RSS

beauty center

10 Iul

Si azi o sa fie cald. Ce spun eu „cald”? O sa fie topeala mare! Iar. Asa ca, miloasa cum sunt, si incurajata de efuziunile stilistice ale altor apartinatori de caini, m-am hotarat sa fac si eu ceva pentru bunastarea patrupezilor din dotare.

Si-am inceput cu Bisi:

 – Iar te iei de mine – mi-a zis ‘mnealui, desi nu-i facusem decat un dus mai extins si mai apasat. Ia-ti gandul de la tuns, frezat, iar cuvantu-l trimat uita-l, ca n-am chef sa tragi de mine in toate directiile!  Daca n-ai ce face ia blonda la scarmanat, ca stii ca nu-i place. Sa vezi ce-o sa ne mai radem .

Blonda s-a prins mult prea tarziu la ce pericole se expune. Si-a otelit privirea de chiler, da’ fara prea mare convingere … ii era prea cald si prea lene ca sa ma mai alerge prin toata casa.

In baie a fost … stoica. Stia din experienta ca nu ma voi sfii sa profit de avantajul gabaritului, asa ca a suportat cu demnitatea toata procedura. Doar doo semimuscaturi, injuraturi birjeresti de sfarsit de lume (astea nu se pun, ca sunt la pachet) si vointa, patimas exprimata, de a ucide in chinuri prosopul cu care am sters-o. Chiar nu pot sa inteleg de unde aversiunea asta a ei pentru baie. E clar ca lumina zilei ca nu voi mai avea vorbitor cu ea cel putin 24 de ore.

Bisi, ipocrit, a-cercat s-o-mbuneze:

 – Hai tu, ca esti dama bine si asa spalata, lasa ca-ti trec duhorile astea de sampoane, si nici nu te-ai ingrasat chiar asa de tare!

 – Boule, magarule, bisibucatarule, te urasc-te urasc, pe toti va urasc, imi pare rau ca acu’ doua zile , cand am scapat in mahala, m-am mai intors la voi!  Nu ma meritati, chiar si asa uda si nefericita! Plec in lume!

Si dusa a fost! In camera la maica-mea, de unde refuza orice forma de vorbitor.

Update

E-un  cald lipicios si naclait de-mi vine sa-mi iau campii.

Mai am un singur dor

 
14 comentarii

Scris de pe 10 Iulie 2011 în blanosii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

14 răspunsuri la „beauty center

  1. irenadaiana

    11 Iulie 2011 at 1:32

    gand la gand. exact asta i-am facut si eu lui Kimilone dupa o prealabila tunsoare. N-a protestat absolut de loc pentru ca era topit de caldura. Am facut cu el ce-am vrut . La dus nici macar nu s-a scuturat decat o data. In schimb dupa ce-a iesit din baie inclusiv uscat a tras cateva ture de gradina, mama, mama . cine mai era ca el racorit si usurel?

     
  2. balaurdegradina

    11 Iulie 2011 at 7:52

    daiana, kimi o sa ajunga sa se miorlaie ca mai vrea un dus 😀 am avut o catelusa (nero) care ajunsese sa se bage in orice galeata, strachina, balta intalnita in cale!

     
  3. cristina

    11 Iulie 2011 at 9:17

    bun, deci dorul tau unic este cel mai bun din cate se pot egzista pe fata planetei. :))
    pe max il las in casa, ca la cat e de negru si blanos, afara ar muri de cald. foarte rar il stropesc cu furtunul pus pe modul „ploaie”, dar nu-mi dauu seama daca ii place sau il enerveaza, ca musca apa incontinuu.
    blonda ta, in poza nr. 2, are o privire bestiala. chiar stie sa fie rea, dupa cum se uita?

     
  4. silavaracald

    11 Iulie 2011 at 16:00

    Ești colosală!
    Dar, ce să mă mir: la așa stăpână, așa câini!
    N-am văzut potăiță cu privire mai expresivă decât a blondei tale. Sictir total, asta se vede în poza 2 și 4.
    Iar Bisi, parcă-i frate geamăn cu Lili; mă rog, când ea mai arăta a câine cât de cât. ;))

     
  5. balaurdegradina

    11 Iulie 2011 at 21:18

    cristina, la altceva nu pot pentru ca sa ma gandesc, in continuare…
    bietul max, grea viata trebuie sa aiba un caine mare si negru in zilele astea!
    si da, blonda stie sa faca incredibil de urat 😀 noroc ca-i mica si fragila, ca numa’ un pic mai mare de-ar fi cred ca ne-ar inghiti fara sa clipeasca cand i se pune pata!

