RSS

bâzz-bâzz

20 Iul

Miercurind semet fara cuvinte.

Cautarea zilei: „cizme de fufe”

 
32 comentarii

Scris de pe 20 Iulie 2011 în hai sa vorbim discutii

 

Etichete: ,

32 de răspunsuri la „bâzz-bâzz

  1. cristina

    20 Iulie 2011 at 9:10

    da, stiu minunatia asta de fluture (cred ca e fluture). zici ca e o pasare colibri. prima oara cand l-am vazut pe la florile mele m-am speriat ca de o aratare, dar cand am vazut ca n-are treaba cu mine, m-am relaxat si l-am urmarit cu aparatul foto. din pacate, cred ca era versat si stia cum sa pacaleasca paparazzi.

     
  2. Gabriela

    20 Iulie 2011 at 9:31

    si muscatele mele sunt vizitate de o astfel de insecta cu trompa. 🙂

     
  3. viatalatara

    20 Iulie 2011 at 9:44

    Poate ca e un elefant zburator deghizat :))

     
  4. scorpio

    20 Iulie 2011 at 9:47

    Am si eu o poza cu un baz-baz din asta,dar este albastru…cred ca e fluture,nu?

     
  5. fly2sky

    20 Iulie 2011 at 10:08

    Ai (sur)prins-o..O fi fluturasul de argint?

     
  6. abbilbal

    20 Iulie 2011 at 10:31

    Noa, că veni şi ăl cu nasul lung. E Pinochio insectelor.

     
  7. Costin Comba

    20 Iulie 2011 at 12:42

    am vazut acest tip de fluture in Viena, la casa fluturilor. dulcele e preferatul lor.

     
  8. VirtualKid

    20 Iulie 2011 at 14:32

    Foarte reusita bazaiala asta!

     
  9. Omuldelamunte

    20 Iulie 2011 at 15:36

    Băzgăunele ăsta este atras de mirosul florilor, iar oamenii de ţeava de gaze din fundal.
    Am şi eu o astfel de ţeavă-n curte şi gărgăuni la cap.

     
  10. Alice Georgiana

    20 Iulie 2011 at 16:15

    Foarte foarte reusite fotografiile!

     
  11. balaurdegradina

    20 Iulie 2011 at 16:38

    Cristina, asta pe care l-am tras in chip nu parea foarte pe faza … La un moment dat (se vede clar in ultima fotografie) se uita cu jind la aparatul foto … dupa ce l-a studiat o vreme a parut sa-si zica „nu cred ca are un gust grozav, mai bine nu!” … si dus a fost, la vecini 😀

    Gabriela, de cand le tot vanez (cu sapuniera de facut poze) am bagat si eu de seama ca manifesta o atractie speciala pentru muscate. Le-am mai vazut facandu-si de lucru si prin levantica.

    Dana, eu m-am gandit la rodul unei relatii de mare amor intre un helicopter si-o elefantita mai mignona 😀

    Scorpio, si eu cred ca e un fluture. Desi cand esti in apropierea lui ai mai degraba senzatia ca e o pasare.

     
  12. balaurdegradina

    20 Iulie 2011 at 16:56

    Fly, o fi argintiul. Sau doar o musca costumata de carnaval 😀

    Abbilbal, sa vezi ce fain isi tine trompa incolacita atunci cand n-o foloseste!

    Costin, nu cumva ai retinut cum ii zice? Eu tot gugalesc, da nu-l nimeresc.

    Virtuale, nici macar nu bazaie in realitate:D Cand am vazut pozele mi-a venit mie sa-l botez asa, ca habar n-aveam cum sa-i zic pe nume. Da atat de des si de rapid din aripi incat se aude un fel de fffffffâlfâit discret … si parca isca si un curent de aer…

    Itane, si te invarti falfaind din aripi pe langa gazometru?

    Multumesc Alice!

     
  13. androxa

    20 Iulie 2011 at 17:35

    Great captures !! Have a great day 🙂

     
  14. Mircea Florescu

    20 Iulie 2011 at 17:46

    ciudata insecta

     
  15. Peter

    20 Iulie 2011 at 19:50

    Şi pe la mine vin fluturi (sau bondari) din ăştia, dar n-am reuşit niciodată să „prind” unul în obiectiv, au o viteză ca de supersonic! Dar văd că sunt unii „balauri” mai isteţi ca mine… 🙂

     
  16. CARMEN

    20 Iulie 2011 at 20:11

    si eu am câteva fotografii cu „zburatoarea” asta ciudata. Este ceva între colibri si fluture 🙂 E greu de fotografiat, deoarece are miscari extrem de rapide 🙂 Poate stie cineva si ne spune cum se numeste?
    Happy WW!

