RSS

sa mai zic ce-am facut eu azi?

05 Feb

Văd că nu mă intreabă nimeni, da’ eu tot va spun! Azi,impreuna cu lopata mea rosie si cu Ciupi am curatat zăăpada.

Nu, nu va mirati, cand ninge intruna, asa cu s-a-ntamplat la noi, zapada se depune constiincios mai ales pe-acolo pe unde incurca lumea, de nervi lopata cea rosie se inroseste si mai tare, iar Ciupi intra in sevraj, ca ea de mult n-a mai tras o raita prin mahala!

 (Bisi s-ar baga si el, da’ pe vremuri dintr-astea, dupa ce a esuat lamentabil in capcanele inghetate din gradina de vreo doua ori, e consemnat la stat la caldurica, in ciuda tuturor protestelor sale vehemente)

 Asa ca e mai presus de vointa mea, trebuie sa trec musai la actiune!

Pe cale de consecinta am lopatat din greu, constiincios si cu simt de raspundere, dar, pana la urma, fara prea mare convingere. Pentru ca a nins toata ziua

cand mai des, cand mai potolit, iar straturile s-au tot suprapus, tacut si eficient si continuu.

Si pe cand am terminat de curatat ceea ce-mi propusesem (zona pavata din fata casei si drumul), ba i-am mai tras si-un retus scurt, pentru satisfactie de-amoru’ artei, am costatat, dupa cum ma asteptam dealfel, ca pot s-o iau linistita da capo.

Acum e totul alb, la loc. Da-i asa de frumos, ca nici nu vad cum m-as putea supara.

 
26 comentarii

Scris de pe 5 Februarie 2012 în de viata

 

Etichete: , , ,

26 de răspunsuri la „sa mai zic ce-am facut eu azi?

  1. simf

    5 Februarie 2012 at 19:01

    zapada, da am si eu. lopata rosie – dap. executat operatiune dat zapada – done.
    in pluuus, eu am dureri de spate, febra musculara si-un pui de guturai stranutacios.
    nici la noi nu se vede cine stie ce c-am lutat cu nametii.

     
  2. balaurdegradina

    5 Februarie 2012 at 19:17

    ei, simf, tu crezi că șalele mele torc de plăcere? ș-ale mele scârțâie și-mi tot dau ultimatumuri, da’ eu le duc cu zăhărelu’, că incă numa’ de data asta … cu guturaiul, recunosc, ai preluat conducerea: eu n-am.

     
  3. Mihaela

    6 Februarie 2012 at 0:53

    Zapada este din plin , am scapat de dat cu lopata ,sotul meu a executat aceste manevre ajutat de cate un pahar de vin rosu .
    Eu ma bucur de zapada doar din spatele ferestrei ,dar catelusii se zbenguie in gradina ca si copii,doar cand a fost foarte frig au intrat mai repede in casa .
    Vazand fotografiile tale mi-ai dat un imbold sa trec si eu la fotografiat iarna asta.
    Succes in tot ceea ce faci!

     
  4. Mihaela

    6 Februarie 2012 at 2:56

    Zapada este din plin si pe la noi ,anul asta eu am chiulit de la dat zapada ,sotul meu a facut toata treaba ajutat de cate un pahar de vin rosu ,asa a alungat durerile si guturaiul.
    Succes in tot ceea ce faci!

     
  5. pistilica

    6 Februarie 2012 at 9:23

    „iarna nu-i ca vara”dreptu-i ,vorba cuiva dar hai ca-i frumoasa si ea iarna chiar daca „ne ingheata nasul si picioarele”.mirela

     
  6. fosile

    6 Februarie 2012 at 10:00

    Zapada?
    Clar ca o sa mai fie.
    Ciupiluca este tare frumoasa.
    E clar ca are cine sa va apere…de plictiseala.
    Cred ca nu misca nimic in cartier fara aprobarea ei…
    O saptamina buna,sa aveti!

     
  7. balaurdegradina

    6 Februarie 2012 at 11:40

    Te-am gasit, te-ai pitit pe la spamuri, da’ tot am dat te tine 😀
    Multumesc de urari! Si treci la treaba: vrem poze, muulte poze cu catei, iarna, gradina si toate cele!

     
  8. balaurdegradina

    6 Februarie 2012 at 11:56

    Mirela, eu cred ca daca iarna ar fi ca vara ne-am plictisi de-atata vara 😀
    Si-am incepe sa visam la iarna, zapada si alte alea.

     
  9. balaurdegradina

    6 Februarie 2012 at 12:01

    FoSile, recunosc! Cu asta mica n-ai cum sa te plictisesti, oricum ar fi vremea, sau vremurile!
    Reuseste sa fie şoadă si cand doarme 😀
    Asemeni sa-ti fie si tie saptamana!

