RSS

unde gresesc?

24 Iul

Castravetii mei sunt obezi. Toti castravetii mei sunt obezi. Nu supraponderali, nu rotofei. Obezi, pur si simplu. Toti.

In poza sunt doar  dintr-astia maruntei. Dar indiferent cat de mari i-am cules, tot obezi au fost.

Nu mai gasesc plicul de seminte, insa cu certitudine in poza aratau cu totul si cu totul altfel. Ma si vedeam indesand in borcane castraveti supli si bubosi .

Mai mult ca sigur ca ceva nu fac bine, dar nu-mi dau seama ce anume. Le-am dat ingrasaminte bio, nu hotdogi si alte alea, i-am indestulat cu apa, le-am pus araci, dupa aia le-am intins si sarme, i-am prasit si bibilit.

Dac-as sti cum sa le administrez niste aerobic,,,

 
14 comentarii

Scris de pe 24 Iulie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , ,

14 responses to “unde gresesc?

  1. Ursu Florin

    24 Iulie 2011 at 20:18

    Ceva de genu sunt si ai mei care i-am mutat din solar afara, dar nu toti

     
  2. irenadaiana

    25 Iulie 2011 at 0:18

    ai mei sunt precum dovlecii. „cred c-a fost ceva in aer” – vorba unei clasice in viata alias soacra mea. unde mai pui ca jumate din ei trebuia sa fie cornison. Modificati genetic as completa eu ca nu-i deosebesti de ceilalti normali care numai normali nu sunt. deci stai linistita ca daca ai gresit n-ai fost singura. 🙂

     
  3. balaurdegradina

    25 Iulie 2011 at 7:13

    Aha! Deci nu-s eu singura !
    Atunci pot sa-i mananc linistita, asa obezi cum sunt, ca la gust si la miros nu-s rai de loc 😀

     
  4. kekee

    25 Iulie 2011 at 11:43

    Safiro , amu’ nu te supăra, sau supără-te dacă vrei , dar am o întrebare :
    – Tu i-ai pus pentru formă ?
    😀

     
  5. Elisa

    25 Iulie 2011 at 14:18

    Eu am constatat doua cauze care deformeaza, asa, castravetele:
    1. seceta (dar nu in primul rand 😀 )
    2.soiul cornis – intotdeauna cand am avut acest soi am patit la fel, de aia nu mai cultiv decat din acestia de-ai mei, cei care se maneaza greu. si nu stiu cum se numeste soiul dar sunt perfect cilindrici.
    Totusi, daca e seceta (am cateva fire intr-un ghiveci si uit sa le ud ) se ascut si astia la varfuri, deci, apa mai multa la castravete cand cresc fructele, neaparat.

     
  6. phlox

    25 Iulie 2011 at 15:44

    Mai, Balauriciule, o zbarcisi fie la udeala , fie la gateala, adica: lipsa apei, sau pauzele lungi si dese in udare duc la imbumbeala; apoi, zic ai mai dashteptzi in materie, ca cica daca n-are potasiu suficient in meniu incepe sa se imbumbeasca da’ ce nu pricep io, este ca oamenii aia de treaba zic asa: lipsa de potasiu face ca fructul sa fie subtirel in zona cotile…coditei si se umfla spre varf. La tine vaz ca-i invers! Asa ca nu’sh cat de folos ti-am fo 😦
    Oricum, vorba Aricelului: i-ai pus pentru forma sau pentru aroma? daca-s aromati si crontzaniciosi, ce treaba ai?!
    cu drag, svet (adica phlox)

     
  7. balaurdegradina

    25 Iulie 2011 at 18:10

    Kekee, nu se punea problema daca sa-i mananc sau nu. Se punea daca sa-i mananc linistita sau nelinistita 😀

     
  8. balaurdegradina

    25 Iulie 2011 at 18:15

    Elisa, cred ca mai degraba punctul 2. N-au apucat sa sufere prea mult de sete, ca i-am udat constincios.
    Sau poate ca nu i-am udat suficient de abundent (?) Oricum, anul viitor o sa schimb soiul. Sper sa ai in pravalie si seminte de castraveti 😀

     
  9. balaurdegradina

    25 Iulie 2011 at 18:21

    Svetphlox, cum ziceam, eu apa le-am dat, ma intreb daca suficienta, dar de dat le-am dat.
    Iara cu potasiul … ce sa zic… m-ai cam bagat in ceata … Pana la urma cred ca o sa ma consolez cu gustu’ si cu aroma’ … ca 😀 cu forma vad c-am dat-o-n bara!

     
  10. silavaracald

    27 Iulie 2011 at 9:18

    M-aș băga să-ți dau sfaturi, dar n-am nicio idee. Oricum, s-ar părea că buba e tot cu udatul, deși anul ăsta am cam avut destulă ploaie.

     
  11. balaurdegradina

    27 Iulie 2011 at 22:20

    SLVC, cred c-am sa merg pe mana clasicei in viata (soacra Daianei). O fi „ceva in aer”!

     
  12. Alexandra

    30 Iulie 2011 at 22:55

    Poate soiul ala nu merge la solul ala…

     
  13. balaurdegradina

    31 Iulie 2011 at 19:06

    Ale, cred ca tocmai ai emis o teorie foarte pertinenta!

     
  14. Whatafy

    2 August 2011 at 12:03

    n-au aia nimic! care ati patit ceva de la ele ?:))

     

Lasă un răspuns

 
