RSS

plonjand in weekendul prelungit

28 Apr

Atat de mult tanjisem dupa zilele astea libere … incat pur si simplu. Gradina mea plesnind de primavara imi facea ochi dulci de prea multa vreme…nimic nu ma tenta mai abitir decat un pic de uitare de sine printre ierburi, flori, straturi, rasaduri si vise gradinaresti.

Ziua 1.

Am constatat

M-am minunat

de cat de indecent de usor e sa-ti placa primavara in momente dintr-astea

Dupa care am oftat si am tuns iarba.

A fost o lupta lunga si grea, dar am izbandit intr-un final apoteotic!

 Si grozav m-am mai bucurat ca mi-au mai ramas trei zile!

 

 
13 comentarii

Scris de pe 28 Aprilie 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , , ,

13 răspunsuri la „plonjand in weekendul prelungit

  1. Ninulescu

    28 Aprilie 2012 at 23:06

    Foarte frumoase floricelele acelea albastre, incredibil de frumoase !
    … Chiar nu am mai vazut asa ceva !

     
  2. tiktakro

    28 Aprilie 2012 at 23:34

    …ceea ce inseamna ca in zilele ramase libere vei profita la maxim de culori, arome si atingeri primavaratice in gradina ;)….cu alte cuvinte sa tai iarba la ciini 😛

     
  3. Mihaela C.P.

    28 Aprilie 2012 at 23:40

    Si eu tot la floarea albastra am zabovit cu o privire indelunga.Sa fie vinca? Si a cazut si ea victima masinii de tuns iarba? Zile frumoase in continuare!

     
  4. andruska

    29 Aprilie 2012 at 0:12

    Simt că am fraternizat inconștient cu tine în ceea ce privește zilele libere!
    N-am grădină, dar cu dreptul neîngrădit al admiratorului, am decretat albastrul florilor și al cerului culoarea mea ”națională”. 🙂
    Am mai spus că stăpânești o abilitate deosebită: fotografiile tale sunt exact cele pe care îmi doresc să le văd! Citești dorințe, drago?!

     
  5. Ninulescu

    29 Aprilie 2012 at 0:29

    Eu ma tem ca a cazut victima :(… Cum o stiu eu pe baLaura, adica cu o integritate morala de invidiat si o impartialitate totala nu cred ca a putut trata diferit aceea planta fata de restul ierbii… ce e pe jos se tunde… inclusiv melcii ! 😀 😀

     
  6. Iulia

    29 Aprilie 2012 at 7:49

    Imi placea mai mult inainte…. Cu papadiile si cu floricelele alea albastre…

     
  7. vasile dumitru

    29 Aprilie 2012 at 14:28

    uf, ce frumos…
    uf = invidie, dar invidie calda, gen „sa te bucuri de viata si de gradina ta”, nu ma gandesc la… „melcilor, la atac”!
    week-end preluung si placut si placut!

     
  8. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:13

    Ninule, sa stii ca nici macar nu-s atat de fotogenice 😀 In realitate is si mai faine!
    Si sa stii ca pana si consecventa mea are limite: am decretat zona albastra (cu discrete intarsii galbene) zona libera de instrumente de tuns iarba!

     
  9. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:20

    tiktakro, exact!
    iarba am si taiat-o, restul zilelor sper sa-mi ajunga sa conving cainii s-o manance 😀

     
  10. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:24

    Mihaela, vinca e!
    Cum s-o tund?! Nu ma mai satur s-o admir!

     
  11. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:34

    Andrusca, oare in directionarea comuna a gusturilor sa fie vinovate amintirile copilariilor (consumate mai antic sau mai recent) in nuante fine de beton cenusiu cu degradeuri de asfalt mirosind ravasitor a esapamente dezinvolte?

     
  12. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:41

    Iulia, floricelele albastre au ramas. De fapt si mare parte din papadii (au ele o politica speciala fata de masina de tuns iartba).
    Eu chiar nu am obsesia gazonului arian, perfect coafat si liber de orice intrus nonconform. Dar papadiile astea aurii si dragalase se transforma dupa numai cateva zile in niste chestii urate si artagoase care cam inabuse restul ierburilor.

     
  13. balaurdegradina

    29 Aprilie 2012 at 18:42

    VasileD, ma declar magulita de o asa invidie frumoasa! Asemeni sa fie si uichendul tau!

     

Lasă un răspuns

 
