RSS

zbantuiala

04 Aug

 – Ma plictiseeesc, ma plictiseeesc

 – Atunci ia hai sa te vad cum faci niste exercitii cu sume de puteri asemenea a primelor n numere naturale

Băăi, numa’ la prostii iti stă capul…exercitii de matematica voiam

Vad ca n-ai inteles nimic din sumele cu puteri, hai sa incercam ceva cu inegalitatea lu’ Bernoulli , ca-i mai palpitant

Din cauza ta era sa treaca ambulanta fara s-o salut

Tineretu’ din ziua de azi … nu se poate concentra la nimic serios!

Hai ca m-ai lamurit cum stai cu matematicile. Trecem la literatura. Ia scrie tu un text de tip argumentativ de 15-30 de rânduri despre cunoaşterea de sine …

 
13 comentarii

Scris de pe 4 August 2011 în blanosii

 

Etichete: , , , , , ,

13 responses to “zbantuiala

  1. CELLA

    4 August 2011 at 21:05

    viaţă de căţel, grea tare 🙂
    ce educaţie solid verde, mai rar
    adorabili !!!

     
  2. balaurdegradina

    4 August 2011 at 22:18

    Ei, Cella, si mai zic unii ca viata e cenusie!
    Niste neatenti 😀

     
  3. belgianca

    4 August 2011 at 23:08

    vai, ce viata grea! 🙂

     
  4. Ana

    5 August 2011 at 9:38

    Tare greu o duc patrupedele tale… Le-ai scos la iarba vad, spre a ilustra ce a scris unul din profesori la ex. de titularizare „Animalele au obligatoriu patru picioare. Natura le ofera iarba si frunze”. Cat de curand imi duc si eu animalele la pascut 🙂

     
  5. cristina

    5 August 2011 at 10:04

    aha, deci si al tau urla la salvare. oare ce au ei cu sirena aia, ca doar mai sunt si alte sunete demne de imitat, nu numai asta.

     
  6. balaurdegradina

    5 August 2011 at 11:11

    belgy, imi amintisi de asimov: viata e placuta, moartea e listita…problema e tranzitia! (cateodata ma minunez si eu cat de culta pot sa fiu 😀 )

     
  7. balaurdegradina

    5 August 2011 at 11:13

    Ana, in poze am vazut si eu ce de verde e-n gradina. Sa vezi maine ce-o sa mai transpir pana-l tund!
    Pana una-alta is cutremurata rau de tot de candidatul la titularizare…atata logica, dom’ne, atata logica in stare pura!

     
  8. balaurdegradina

    5 August 2011 at 11:31

    cristina, din cate am vazut eu, mai mult baietii is luati de val cand aud cantecul sirenelor (ma rog, patrupezii reactioneaza intr-un fel, bipezii intr-altul). fetele se-arata mai degraba surprinse si lejer iritate, dar prefera sa nu comenteze nimic… poate daca ar trece racnind niste atlanti supli …

     
  9. belgianca

    5 August 2011 at 12:04

    ioi, asimov… mai, felicitarile mele ca reusesti sa retii citate. eu oricat as citi, nu imi intra in cap… :((

     
  10. Ana

    5 August 2011 at 14:25

    Laura, spor la tuns maine. Cu logica profesorilor mai ca nu’s ce sa mai zic. Doar ma gandesc ca invatamantu’ e la pamant daca sunt atatia care au logica asta.

     
  11. balaurdegradina

    6 August 2011 at 9:50

    belgy, alea pe langa care trec si mi se par ca ma plesnesc intre ochi prin continut si concizie se lipesc ele singure de mine. cu restul am si eu o problema. oricum, citatul e aproximativ 😀

     
  12. balaurdegradina

    6 August 2011 at 9:52

    Ana, aflu cu intarziere ca azi e mare sarbatoare mare. Inca una pe o care voi sarbatori prin munca!
    (La cate pacate mai am…)

     

Lasă un răspuns

 
