sa mai ramana loc si pentru cateva cirese 😀

     

Lasă un răspuns

 
