RSS

duminica

19 Iun

 Dimineata devreme. Moment de racoare, inspectie, introspectie si gratie. Ideal pentru baut cafeaua afara. Aproape ilicit de placut.

Nu numai eu zic treaba asta. Vad ca si toti cainii mei pun de-o sedinta. Azi o sa avem niscai musafiri, asa ca trebuie impartite posturile de vigilente, latraturile de intampinare, fluturarile de cozi, si cerselile la masa.

Da, asa e intotdeauna! In timp ce unii beau cafele, is lirici (deci de distreaza), altii dau cu organizarea, aia mici si vrednici muuncesc ca nebunii!

 

Da. E bine. E tare bine!

Unde mi-am lasat iara cafeaua?

 

 
16 comentarii

Scris de pe 19 Iunie 2011 în de gradina, de viata

 

Etichete: , , , , , ,

16 răspunsuri la „duminica

  1. CARMEN

    19 Iunie 2011 at 12:49

    ce poate fi mai placut decât savoarea unei dimineti în splendoarea gradinii?! esti o fericita cu vremea asta frumoasa! mi-am clatit si eu ochii, multumesc! O duminica minunata în continuare!

     
  2. ba_laura

    19 Iunie 2011 at 17:55

    Multumesc Carmen! Aproape a trecut duminica (tot ce e placut trece tare repede 😀 ) Sper ca ai avut si tu parte de o weekend linistit.

     
  3. DANI

    19 Iunie 2011 at 18:34

    Dupa asa o dimineata si dupa amiaza si seara, o sa fie pe masura ! Eu acum ma duc cu foarfeca in gradina – am sedinta de tuns un catarator…

     
  4. ba_laura

    19 Iunie 2011 at 19:59

    Dani, iti doresc sa-i nimeresti o coafura cat mai reusita 😀

     
  5. simf

    20 Iunie 2011 at 9:06

    duminica dimineata, cafeaua in gradina. unul dintre putinele lucruri bune din lume care nu e nimic nici ilegal, nici imoral si nici nu ingrasa. dar da energie pentru o intreaga saptamana.

     
  6. ANA

    20 Iunie 2011 at 11:29

    Minunat, minunat, sa ai o asa gradina si sa-ti bei cafeaua in asa rai , departe de forfota unui oras cenusiu si galagios. Tinjesc dupa asa clipe; ma gindesc cu drag la casuta si gradina de la tara pe care am inceput sa le urzesc.Pina atunci ma inspir: din reviste , din filme si de pe blogurile voastre cele generoase . In doi ani cu ajutorul lui Dumnezeu ma voi putea muta definitiv la tara , in vatra copilariei mele , unde voi putea trai in confrerie cu natura , cu vecinii care sint deosebit de generosi – unii- cu mine. M-au ajutat , m-au consiliat la urzirea raiului meu ; vecina Geta m-a rugat sa -i dau voie sa planteze zarzavat si flori in gradina ce sta oricum goala, colega mea de la generala Emilia mi-a daruit bujori si niste tufe de glicina , tufa de soc mostenita de la mama a fost f bogata in flori anul asta . Si uite in cotidianul cenusiu si ostil de la Bucuresti , stau si visez la ziua cind ceasul meu va fi numai soarele. Imi amintesc cu duiosie de bunica materna cu care am crescut ,ce precizie avea in a se orienta dupa soare . Ma bucur ca te-am descoperit Laura; blogul tau este prietenos si tonic, in plus novice in ale gradinaritului imi esti de mare ajutor. Iti doresc zile bune .

     
  7. balaurdegradina

    20 Iunie 2011 at 11:36

    simf, sssssssssssssssst … ca daca se prind astia ori o declara ilegala, ori ii umfla o acciza de-o sa trecem de bunavoie la ceai hepatic luni mai pe la amiaz 😀

     
  8. admin

    20 Iunie 2011 at 11:48

     
  9. balaurdegradina

    20 Iunie 2011 at 12:09

    Bravo Ana! Urzeste vise si planuri, – chiar daca nu azi sau maine – ele se vor intrupa in realitate intr-o buna zi, caci primul pas spre o realizare concreta e un vis.
    Te-astept sa mai treci prin gradina mea de etern novice, unde se intampla mereu chestii mirobolante 😀

     
  10. kekee

    20 Iunie 2011 at 12:11

    Nealcoşe grădină ai Safiro !
    Să-ţi tihnească hodina-n ea, că o meriţi.

     
  11. ANA

    20 Iunie 2011 at 15:38

    Am vrut sa spun ca eu sint novice in ale gradinaritului si tu imi esti de mare folos. Ai inteles asa oare?

     
  12. balaurdegradina

    20 Iunie 2011 at 17:11

    Ioi Kekee, si ce s-a mai nilcosi!

     
  13. balaurdegradina

    20 Iunie 2011 at 17:43

    Ana, am inteles ce ziceai tu.
    Dar si eu continuu sa ma simt novice in ale gradinaritului si cred ca o sa mai curga multa apa pe Somes pana o sa zic „gata, stiu!”

     
  14. silavaracald

    21 Iunie 2011 at 10:22

    Deci, nici pechineza, nici teckelul nu-s de nicio bază comparativ cu dulăul ăla de pluș! Se vede de la o poștă că el conduce haita.
    (Ce sexy îi iese eticheta aia dintre fese!)

     
  15. balaurdegradina

    21 Iunie 2011 at 11:51

    Dulaul de plus este adoptat de blonda pechineza! Cum pui mana pe el- cum apare carna, instant, din neant apare, cu o privire ascutita-nfipta-n tine: ai ceva cu puiul meu?
    Saracul, sta cuminte cand i se pune pata la nebuna si-l linge din cap pana-n picioare, cu insistare la eticheta cea sexy! Copiii veniti in vizita la noi au voie sa faca orice prostii doresc, dar nici cu gandul nu au ce se apropia de dulaul de plus!

     

Lasă un răspuns

 
