RSS

mirare

21 Iul

Nu vreau sa-mi provoc soarta.

Iara.

Caci m-am miorlait ca vreau soare … si mi s-o aratat atata soare de mi-au fiert creierii-n cap.

Asa ca am inceput sa chem ploaia.

Si-a venit nebuna si despletita, nechezand a turbare si dand de pamant cu tot ce-i iesea in cale.

(Imagine: Costi Tudor/Mediafax Foto)

Acum sunt la faza in care ma mir si ma ţuţui: ele cum or scapat?

Cand ditai copacii au fost rasturnati cu roatele la deal, ele cum si-au pastrat pozitia initiala?

Nu, nu, nu … nu mai vreau, nu mai cer, nu mai miorlai nimica 😀

Cautarea zilei : „cum sa furi din supermarket”

 
16 comentarii

Scris de pe 21 Iulie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , ,

16 responses to “mirare

  1. Ursu Florin

    21 Iulie 2011 at 23:30

    La mine au fost culcati cativa pari de la fasole si cateva rosii. In rest a fost bine .. nu a fost asa vijelie ca si in restul tarii.

    Cat despre cautarea zilei … cred ca blogul ascunde ceva interesant.

     
  2. simf

    22 Iulie 2011 at 8:18

    poate ca ele, fiind iubite, au avut o aura protectoare…

     
  3. balaurdegradina

    22 Iulie 2011 at 9:43

    Ursule, ascunde dară, da’ nu le ziic unde 😀

     
  4. balaurdegradina

    22 Iulie 2011 at 9:44

    simf, imi place prezumtia ta. cred ca o sa le fac si niste incantantii. preventiv, ca se mai anunta scandal cu vremea.

     
  5. kekee

    22 Iulie 2011 at 9:58

    Oau, a fost un pic de furtună !

    De copaci , cei de la primărie-s de vină. Ca orice pe lumea asta ai o viaţă, iar când se aproprie de sfârşit devin găunoşi . Uită-te la poză , ăla rupt era bolnav.
    Trebuiau tăiaţi de mult .

     
  6. cristina

    22 Iulie 2011 at 10:06

    Ahaaaaaaaa, deci din cauza ta a fost si canicula si furtuna! te-am prins!
    Vezi tu, in locul masinii rosii din penultima poza am fost si eu insami, acum cativa ani …
    Pfiii, ce vremuri!

    cat despre rosiute, e din cauza ca le-ai pus langa craitze :p

     
  7. silavaracald

    22 Iulie 2011 at 11:33

    E o vorbă din bătrâni pe care o uităm mai mereu: ”Ai grijă ce-ți dorești, că s-ar putea să ți se îndeplinească!” ;))

     
  8. DANI

    22 Iulie 2011 at 14:29

    Rosii norocoase, ce mai ! Sa tii saminta, ca nu se stie !

     
  9. irenadaiana

    22 Iulie 2011 at 15:54

    ce era de zis s-a zis deja . iar despre cautarea zilei , scrie odata si tu articolul ala ca fura altii produsele interesante si ramane omu’ cu buza umflata. 🙂

     
  10. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:27

    Kekee, baiul e ca, in spatele Teatrului National, adica in buricul Clujului, furtuna a pus la pamant aproape un parc intreg! Parcul nu se intindea pe o suprafata foarte mare, dar avea pomi absolut fastuosi. Imi povestea cineva, cu lacrimi in ochi, ca spectacolul de a doua zi, de cu dimineata, era dezolant.

     
  11. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:46

    Cristina, si mereu mi-o zis maica-mea ca nu trebuie sa ma parasca altii, ca ma dau singura de gol …
    Cred ca atunci ai fost pe post de masina rosie a fost foarte palpitant … banuiesc ca in ziua respectiva, dupa evenimentul cu pricina, te-ai simtit foarte vie!

     
  12. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:51

    SLVC, pai la batrani ma gandeam si eu 😀

     
  13. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:52

    Dani, asa o sa fac! Ca eu cred ca astea-s mai mult decat norocoase, astea-s de-a dreptu’ razboinice 😀

     
  14. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 9:53

    Daiana, crezi tu ca-i asa de simplu? Acuma ma documentez…

     
  15. Daniel

    23 Iulie 2011 at 11:47

    Parere de rau pentru batranii copaci, un zambet pentru tinerele rosii!

     
  16. balaurdegradina

    23 Iulie 2011 at 13:23

    Daniel, si pumnii stransi a bafta, ca se mai anunta batalii 😀

     

Lasă un răspuns

 
