RSS

refuz

05 Noi

Asa-i primisem, infipti intr-un ghiveci de plastic, asa i-am „insurubat” in pamant in primavara lui 2007. Doua bete. Un viitor pomisor si tutorele său.

In toamna lui 2011 era clar ca relatia de ocrotire era demult depasita. Mi s-a parut umilitoare postura si pentru unul si pentru celalalt. Asa ca am incercat sa scot tutorele, ma gandeam sa-l pun sa ocroteasca alt minor, mai in nevoie.

Crede cineva ca s-au lasat despartiti? Nici vorba! Parc-ar fi fost sudati! Am tras, m-am opintit, pana la urma a fost clar, daca mai  insistam mult fie raneam pomul, fie rupeam tutorele.

Asa ca i-am lasat in boii lor. Nu pot, totusi, sa nu ma intreb: oare cine-o fi seful?

 
4 comentarii

Scris de pe 5 Noiembrie 2011 în de viata

 

Etichete: , , ,

4 responses to “refuz

  1. silavaracald

    6 Noiembrie 2011 at 10:26

    ”Tutorele” fiind probabil un fel de băț de care ai legat pomișorul. Îmi dau și eu cu părerea…
    Păi, dacă e de salcie, ai toate șansele să nu-l mai scoți de-acolo decât cu drujba, după ce te vor fi năpădit omizile. 🙂
    (Pfuai, ce mă pricep! :D)

     
  2. balaurdegradina

    6 Noiembrie 2011 at 11:13

    Da, SLVC, ai nimerit-o! Tutorele propteste un pom, in timp ce aracul sustine o leguma, o floare, etc. Acuma, daca mie mi-or livrat un pui de pom, cat o nuia, proptit intr-un arac …i-am zis aracului tutore, ca n-am vrut sa jignesc viitorul pom.
    Nu e nici salcie, nici alun, e un bambus uscat , fara sanse sa se transforme vreodata intr-o padure de bambusi.

     
  3. Georgiana

    6 Noiembrie 2011 at 23:01

    ăla mai mic, clar! mic și-a dracu! 😀

     
  4. balaurdegradina

    6 Noiembrie 2011 at 23:30

    Georgette, fix asa banuiesc si eu 😀 Parca-l aud mormaind: „da-te mai incolo haidamacule, ca-mi iei spatiul vital, suge burta, indreapta trunchiul, tine ramurile mai sus!”

     

Lasă un răspuns

 