     
  10. cristina

    6 Februarie 2012 at 12:37

    dar nu se prinde zapada de piciorutele domnisoarei? nu se transforma si ea in bulgare de zapada?

     
  11. pistilica

    6 Februarie 2012 at 12:42

    eeee…nu e buna nici vara cind e foarte cald…asa e omul cind e cald foarte nu-i bine cind e frig foarte iar nu-i bine….sa ne mutam unde in ce loc al terrei sa fie perfect?…

     
  12. balaurdegradina

    6 Februarie 2012 at 13:02

    Cristina, isi mai zburleste, mititica, frizura, mai vine cu cativa tzurtzurei atarnand de codita … da’ cand se scutura ea odata-n mijlocul casei, imediat redevine blonda stilata pe care o stim dintotdeauna 😀
    Pe cand bietul Bismarck, cu el e o cu totul alta poveste: cand il mai las pe-afara (ce-i drept, tot mai rar si tot mai infofolit) se intoarce in casa deghizat in bulgare miscator. In ultimele dati a trebuit sa-l bag in vana imbracat cu totul, ca sa-i pot scoate hainutele de el.

     
  13. balaurdegradina

    6 Februarie 2012 at 13:07

    Ioi Mirela, nu-mi aduce-aminte : de frig te mai feresti cum poti, te mai aciuezi langa o soba, mai iei 15-16 pulovere pe tine, da’ vipia arzatoare te nauceste oriunde te-ai ascunde!
    Intre un ger cinstit si-o toropeala din aia parsiva aleg – categoric! – gerul.

     
  14. pistilica

    6 Februarie 2012 at 15:30

    da ai dreptate cu alegerea,sincer mie nu-mi place nici foarte cald nici frig prea tare!

     
  15. Marcel

    7 Februarie 2012 at 0:45

    Je pense que l’hiver et la neige sont partout en Europe pour la joie des enfants, mais pour le malheur des sans abris et des vieilles personnes qui souffrent. Vivement la chaleur de l’été.

     
  16. balaurdegradina

    7 Februarie 2012 at 13:24

    Marcel, il est vrai! C’est pourquoi il est important de rester en contact avec l’enfant en nous 😀

     
  17. silavaracald

    7 Februarie 2012 at 14:15

    Marcel ăsta e de-al meu. ;))
    Deci, cred că tu nu lopătezi unde trebuie. Ar trebui s-o faci pe cer direct, de unde pică zăpada. Până atunci, n-ai de ce te plânge. =))

     
  18. razvanserbu

    7 Februarie 2012 at 16:35

    toti suntem niste lopatari… pe vremurile astea

     
  19. balaurdegradina

    7 Februarie 2012 at 18:48

    SLVC, pai daca lopatez eu pe cer, unde mai ninge? Si cum ramane cu dicstractia?

     
  20. balaurdegradina

    7 Februarie 2012 at 18:55

    Razvan, nu chiar toti 😀 Ii mai avem pe sfatuitorii de pe margine, pe indrumatorii din frunte si pe reclamantii din coada!

     
  21. Mihaela C.P.

    7 Februarie 2012 at 22:59

    Nu mai gasesc cautarea zilei care m-a amuzat astazi la servici , cand am poposit un pic pe blogul tau .Cea cu doamna cu pantaloni stramti :D. Nu ca postarea nu ar fi foarte valoroasa, dar cautarea zilei a fost de mare ras! Si eu am fost vizitata azi de un cautator interesat de ”gradina neingrijita” . Iti dai seama ce m-a bucurat ca a nimerit la mine si mi-am adus aminte de tine .

     
  22. cafeauata

    8 Februarie 2012 at 0:11

    O tot admir pe Ciupi, indiferent de anotimp. Este superba, pur si simplu. Intr-o frumoasa zi libera vom trece cu Cola pe strada ei, sa o cunoastem.

     
  23. balaurdegradina

    8 Februarie 2012 at 8:31

    V-asteptam cu fluturari de coada 😀

     
  24. balaurdegradina

    8 Februarie 2012 at 10:51

    Mihaela, pe mine m-o gasit cautand “baba in pantaloni stramti”
    Si nu stiu care-i mai grava 😀

     
  25. Gabriela Cimpoca

    8 Februarie 2012 at 22:47

    Aleea arata mai frumos inzapezita! Asta e! Cred ca de aceea a nins din nou 🙂

     
  26. balaurdegradina

    8 Februarie 2012 at 23:47

    Gabi, si mie-mi place cu zapada. Baiu-i ca-i mai practic fara 😀

     

Lasă un răspuns

 
