RSS

verde epic

25 Sep

Ilustratiile sunt din gradina mea. Firul epic e universal valabil.

 
8 comentarii

Scris de pe 25 Septembrie 2011 în de gradina, de viata

 

Etichete: ,

8 responses to “verde epic

  1. Georgiana

    25 Septembrie 2011 at 15:42

    muamă ce gogonele și ce strugurași ….ce-mi faci tu mie, Balauro… iote cum mă scoți tu din casă acu, na! tre să merg sa-mi iau struguri de la piață, că mi s-o umplut brusc gura cu salivă, ca să nu zic bale.
    …așa, și de mult mă țin să-ți zic să pui un „u” acolo, sus la:
    „Balaura si gradina sa mai mult sau mai putin fermecata”
    ai pup iu de duminica!

     
  2. balaurdegradina

    25 Septembrie 2011 at 21:30

    Georgette, baga vitamine, puiule, ca-n lupta noastra cu radicalii liberi trebuie sa ne luam luam aliati seriosi! Deci struguri pe saturatelea, ca(_) contin procyanidine (stai blanda, ca n-am injurat), deci inima ta vesnic tanara va fi!
    Si lamureste-ma, ca m-ai bagat in ceata: „BaUlaura si …” sau „Balaura si gradina. SaU mai mult sau mai putin fermecata” ?

     
  3. Mihaela C.P.

    25 Septembrie 2011 at 21:37

    Foarte frumos colectia ta de verde . Despre struguri, mai aes cand sunt negri , eu nu mai spun ca manac struguri, ci resveratrol :).

     
  4. Ana

    26 Septembrie 2011 at 8:46

    Eu nu stiu ce anotimp e in gradina ta, dar sigur nu e toamna, exceptand strugurii aia si borcanul de muraturi.
    Se vede manuta ta harnica si simtul artistic

     
  5. cristina

    26 Septembrie 2011 at 10:11

    pfoaaa, m-am speriat, am crezut ca vine leo prantamp si sunt eu defazata temporal. de fapt, era firul epic.
    zic ca e bine sa mananci struguri, a? cu tot cu coaja?

     
  6. Georgiana

    26 Septembrie 2011 at 12:05

    saU mai mult… 😀
    bag struguri, bag, bag! nu contează că m-am stricat la burtă! inima să fie tânără! 😆

     
  7. balaurdegradina

    26 Septembrie 2011 at 16:12

    Mihaela, eu am cam terminat cu resveratrolul productie proprie, asa ca trag tare pe cel de la magazin. Si mergeeee 😀

    Ana, castravetii din poza sunt demult mancati! Erau din cei varianta „carcaliti la soare”, candva, prin august… Mmmmm, oare n-o mai fi ramas ceva?

    Cristina, doctorii zic ca mai ales coaja si samburii! Eu nu ma dau in laturi nici de la pulpa … si, de la o vreme, nici de la zeama 😀

    Eeee, daca-i pe-asa, Georgetto, sa stii ca e cu totul si cu totul fermecata!
    Si zici de burta … maaaai, tu nu cumva te-ai dedulcit cam tare la must fermentat?

     
  8. silavaracald

    29 Septembrie 2011 at 20:04

    Fain!
    Am uitat de mine prin grădina ta și n-am mai comentat. Doar mă uitam la verdele ăla incredibil, cărnos, vital, plin de sevă, realizând că n-o să-l mai vedem prea curând din nou așa. Deja gazonul meu dă semne de bătrânețe, grădina a cam chelit, copacii n-o duc nici ei prea bine…

     

Lasă un răspuns

 
