RSS

ziua 4

01 Mai

Dimineata cu semne certe de alunecare in mrejele unui nou acces de lene acuta. Tras aer in piept, mancat temeinic, scarpinat, baut 100 de cafele, regretat amarnic abandonul fumatului, oftat adanc si apucat de treaba. Si cum pofta vine mancand si harnicia lucrand… pana la urma am facut ceea ce mi-am promis:am intarit (cu ce-am gasit pe langa casa) marginile straturilor. Sa n-o mai ia la vale de cate ori se lasa cu ploaie mare.

Din punct de vedere estetic e un esec rasunator. Din punct de vedere practic … sper sa functioneze. Probabil ca o sa am pretentia, de la un moment dat, ca am incercat sa lansez o noua estetica eco, o reinterpretare a gradinii urbane contemporane. Ma mai gandesc la ceva cu rezonante bio.

In rest a fost cald si bine. De fapt a fost bine dar deja prea cald pentru gusturile mele. Am studiat prognoza meteo, se pare ca in curand norii se aduna si revin ploile. Asa ca am mai amanat vreo doua zile „insurubarea” rasadurilor in pamant, caci la cat de apasat a fost soarele in ultimele zile mi-ar fi torcoflit urgent tanara generatie de rosii.

Si n-am fost singura harnicuta in gradina.

La o asa abundenta florala era o fojgaiala cu zumzete pe toate palierele

Unii au fost cu paza si protectia.

Dar, intre doua vigilente la gard au gasit timp si pentru un pic de relache la umbra frumos mirositoare

Una peste alta, ziua a 4-a a fost exact atat de placuta incat sa inchida rotund si impacat ciclul uichendului prelungit.

 
8 comentarii

Scris de pe 1 Mai 2012 în de gradina

 

Etichete: , , , , , ,

8 răspunsuri la „ziua 4

  1. tiktakro

    1 Mai 2012 at 21:13

    Imi plac updatarile din gradina ta :D…daca te uiti atenta la straturile mele 😀 ( in ultima poza cu gradina ) ai sa vezi EXACT aceeasi metoda de intarire a marginilor ( eu am fost nevoita sa intaresc scindurile :)) ) . Functioneaza perfect cit despre estetica….da-o-ncolo : scopul e important 😉
    Ce planta e arbustul inflorit alb ( cu flori ca si liliacul , deci nu ultimul !), Buddleia cumva ??

     
  2. balaurdegradina

    1 Mai 2012 at 21:57

    tiktakro, ca sa vezi ce inseamna detaliul: in toate pozele apare aceeasi tufa de spirea („miresuca” ii zic eu). buddleia nu am inca, dar am ochit o tufa grozava intr-un parc!

     
  3. Mirela

    1 Mai 2012 at 22:24

    Minunata gradina, felicitari Spirea aia e divina!!!
    Ce pacat ca s-a sfarsit minivacanta.

     
  4. vasile dumitru

    1 Mai 2012 at 22:27

    phii, care va sa zica m-am bucurat singur de gratiile miss Lenei si n-am stiut?
    daca nu ai chei fixe ptr insurubat rasaduri, vezi ca au aparut cu „arici”, se prind de pamant…
    gata, pana aici! sunt revoltat! sun la politia animalelor! ce bautura e in sticla aceea? catelusa e groggy…
    faine poze!
    saptamana buna sa ai! si o seara la fel!

     
  5. tiktakro

    2 Mai 2012 at 1:32

    Ha! ca sa vezi …chiar am nevoie de ochelari mai puternici :P…spirea am si eu ditamai „tufa” , dar nu am vazut-o niciodata asa „detaliata” de-aia nu am recunoscut-o… 😀 ….budleia am eu , mov deschis dar nu e nu stiu ce…cred ca e un soi mai „simplu”……le-am pus de dragul fluturilor , sa-i atraga ca deh! tare-i mai iubesc!… dar crezi ca a venit vreodata la tufele mele vreunul ? ..cauta un soi cu inflorescente mari si neaparat parfumate ! 😉

     
  6. cristina

    2 Mai 2012 at 9:04

    da, tufa de floarea miresei mi-a furat si mie inima. ai crescut-o de mica? e fitzoasa?

     
  7. balaurdegradina

    2 Mai 2012 at 16:08

    Da, Cristina, o am din copilaria ei 😀
    E fată de gaşcă, nu se ţine de chestii slabe! Dupa ce-i trec florile tund la ea ca la hoţii de cai, că-mi cam face umbră la straturi, iar ea sărăcuţa nu se supără (şi chiar daca se supără ii trece până la anu’ ). Toamna ii pun câte ceva gunoi la rădăcina, iar in primăvara urmatoare iară înebuneşte în alb, toată-toată. Şi mai are si-un parfum dulce, foarte discret, care te invăluie fără să bagi de seama…
    O recomand cu căldura pentru orice tip de grădina.

     
  8. Tina33

    4 Mai 2012 at 10:06

    Superbe imaginiile din gradina ta! Cred ca o nebunie de parfum floral acolo, de te da pe spate!
    Imi place la tine in gradina… asa ca am sa mai vin sa te vizitez. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