     
  6. balaurdegradina

    11 Iulie 2011 at 21:21

    slvc, inclin, cu toata seriozitatea, sa-ti dau dreptate. cam toti cainii pe care i-am avut au fost normali la intrarea in familia noastra.
    nu cred ca i-am inebunit pe de-a intregul … mai degraba am harul de a le scoate la suprafata resursele latente 😀

     
  7. cafeauata

    11 Iulie 2011 at 23:55

    Cand ii faceam baie pudelutei, incepeam cu o poveste si terminam cu alta, doar sa taca. Teckelita de acum, n-are taine, doar prosopul ii este dusman, in rest e OK.
    Ei, Ciupi este frumoasa chiar si cand are nervi, iar nevorbitul il cunosc de la peckineza pe care am avut-o.

     
  8. balaurdegradina

    12 Iulie 2011 at 8:25

    Cafeluto, prima teckelita pe care-am avut-o iubea baia atat de tare incat ajunsese sa profite de orice vas cu apa … la plimbare, daca o scapam pe langa o balta trebuia s-o onoreze prin tavalire in ea, iar daca ajungea intr-o zona cu lacuri, in parcul din Gheorgheni bunaoara … ei, de-acolo ne intorceam dupa ce inspecta tot lacul -inot!- pe lung, lat si diagonale!
    A doua teckelita , Kaldera (mama lu’ Bisi) accepta princiar baia. Ii placea sa fie spalata, sa o ingrijesti delicat, detesta noroiul si rabda cuminte toate procedurile imbaierii. Nu protesta (prea tare) nici la celelate metode de infrumusetare (tuns, frezat, manichiurat), doar la trimat, daca dura prea mult si se plictisea, incepea sa traga vanturi puturoase 😀 (Prima data am crezut ca e o intamplare, a doua oara m-am mirat, dupa care m-am prins ca e malefica in mod deliberat!)
    Cand a aparut Ciupicheta am crezut ca stapanesc arta spalarii unei cateluse fine, dar se vede treaba ca ceva nu mi-a iesit cum trebuie…

     
  9. Traian

    12 Iulie 2011 at 15:26

    Bine, bine, dar cu cateii ce-ai avut…?!

     
  10. balaurdegradina

    12 Iulie 2011 at 17:54

    Ei, Traian, pana la urma s-a dovedit un conflict de interese, da’ eu -jur!- am fost manata doar de nobile intentii!

     
  11. George Secareanu

    24 Iulie 2011 at 15:36

    Pe Nana am tuns-o prin mai! Cand am adoptat-o, am tuns-o pt ca era plina de scaieti, calti, etc. Nu a fost nici o problema atunci. Anul acesta in schimb…a fost atat de rusinoasa dupa ce am tuns-o incat numai noaptea mai circula prin curte. Cu nimic nu o puteam scoate din casuta ei. Si cand venea la noi fugea repede sa se ascunda sau se facea ghemotoc langa noi, punandu-si labutele peste ochi. Nu imi imaginam ca unui caine poate sa-i fie rusine de felul in care arata!

     
  12. balaurdegradina

    24 Iulie 2011 at 20:31

    Matusa-mea avea o catelusa adunata de pe strazi, cu procent mare de pudel in genele ei … anual, la inceputul verii ma convoca la o sedinta tuns … „hai si baga tu foarfeca in blana ei, ca daca actionez eu iara nu mai vorbeste cu mine vreo doua saptamani!”
    Si sa statea biata Zdreanta politicoasa, ma lasa sa-i ciopartesc bunatate de blana (adevarul e ca avea o slabiciune pentru mine), dar toata bunavointa ei se termina in momentul in care ajungeam la coada.
    Asa ca mai toata vara matusa-mea scotea la plimbare o coada maaare atasata de-o catelusa mititica 😀

     
  13. dli

    2 August 2011 at 12:05

    Foarte misto acei caini, ador cainii, si tot ce tine de ei, voi nu?

     

Lasă un răspuns

 
