RSS

alte constatari si intrebari

26 Noi

Nici nu mai ştiu de când privesc , dimineaţă de dimineaţă, dealurile ingheţate bocnă.

Nici nu mai ştiu de când, seară de seară, clănţănind din ciolanele ingheţate, mormăi şi scot fum pe nara stângă, c-aşa nu mai merge şi mâine o să-mi duc brotacul furibund la doctorul de brotaci furibunzi, să vadă ce boală-l macină de-mi dă căldura fix când dau să intru pe strada mea.

In dimineata asta, aruncand o privire galesă gradinii mele zgribulite,

şi făcand eu tot felul de  socoteli „când o să vină iarna”, mă opintesc brusc,  realizând ca iarna-i instalată bine mersi, cam fara preaviz, de-o bună bucată de vreme.

Chiar aşa: oare când a fost toamnă anul asta?

Căci pe când i-ar fi fost sorocul am avut parte de-o vară prelungită şi oarecum plictisită , dupa care noi ne-am cam precipitat şi-am declarat că gata, e toamnă, unii am scandat „uraaa”, altii „huooo” şi-am ţinut-o asa vreo câteva zile.

Ca sa constatăm subit ca e iarnă-iarnă, cu nopti bocnă şi zile cu soare cu dinţi.

O fi de la-ncălzirea globala? O fi umblat guvernu’ şi la lungimea anotimpurilor?

Măcar de-ar ninge…

Cautarea zile: „pantofi cu toc pt domnisoare poze”

Propunere de gasire: pantofi fara toc pt.domni pozi.

 
8 comentarii

Scris de pe 26 Noiembrie 2011 în de viata

 

Etichete: , , , , , , ,

8 responses to “alte constatari si intrebari

  1. DANI

    26 Noiembrie 2011 at 20:33

    Tu vrei sa ninga, eu vreau sa ploua …

     
  2. balaurdegradina

    26 Noiembrie 2011 at 20:49

    As fi multumita si cu ploaie. Dar e prea frig.

     
  3. Ana

    26 Noiembrie 2011 at 22:02

    Eu imi faceam socotelile ca daca toamna si asa a tinut doar un pic, poate trece si iarna rapid si vine primavara. Si tu acum vrei sa ninga?

     
  4. balaurdegradina

    26 Noiembrie 2011 at 22:59

    La ninsoare nu trebuie facut rabat! Daca nu ninge acuma o sa vrea sa ninga la primavara. Asa ca mai bine acuma!

     
  5. silavaracald

    28 Noiembrie 2011 at 9:12

    S-ar părea că asta e boala bondarilor ca ai noștri. Al meu se încălzește exact când ajung la serviciu, de nu-mi mai vine să cobor din el. Sau asta o fi din cauza ”entuziasmului” care mă cuprinde știind ce urmează…

     
  6. balaurdegradina

    28 Noiembrie 2011 at 16:37

    SLVC, da’ tu ai incercat sa-l tratezi la vreun service de chestia asta?

     
  7. VictorCh

    12 Decembrie 2011 at 11:24

    – Ce privelisti frumoase ai dumneata privind de pe „mosie”!?!…

    – „Dealuri inghetate bocna”? Par mai degraba acoperite de bruma sau eventual de chiciura, de promoroaca… Cand vor fi inghetate bocna, vei sti.

    – Nu numai „brotacul” dumitale, ci cam oricare masina, da caldura doar dupa ce i s-a incalzit bine motorul, deci dupa un numar de kilometri parcursi sau/si dupa un anumit timp de functionare. (In principiu, agentul termic care furnizeaza caldura in habitaclu este apa de racire a motorului.) Este insa adevarat ca exista si masini mai sofisticate care mai au si sursa electrica de caldura (dar care „omoara” bateria masinii mai repede).

    – MIE gradina dumitale nu-mi pare zgribulita, mai degraba mi se pare ca se desfata sub mangaierea „prospetimii” aerului.

    – Iarna? Deocamdata abia a venit vremea cand este cu adevarat neplacut sa mergi pe bicicleta fara manusi si tinand o varza murata in mana… 😛
    Da’ o ninsoare CHIAR ar fi oportuna. (Las’ ca poate da Sfantul si-‘om avea un „Craciun alb”.)

     
  8. balaurdegradina

    16 Decembrie 2011 at 22:23

    VictorCh, cand constatam eu ca e iarna pe-aci, printre dealuri, era dupa saptamani intregi in care dimineata de dimineata termometrul zicea -3, -5, -7 grade Celsius. Abia pe la amiaza se mai incalzea putin atmosfera. Dar erau zile intregi in care chiciura ramanea infipta pe tufele de sub geam.
    Acuma gata, s-a-ncalzit, a plouat si miroase a pamant reavan. Deci vine primavara 😀

    P.S. Nu stiu cum e sa pedalezi cu varza murata in mana intrucat nici fara varza nu-s in stare sa ma dau cu bicicleta. Asta si cu schiatul sunt niste chestii care ma complexeaza teribil.

     

Lasă un răspuns

 
