RSS

cald.umed.duminica de iulie

17 Iul

Recunosc ca vremea asta ma tampeste. Ma stoarce de vlaga si-mi imputineaza gandurile si mi le saraceste si pe alea care n-au luat-o la fuga..

Si daca ieri am mai facut cate ceva prin gradina (un tuns de iarba, un ferchezuit de jardiniere, mai legat niste rosii), azi vegetez somnolent in fata televizorului, in fata ferestrei, in fata calculatorului. Cu toate ca am baut rauri de cafele. Cu toate ca nu vreau sa zac pur si simplu.

Hai ca pun niste poze, macar sa am impresia ca am facut ceva 😀

P.S. Cautarea zilei „fete picioare strambe

 
2 comentarii

Scris de pe 17 Iulie 2011 în hai sa vorbim discutii

 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “cald.umed.duminica de iulie

  1. silavaracald

    18 Iulie 2011 at 21:13

    Mai am și eu zile de-astea când nu se leagă nimic de mine. O iau ca pe un semnal că trebuie să mă opresc un pic și să mă recompun.
    Stai liniștită și lasă măcar o zi să treacă de capul ei, fără griji de productivitate sau scăpărări de idei.
    Oricum, tu măcar ne arăți niște flori superbe; dacă mi-aș pune în minte să fac eu asta, la halul în care arată acum grădinile mele, ar fugi toți care-ncotro. ;))

     
  2. ANA

    19 Iulie 2011 at 14:43

    Desi canicula , in gradina ta domneste buna dispozitie ce estec foarte molipsitoare: mai ales pentru cineva care lociueste printre betoane.Este de admirat apetitul tau pentru gradinarit; pe linga tine imi fac si eu ucenicia pt momentul cind voi ajunge sa locuiesc la tara, undeva in sud in ,apropiere de morometii lui M. Preda si descultii lui Z. Stancu.

     

Lasă un răspuns

 
