RSS

de la o vreme

22 Sep

Ajung tot mai tarziu la birou. Pur si simplu nu rezist tentatiei de-a ma mai juca putin de-a stropitul gradinii.

Aerul are o consistenta aparte in gradina mea de dimineata (bineinteles ca numai in gradina mea ), culorile sunt toate proaspete, mirosurile cocheteaza si se combina frivol … si sunetele suna intr-un fel anume  😀

Ploile ne-au ocolit de-atata amar de vreme, ziua-i tot mai scurta si echinoctiul sta la panda, asa ca nu pot sa nu ma minunez ca mai am parte de verde, de flori, de rod in straturi.

Si vazand eu cu cata nonsalanta lumea isi vede de-nflorit si de rodit, ajung sa ma intreb, asa, cu o strangere de inima, daca a ajuns pana aici semnificatia cuvantului toamna…

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

L.E. Si iata si recolta diminetii:

Asta asa, sa ma dau si eu putin mare…

 
17 comentarii

Scris de pe 22 Septembrie 2011 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , , , ,

17 răspunsuri la „de la o vreme

  1. Dana

    23 Septembrie 2011 at 4:45

    Asa e de frumos, ca nici un gand despre toamna nu-mi vine. Din poze ai zice ca e miezul verii, si daca mai trebuie si le dai apa, e clar… vara nu se lasa dusa. Toate cele bune!

     
  2. cristina

    23 Septembrie 2011 at 8:51

    daca tu te minunezi, noi ce sa mai zicem? se vede ca ai avut grija de ele, de aia le merge inca atat de bine, dar nici de toamna nu cred ca au auzit, n-ar fi avut cand.
    (fasole verde la vremea asta??? si ceapa verde???)

     
  3. vasi

    23 Septembrie 2011 at 11:17

    Pai de aceea nu am io apa, ca cineva uda in fiecare dimineata :))
    Frumoasa recolta, te invidiez :(.
    La mine este jale, nu tu ploaie, nu tu apa….Pentru la anu’ trebuie sa gasesc niste solutii de irigare competitive si in ton cu seceta .
    Sa le mancati sanatosi!!!!!

     
  4. balaurdegradina

    23 Septembrie 2011 at 18:52

    Dana, semne sunt , da’ discrete.
    Acuma-i cerul mereu senin, e cald si cam totul uscat-iasca. Noi tot udam cu furtunul si oftam dupa macar un pic de ploaie. Frica mi-e ca o sa vina la pachet cu o repriza de toamna cu tot dichisul: vant, frig si toamna dintr-aia uracioasa.

     
  5. balaurdegradina

    23 Septembrie 2011 at 19:27

    cristina, am avut loc in strat dupa ce-am recoltat cei cativa morcovi care-au scapat de falcile nemiloase ale misteriosului animal subteran. asa ca in august m-am apucat de semanat fasole. asa, la plesneala… si vad c-am nimerit-o 😀
    ceapa asta viteaz rasarita, e a treia runda! inaintea ei au mai fost doua generatii care-au facut deliciul salatelor si ciorbelor, tocanitelor si altor bunatati.

     
  6. balaurdegradina

    23 Septembrie 2011 at 19:34

    vasi, asta-i unul din avantajele locuirii intr-o zona fruntasa ca numar de reumatici/cap patrat de locuitor: ploua mai mult, deci avem mai multa rezerva de apa.
    si daca o sa-ti mai zic ca la ultima inventariere suprafata cumulata a tuturor straturilor cu legume s-a ridicat la mirobolanta cifra de 17.54 mp … o sa intelegi de unde luxul asta de fiecare dimineata.
    oricum, astept cu total dezinteres primirea facturii de la compania de apa 😀

     
  7. andruska

    23 Septembrie 2011 at 20:31

    Aha! M-am prins draga mea! 😉
    Cuprinsă fiind de febra murăturilor de toamnă, tu încerci să conservi vara din grădină să-ți țină până la …iarnă!
    Yeees! 😛

     
  8. balaurdegradina

    24 Septembrie 2011 at 9:32

    andrule draga, marturisesc ca nu ma gandisem la asta …. dar s-ar putea sa ai dreptate 😀

     
  9. VictorCh

    24 Septembrie 2011 at 11:32

    Felicitari si continua asa!
    Scuze ca m-am dezabonat, recent am suferit o operatie (si mai urmeaza vreo doua) si nu ma mai duc puterile…

     
  10. Georgiana

    24 Septembrie 2011 at 12:55

    La noi a venit azi noapte toamna! a plouat şi e răcorică bine. e pentru prima dată după o vară lungă şi frumoasă când am simţit nevoia de şosete în picioare 🙂
    Pe la roşiile din spatele blocului nu m-am mai dus, dar cred că după ploaia de azi noapte au mai crescut o ţâră :mrgreen:
    Aşa că pregăteşte borcanele, că vin cu ele să punem de zacusca aia….
    Uikend frumos, balauro scumpă!

     
  11. Georgiana

    24 Septembrie 2011 at 12:56

    VictorCh, sănătate multă!

     
  12. balaurdegradina

    24 Septembrie 2011 at 20:05

    Victor, iti doresc sa ai incredere in tine insuti, rabdare, putere si noroc de doctori buni. Si, bineinteles, multa, multa sanatate!
    Mai treci pe-aici si mai lasa cate-o vorba 😀

     
  13. balaurdegradina

    24 Septembrie 2011 at 20:09

    Georgette, am impresia c-ati muls tata ploaia din nori. La noi or ajuns asa, semilesinati, or facut un pic de figuratie, dupa care si-or vazut de drum.
    Hai ca ma duc sa fac inventaru’ la borcane.
    Te tzuc duios.

     
  14. irenadaiana

    25 Septembrie 2011 at 1:11

    esti de-a dreptu’ pur si simplu! mor de invidie! :)la mine-n august sarea sapa din pamant. 🙂 🙂 🙂

     
  15. balaurdegradina

    25 Septembrie 2011 at 9:38

    daiana, da’n septembrie?

     
  16. VictorCh

    7 Noiembrie 2011 at 18:01

    Abia acum am mai intrat pe net. Multumesc amandurora pt urari (ce urari nimerite ai gasit, balaurito!?!…) si pt gandul cel bun.
    Va doresc si voua (SI celorlalti cititori ai blogului) multa sanatate si o viata frumoasa!

     
  17. balaurdegradina

    7 Noiembrie 2011 at 19:24

    VictorCh, crezi ca scapi asa de usor? Dă domnule, măcar succint, un raport despre starea sănătatii actuale!

     

Lasă un răspuns

 
