RSS

ziua 3

30 Apr

A trecut ca si cum n-ar fi fost. E fascinant cum poate trece cate-o zi, fara sa bagi de seama, facand aproape nimic. Cand stii pe propria-ti piele cum -in alte zile- clipele devin secole, iar minutele vesnicii .

Pus cap la cap cred ca am trebaluit vreo jumatate de ora … am pus in pamant niscai seminte (acolo, niste craite, carciumarese, suzane cu ochi negri si oarice banuti australieni), tardiv si fara prea mari efuziuni sentimentale. Mai mult am facut dezordine si mizerie.

Si-am mai rasfoit niste reviste, si-am luat in stapanire canapeaua din „livring”, cu tot cu telecomanda din dotare si mi-am mai spalat lejer creierul cu niste episoade pe care le-am mai vazut de nu stiu cate ori si-o comediuta romantica si-un filmulet oarecum psihologic… Facand bilantul vizionarilor acuma a trebuit sa ma concentrez aproape dureros ca sa-mi amintesc ce-am vazut.Atata relaxare a plutit in aer ca pana si cainii au zacut letargic si semicomatosi alaturi de mine, maraind prin somn, aproape toata ziulica.

Concluzie: tulai Doamne, bine poate fi cateodata sa-ti fie lene si sa te poti bucura in tihna de lenea ta!

 
5 comentarii

Scris de pe 30 Aprilie 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , , , , , ,

5 responses to “ziua 3

  1. vasile dumitru

    1 Mai 2012 at 6:06

    phii, no poze?

    mai, fii atenta, urmeaza o dezvaluire sentimentala…. e continuarea de la telenovelele alea…
    iti imaginezi ca si balaurii pot fi indragostiti? mmm, cred ca da, in felul lor! dar sa fie indragostiti de aceeasi femeie…. deja miroase a scenariu! dar ce zici de „culmea” subiectului? „balaurii” sunt doi dar sunt un „el” si o „ea”, indragostiti de aceeasi femeie… e? pica un oscar pe aici?

    „eu” e… eu, „ea” esti tu iar „fericita” e miss Lenea!

     
  2. balaurdegradina

    1 Mai 2012 at 14:48

    VasileD, aferim😀

     
  3. greenzonelife

    1 Mai 2012 at 23:07

    E buna si lenea asta la ceva cateodata, mai rau e cand se prelungeste🙂

     
  4. balaurdegradina

    2 Mai 2012 at 15:50

    Greena, si bine ca nu doare😀

     
  5. Gabriela

    10 Mai 2012 at 3:17

    Ha, ha! Eu de-aia sunt organizata, ca sa-mi ramana timp de lene!

     

Lasă un răspuns

 