     
  17. balaurdegradina

    20 Iulie 2011 at 20:57

    Thanks, Androxa! And you too 😀

    Mircea, eu o tot studiez de vara trecuta … si nu ma mai satur!

    Peter, am mai avut tentative, da’ nu mi-a tinut nici mie figura 😀
    De data asta am dat peste unul mai jemonfişist, sau mai zabauc, care ori n-o bagat de seama ce-i fac, ori nu l-o interesat

    Carmen, asta sper si eu, s-apara unul care sa zica „il cheama asa, e din familia lu’ cutare !” Happy WW!

     
  18. kekee

    21 Iulie 2011 at 12:49

    Oau Safiro, când am văzt prima oară ghighigania aia, tulai doamne ce m-am spăriet .
    Dup-aia ca orice arici serios , pardon CURIOS , m-am holbat cu simţ de răspundere .
    E o foaită ghe batărflai, numa că-i obez, d-aia pare colibri.
    ps.
    L-ai prins bine cu săpuniera ( că l-a cum se mişcă , nu-i uşor ).

     
  19. kekee

    21 Iulie 2011 at 12:50

    ” la cum se mişcă ” – scuze – din cauza vitezei

     
  20. Luciana

    21 Iulie 2011 at 13:42

    Buna ziua,va citesc de mult,abia acum ma chinui si eu sa imi fac un blog.Acest baz-baz se numeste Macroglossum stellatarum.

     
  21. balaurdegradina

    21 Iulie 2011 at 16:55

    kekee, astea trei poze in care se vede ceva is cele mai cele din vreo 50 pe care le-am facut, mai mult de-a dracu’, sa nu creada bâzz-bâzzu’ mume-sa ca-i mai tare decat mine!

    Luciana
    , et voilà! Cine se stie se stie! Multumesc si spor la propasirea noului blog!

     
  22. Ana lu' Manole

    21 Iulie 2011 at 23:04

    Bazzz, nebazzz…pe ce floare sta? Ca mie rosul ala mi-a luat ochii! 😀

     
  23. balaurdegradina

    22 Iulie 2011 at 9:40

    Mestero, pe etichete scria „muscate oranj”. A trebuit sa-i cred pe cuvant, ca nu se vedeau decat niste chestii mici si verzi. De cand le-am montat in jardiniere ies in fiecare dimieata la ele si le zic „bagati oranj, fetelor, muult oraanj!” 😀

     
  24. kekee

    22 Iulie 2011 at 10:00

    =)) =)) =)) =)) =))
    Safiro, eşti dusă .
    Te şi văd cu mîinile-n şolduri , privindu-le cu reproş şi încurajându-le .
    =)) =)) =)) =)) =))

     
  25. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:59

    Kekee, eu le explic ce trebuie sa faca. Sa nu se incurce!
    Acu vreo doi ani am luat muscate rosii si-am avut niste jardiniere roooz, de mi se strepezisera dintii rau de tot. „Noroc” c-au decedat de-o boala misterioasa … n-as mai avea noroc dintr-ala veci, ca ramasei traumatizata rau de tot!
    Anu’ trecut trebuia sa fie totul albastru si mov inchis … a iesit o cacofonie de tate felurile , de le placea la toti copiii din cartier !
    Acuma le repet in fiecare zi „oranj fetelor. oranj!” nu cumva sa uite, sau sa se razgandeasca si astea 😀

     
  26. George Secareanu

    24 Iulie 2011 at 11:04

    Fluturele „Cap de mort”, de multa vreme incerc sa-l prind la pozat…si reusesc sa capturez doar umbre. Este atras in mod deosebit de Regina noptii, dar si de alte flori parfumate. Iese pe inserat la masa, spre disperarea pisicilor mele. Sunt exemplare care ajung foarte mari la maturitate, cu anvergura aripilor de 10-12 cm. Un fel de…pasarele.

     
  27. balaurdegradina

    24 Iulie 2011 at 14:48

    George, pana la urma al meu nu e „cap-de-mort”. Al meu e macroglossum stellatarum. O molie mai mare. Dar cu trompa impresionanta!

     
  28. George Secareanu

    24 Iulie 2011 at 15:30

    Da, ai dreptate. Vazandu-l in poze detaliate (internetul sa traiasca) l-am recunoscut. E acelasi care viziteaza si florile mele. Credeam ca sunt exemplare tinere de Cap de mort, insa acum m-am „luminat” 🙂

     

Lasă un răspuns

 
